A vállalkozás története
Vingstone Jack a nagyapánk 1949-ben 25 évesen hitelt vett fel, amiből Los Santosba nyitott egy kis szerelőműhelyt. A műhelynek azt a nevet adta, hogy V-Mechanic. Az évezred fordulós gazdasági válságok miatt ki kellett költöztetnie Blaine Countyba egy jóval kisebb garázsba a műhelyt nem sokkal később meghalt. A mi édesapánkból ügyvéd lett így a banknak vissza fizette a kölcsönt. Őt viszont a kölcsön visszafizetése után nem érdekelte a műhely és még tovább se szerette volna vinni. Amikor mi a bátyámmal végeztünk az iskolával úgy gondoltuk, hogy tovább visszük a családi vállalkozást. Ennek neki is álltunk, rendbe raktuk a műhelyt és apánk pénzügyi támogatásával felszereltük a legmodernebb felszerelésekkel.
A szervezet felépítése:
- Director
- Deputy Director
- Director of Finance
- Master
- Auto Body Mechanics
- Service Technicians
- Auto Mechanic
- Learner
- Director
- Deputy Director
- Director of Finance
- Master
- Auto Body Mechanics
- Service Technicians
- Auto Mechanic
- Learner
Felszerelés:
Sprinkler: -Védett területen csőhálózat van kiépítve, amik a plafonba szórófejekbe végződnek. A szórófejek le vannak zárva, amik egy bizonyos hőfokon megnyílnak ezért tűzjelző berendezés ként is funkcionál ezért használjuk.
Futódaru: -Vasbeton oszlopokon áll, ez a darufajta a műhelyben van kizárólag, mert jelentősen megkönnyíti a motor kiemelését.
Autódaru: -Ezt a darufajtát is használjuk a műhelybe és sokkal kedveltebb mint a Futódaru mert sokkal mozgékonyabb és vontató alvázára is lehet szerelni.
Aknás szerelőállás: -Ez van többségben, mert ha elmegy az áram akkor is lehet folytatni a munkát, természetesen vannak emelős állások is de azokat nem igen használjuk mert egy esetleges áramszünetben nem lehet őket használni.
Kipufogócső Hajlítógép: -A hajlítás és a csõvégek kialakítása kézi vezérléssel történõ mûködtetés során valósul meg. A csõvégek szûkítését vagy szélesítését is el tudja végezni a csõhajlítógép.
Munkaruházat: -Ide tartozik a szerelő overál, szerelő mellény és a szerelőkesztyű is. Ezek az öltözetek a műhelybe lettek tervezve, mert bírja az igénybevételt. Mély zsebekkel vannak ellátva (kivéve a kesztű), hogy sok minden elférjen benne és ne essen ki.
Motorkiemelő: -A motorkiemelő berendezés 500 – 1000 – 1500 – 2000 kg terhelhető.
Váltó kiemelő: -Ezzel a berendezéssel meggyorsíthatjuk a váltó ki/be szerelését. Ez csak egy segédberendezés. Teherbírása 300 - 500 - 1000 kg.
Futómű Holtjáték Vizsgáló: -Hidraulikus működtetésű próbapad legfeljebb 18 t tengelyterhelésű gépjárművek futóműfelfüggesztési elemeinek vizsgálatára. A 6 különböző mozgásirány lehetővé teszi a teljes körű
diagnosztikai, valamint vizsgasori alkalmazást is. Alacsony felépítésének köszönhetően a
műhely járószintjére is telepíthető.
Automata kerékszerelő: -Gumi, autó és motorkerékpár szervizek részére. A gumit teljesen automatikusan az adott jármű felnijére reáteszi majd felfújja.
Tervek (OOC)
Nos a frakcióval a célom az, hogy mindenki jól érezze magát benne és mindenki szeressen velünk együtt Rp-ni a szerveren. A terveim szerint aki megírja rendesen a jelentkezési lapot és Ts-n vagy Discordon is megfelel azok fel lesznek véve. Az már lényegtelen, hogy teljesen kezdő vagy épp tapasztalt Rps-ről van szó, amennyiben kezdő minden vasárnap a meetingek után tartok nekik egy közös oktatást a hétköznapokba meg ráállítok 2-3 ember, hogy figyelje az Rp-jét. A frakcióban nem tolerálom, ha a tagok egymással szemben tiszteletlenek, mind Ts-n, Discordon, Szerveren, tehát a frakción belül szeretném az embereket a kölcsönös tiszteletre tanítani mert, ahogy sajnos azt észrevettem a magyar Rp-ből kihalt a kölcsönös tisztelet mind a Szervereken, mind a valóságban.
Tervek (IC)
Többek között szeretnénk a tűzoltók dolgát megkönnyíteni azzal, hogy roncs autókat adományozunk nekik, így azon tudnak közönségnek bemutatót tartani, hogy is megy egy autó vissza állítása vagy épp oltása. Roncs kocsi alatt azt értjük amiért nem jött a tulajdonosa vagy nem lenne kifizetődő a megjavítása. Többször szeretnénk a szerelőtelepen nyílt napot tartani. Ez annyiból állna, hogy mindenki szerelhet egy kicsit, fiatalabb és nagyobb korosztály egyaránt így megnézheti a gyerek vagy épp egy idősebb ember, hogy kedve van-e az autószereléshez vagy sem.
Tervek a műhely megnyitása előtt illetve utána:
Elsősorban nyitás előtti tagfelvételt hírdetünk és alapos válogatás alapján vesszük fel az embereket. A teljes létszám mennyiségéről van egy elképzelés de, ha azt nem sikerül elérnünk az se jenet próblémát mert akkor a felvett embereknek emelt bér melett még a túlóra pénzt is fizetjük.
Miútán már fixálódott a dolgózok látszáma, fizetésük és egyébb anyagi dolgok a műhely körűl akkor lesz nálunk lehetőség tanúlónak jönni illetve továbbképzésre jelentkezni. A továbbképzés minden szakterületen vállalunk a vontató kitanúlása valamint heggesztő, karosszéria lakatos tudás továbbképzése az új modern teknikákra, gépekre.
Miútán ezek már mind megvannak és már egy ideje stabilan megy a műhely akkor szeretnénk egy nagyobb helyre átköltöztetni a műhelyt. Ez az ott lakók részére előnyös lenne mivel a nagyobb helyhez több ember is kell így munkát tudunk biztosítani a szakembereknek. A lakók számára akik nem rendelkeznek szakképzéssel és nem tudnak hozzánk jönni dolgozni csak szereltetni azoknak is előnyös mivel a munkavégzés is gyorsabb.
Magamról és Aktivitásom
Ricsinek hívnak és 18 éves vagyok! Győrbe járok iskolába, Gyömöre-Téten lakom. Több szerveren voltam már szerelő köztük az AV-RP-n is. Az RP-vel 3 éve ismerkedtem meg akkor még nem tetszett azonnal és az évek során kialakult bennem az, hogy mi is az RP lényege és igen megtetszett. Emellett eddig hobbiszinten jártam konditerembe már 3 éve kb.: 3 hónapja veszem halálosan komolyan. Az aktivitásomról röviden annyit, hogy iskolába járok még és elég sűrű az órarendem így hétköznap 2-4 órát tudnék fent lenni a szerveren és ebből minden időmet a frakcióra fordítani hétköznap viszont akár 5-6 órát is fent tudnék lenni és, ha kell ugyan úgy minden időmet a frakcióban fordítanám.