V.Mechanic szerelő frakció pályázat

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Farkas

Újonc
Játékos
Üzenetek:2
cyot2op0teqa8tcpb1xn.png
A vállalkozás története

Vingstone Jack a nagyapánk 1949-ben 25 évesen hitelt vett fel, amiből Los Santosba nyitott egy kis szerelőműhelyt. A műhelynek azt a nevet adta, hogy V-Mechanic. Az évezred fordulós gazdasági válságok miatt ki kellett költöztetnie Blaine Countyba egy jóval kisebb garázsba a műhelyt nem sokkal később meghalt. A mi édesapánkból ügyvéd lett így a banknak vissza fizette a kölcsönt. Őt viszont a kölcsön visszafizetése után nem érdekelte a műhely és még tovább se szerette volna vinni. Amikor mi a bátyámmal végeztünk az iskolával úgy gondoltuk, hogy tovább visszük a családi vállalkozást. Ennek neki is álltunk, rendbe raktuk a műhelyt és apánk pénzügyi támogatásával felszereltük a legmodernebb felszerelésekkel.

A szervezet felépítése:
  • Director
  • Deputy Director
  • Director of Finance
  • Master
  • Auto Body Mechanics
[float=right max=45%]
d3101dvgf1r2lqj7lh6n.png
[/float]
  • Service Technicians
  • Auto Mechanic
  • Learner


  • Director
Az ő feladata az, hogy megszervezze a munkát ő dönti el, hogy a műhely mettől meddig van nyitva illetve az árakat szabja meg a Director of Finance javaslataira hagyatkozva. Adott esetben a másik műhely vezetőségével tárgyal ha esetleg a tűzoltók autók és a rendőrök autók  jönne a féléves karbantartásra.
  • Deputy Director
Ő hívja össze az embereket a meetingekre, ő intézi a tagfelvételt és a Directorral közös megegyezéssel a Masterek javaslatára döntik el, hogy melyik Learner milyen munkakört képes ellátni a legjobb tudása szerint és a tudásának megfelelő beosztásba rakni.
  • Director of Finance
Az ő feladata könyvelni, hogy miből mennyi fogyott el és azokból újat rendelni valamint az adott hónapba a bevételt és a kiadást közölje a Directorral és a Deputy Directorral valamint javaslatot tegyen, ha mínuszos lenne a vállalkozás.
  • Master
A frissen végzett szakmások hozzájuk kerülnek 2 évre és nekik a feladatuk eldönteni, hogy érdemes-e őket végleges Auto Mechanicá felvenni vagy épp el kell őket küldeni mert nem lenne kifizetődő az ottlétük.
  • Auto Body Mechanics
Ő végzi a karosszériaelemek cseréjét, kikalapálását, újrafényezését, mielőtt bármit is csinálna az autón azelőtt jelenti azt a Director of Financenek és a Deputy Directornak, hogy tudjanak az esetleges cseréről és újat tudjanak rendelni valamint el tudjanak vele számolni.
  • Service Technicians
Az ő feladatuk, hogy az elektromos berendezéseket ellenőrizzék és, ha szükséges javítsák a hibát. Az ő feladatuk még az is, hogy a gyújtásrendszer működését és hatékonyságát ellenőrizze és, ha szükséges akkor cserélje/javítsa a meghibásodott alkatrészt, valamint a motorblokk kiemelése és szétszerelése, annak javítása, ha szükséges.
  • Auto Mechanic
Ő aki a kisebb dolgokat ellenőrzi az autón és, ha hibát vagy hiányosságot talál akkor javítsa/cserélje azt ilyenek pl.: olaj csere, hűtővíz csere stb....A feladatai közé tartozik még az is, hogy a kocsit felkészítse a műszaki vizsgára. Ha van a beosztottnak B+E kategóriás jogosítványa akkor igényelhet a Directornál vagy a Deputy Directornál saját vontatós kulcsokat.
  • Learner
Ő frissen végezte az iskolát, ő mindig a Masterek mellé van beosztva egyénileg munkát még nem végezhet.

Felszerelés:

Sprinkler: -Védett területen csőhálózat van kiépítve, amik a plafonba szórófejekbe végződnek. A szórófejek le vannak zárva, amik egy bizonyos hőfokon megnyílnak ezért tűzjelző berendezés ként is funkcionál ezért használjuk.
Futódaru: -Vasbeton oszlopokon áll, ez a darufajta a műhelyben van kizárólag, mert jelentősen megkönnyíti a motor kiemelését.
Autódaru: -Ezt a darufajtát is használjuk a műhelybe és sokkal kedveltebb mint a Futódaru mert sokkal mozgékonyabb és vontató alvázára is lehet szerelni.
Aknás szerelőállás: -Ez van többségben, mert ha elmegy az áram akkor is lehet folytatni a munkát, természetesen vannak emelős állások is de azokat nem igen használjuk mert egy esetleges áramszünetben nem lehet őket használni.
Kipufogócső Hajlítógép: -A hajlítás és a csõvégek kialakítása kézi vezérléssel történõ mûködtetés során valósul meg. A csõvégek szûkítését vagy szélesítését is el tudja végezni a csõhajlítógép.
Munkaruházat: -Ide tartozik a szerelő overál, szerelő mellény és a szerelőkesztyű is. Ezek az öltözetek a műhelybe lettek tervezve, mert bírja az igénybevételt. Mély zsebekkel vannak ellátva (kivéve a kesztű), hogy sok minden elférjen benne és ne essen ki.
Motorkiemelő: -A motorkiemelő berendezés 500 – 1000 – 1500 – 2000 kg terhelhető.
Váltó kiemelő: -Ezzel a berendezéssel meggyorsíthatjuk a váltó ki/be szerelését. Ez csak egy segédberendezés. Teherbírása 300 - 500 - 1000 kg.
Futómű Holtjáték Vizsgáló: -Hidraulikus működtetésű próbapad legfeljebb 18 t tengelyterhelésű gépjárművek futóműfelfüggesztési elemeinek vizsgálatára. A 6 különböző mozgásirány lehetővé teszi a teljes körű
diagnosztikai, valamint vizsgasori alkalmazást is. Alacsony felépítésének köszönhetően a
műhely járószintjére is telepíthető.
Automata kerékszerelő: -Gumi, autó és motorkerékpár szervizek részére. A gumit teljesen automatikusan az adott jármű felnijére reáteszi majd felfújja.

Tervek (OOC)
Nos a frakcióval a célom az, hogy mindenki jól érezze magát benne és mindenki szeressen velünk együtt Rp-ni a szerveren. A terveim szerint aki megírja rendesen a jelentkezési lapot és Ts-n vagy Discordon is megfelel azok fel lesznek véve. Az már lényegtelen, hogy teljesen kezdő vagy épp tapasztalt Rps-ről van szó, amennyiben kezdő minden vasárnap a meetingek után tartok nekik egy közös oktatást a hétköznapokba meg ráállítok 2-3 ember, hogy figyelje az Rp-jét. A frakcióban nem tolerálom, ha a tagok egymással szemben tiszteletlenek, mind Ts-n, Discordon, Szerveren, tehát a frakción belül szeretném az embereket a kölcsönös tiszteletre tanítani mert, ahogy sajnos azt észrevettem a magyar Rp-ből kihalt a kölcsönös tisztelet mind a Szervereken, mind a valóságban.
Tervek (IC)
Többek között szeretnénk a tűzoltók dolgát megkönnyíteni azzal, hogy roncs autókat adományozunk nekik, így azon tudnak közönségnek bemutatót tartani, hogy is megy egy autó vissza állítása vagy épp oltása. Roncs kocsi alatt azt értjük amiért nem jött a tulajdonosa vagy nem lenne kifizetődő a megjavítása. Többször szeretnénk a szerelőtelepen nyílt napot tartani. Ez annyiból állna, hogy mindenki szerelhet egy kicsit, fiatalabb és nagyobb korosztály egyaránt így megnézheti a gyerek vagy épp egy idősebb ember, hogy kedve van-e az autószereléshez vagy sem.
Tervek a műhely megnyitása előtt illetve utána:
Elsősorban nyitás előtti tagfelvételt hírdetünk és alapos válogatás alapján vesszük fel az embereket. A teljes létszám mennyiségéről van egy elképzelés de, ha azt nem sikerül elérnünk az se jenet próblémát mert akkor a felvett embereknek emelt bér melett még a túlóra pénzt is fizetjük.
Miútán már fixálódott a dolgózok látszáma, fizetésük és egyébb anyagi dolgok a műhely körűl akkor lesz nálunk lehetőség tanúlónak jönni illetve továbbképzésre jelentkezni. A továbbképzés minden szakterületen vállalunk a vontató kitanúlása valamint heggesztő, karosszéria lakatos tudás továbbképzése az új modern teknikákra, gépekre.
Miútán ezek már mind megvannak és már egy ideje stabilan megy a műhely akkor szeretnénk egy nagyobb helyre átköltöztetni a műhelyt. Ez az ott lakók részére előnyös lenne mivel a nagyobb helyhez több ember is kell így munkát tudunk biztosítani a szakembereknek. A lakók számára akik nem rendelkeznek szakképzéssel és nem tudnak hozzánk jönni dolgozni csak szereltetni azoknak is előnyös mivel a munkavégzés is gyorsabb.

Magamról és Aktivitásom

Ricsinek hívnak és 18 éves vagyok! Győrbe járok iskolába, Gyömöre-Téten lakom. Több szerveren voltam már szerelő köztük az AV-RP-n is. Az RP-vel 3 éve ismerkedtem meg akkor még nem tetszett azonnal és az évek során kialakult bennem az, hogy mi is az RP lényege és igen megtetszett. Emellett eddig hobbiszinten jártam konditerembe már 3 éve kb.: 3 hónapja veszem halálosan komolyan. Az aktivitásomról röviden annyit, hogy iskolába járok még és elég sűrű az órarendem így hétköznap 2-4 órát tudnék fent lenni a szerveren és ebből minden időmet a frakcióra fordítani hétköznap viszont akár 5-6 órát is fent tudnék lenni és, ha kell ugyan úgy minden időmet a frakcióban fordítanám.
 

Gergo

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:641
Alapjait tekintve, amúgy még egész jól összehozható, csak egy kicsi szervezés nem ártana az egésznek. Én egyéni ízlés szerint elkülöníteném a szerepbeli, és a szerepen kívüli részt, mivel sokkal átláthatóbb lenne az egész. Belevinnék pár szerepbeli részt, például a karakteren belüli terveket rövid/közép/hosszú távon, karaktered önéletrajza, mit nyújtanál a városnak, azoknak akik téged választanak, hogyan tervezed ezt az egészet kiépíteni, ilyenek. Ami IC, az szigorúan IC stílusban és hangnemben íródjon, ez nagyon fontos egy ilyen pályázatnál. gl&hf  ;)
 

Dani

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:488
Tetszik a kidolgozás, az ábra igényes és passzol a szöveghez. Kicsit a felszerelésen érdemes lenne bővíteni. (Örülök, hogy a színeken módosítottál :D )
 

Farkas

Újonc
Játékos
Üzenetek:2
Kibővítettem a felszerelés részt és egy kicsit az IC tervekhez is írtam, hogy teljesen átlátható legyen, hogy mit is szeretnék kezdeni valójában a frakcióval IC.
 

Dani

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:488
Szervusz!

A lapod átolvasásra és megbeszélésre került a vezetőségen belül.
Sajnos a pályázatodat el kellett utasítanunk.
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó