Szabályzat módosítás - Jármű fényszóróira vonatkozó szabály

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

LACI

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Főadmin
Üzenetek:807
Sean Bennett

qh62gjT.png

Szerverrel kapcsolatos ötletek

In Game Neved/Discord Neved

» LAC! «

Ötleted leírása

» Járművel történő menekülés közben kötelező legyen felkapcsolni a járművek fényszóróit városon kívül, hisz lényegében ez a GTA fizikájának kihasználása. Fényszóró nélkül vaksötétben semmit sem látnál éjszaka. «


Csatolmányok

» - «

Egyéb megjegyzések

» - «



 

Chloee

Pletykafészek
Játékos
Üzenetek:126
Nina Cortez
Egyáltalán nem támogatom, előttem lévők már mindent elmondtak. Felesleges tovább erősíteni a rendvédelmet. Konkrétan már a legtöbb üldözésen ott az XRAY…
 

Anubis30

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:406
Hector
Az XRAY is csak addig repül, amíg nem kezd el füstölni. Messziről nemfogod tudni azonosítani, hogy miért történik a helikopterrel az, ami. Nemsokára kipróbáljuk, ésszerű keretek között.
 

LACI

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Főadmin
Üzenetek:807
Sean Bennett
Az XRAY is csak addig repül, amíg nem kezd el füstölni. Messziről nemfogod tudni azonosítani, hogy miért történik a helikopterrel az, ami. Nemsokára kipróbáljuk, ésszerű keretek között.
Helikopterrel megvagyunk lőve a látóhatárral. Nagyon alacsonyan és közel kell lenni, hogy betöltsenek a járművek egyátalán.
 

Anubis30

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:406
Hector
Helikopterrel megvagyunk lőve a látóhatárral. Nagyon alacsonyan és közel kell lenni, hogy betöltsenek a járművek egyátalán.
Ezért nem is értem, hogy egyáltalán minek használjátok. A sreaming distance nagyon alacsony lett, a korábbi laggok miatt (asszem), ezzel, ahogy te is írod a helivel való követés szinte esélytelen. Ha túl alacsonyan mész, jön a pózna, vagy a villanyoszlop, adios. 198al megyünk, elfogy az üzemanyag, ha folyamat nyélgázon mész, stb. A lámpa csak egy eszköz, hogy amíg SD-n belül vagy, láss, azon kívül... Nem marad szinte semmi. Max a trafipaxok.
 

Bandosz

Pletykafészek
Very Important Person
Üzenetek:111
Szerintem inkább azon kellene lassan elgondolkodni, hogy hogy lehetne a PD-t gyengíteni, jelenlegi formában durván OP az egész rendvédelem, nem gondoljátok komolyan hogy még további segítségeket kellene nekik adni.. Nem támogatom!
Kérlek ezt a gondolatmenetedet fejtsd már ki nekem vagy PM-ben, vagy itt, nagyon kíváncsi vagyok számodra miben jelenik ez meg.
 

boldogdani11

Lelkes Pötyögtető
Játékos
Üzenetek:77
Le lett irva nem egyszer, nem egy topic alatt hogy miért OP a rendvédelem, röviden a létszám és a felszerelés miatt.
 

Bandosz

Pletykafészek
Very Important Person
Üzenetek:111
Le lett irva nem egyszer, nem egy topic alatt hogy miért OP a rendvédelem, röviden a létszám és a felszerelés miatt.
Körülbelüli 120-140 játékosszámal számolva, a rendvédelmi frakcióban maximálisan résztvevők létszáma 55 fő, amiből valószínűleg nincs fent mindenki, vagy nincs szolgálatban.

A felszerelésre nem igazán tudok mit mondani, mivel mi is ugyanúgy korlátozva vagyunk szabályokkal, ahogy a szerver másik fele. Valamint alapvetően a fairplayt figyelembe véve próbálunk mi is hozzáállni a szembenálló játékostársainkhoz, amennyiben ők is fair módon játszanak velünk.
 

Taylor

Lelkes Forumozó
Játékos
Üzenetek:37
Chris Meyers
Túl sok lenne a korlátozás a játékosokkal szemben, jelenleg is ezer egy korlátozás van a szabályzatba letaglalva még írjuk hozzá ezt meg ezt felesleges lenne mivel elveszi azt az élményt ami miatt itt vagyunk hogy játszunk egy jót! (Mivel mégis egy játékról beszélgetünk.) Természetesen megértem hogy mi miatt kellene ezt behozni, de tényleg ez ennyi +-t adna az RP-hez? Szerintem egyáltalán nem, és szerintem sokan mások is így vannak ezzel a dolgokkal, vagy rosszul gondolom? Legyen ennyi előnye a játékosoknak. Feleslegesnek tartom az ilyen szabályozásokat, csak elveszi a játékélményt.
 

Bohóc

Moderne Verne
Játékos
Üzenetek:163
David Stewart
Sorra szeretném venni az ellenérveket, amelyekre egyenként fogok reagálni, illetve az ellenérveket érvekkel megtámadni.
-Kezdjük is a legtöbb kommentben szereplő érvet: "Mindenhol ott az XRAY" Előnyösebb lenne a helikopteres egység megnevezés, hiszen az LSPD használja a helikopteres egység X-RAY megnevezését.
Jelenlegi látóhatárral, párosítva a globális 200km/h-ás sebesség korlátozással, jelenleg teljesen felesleges lenne a helikopteres egységet bevetni. LSSD oldalról tudok nyilatkozni, hogy csak és kizárólag statikus helyszíneken használtuk a helikoptert. Íme egy szemléltető ábra a jelenlegi látóhatárral:
helikopter.png
(Az ábrán 141 méteres látóhatár van szemléltetve, illetve a helikopter a menekülő járműtől, földre vetített távolságával megegyező magasságban repül.)​
Az ábrán is jól látszik, hogy a helikopterrel közel 30%-kal közelebb kell lenni az üldözött járműhöz, ami, ha figyelembe vesszük, hogy az esetek 80%-ban (10 átlagos járművel tesztelve) a földi jármű gyorsabban gyorsult mint a helikopter, és a helikopter nem lépheti át a 200KM/h-ás sebesség határt, esélytelen, hogy realitás keretein belül kövessünk bárkit is.​
-"Lekapcsolt lámpa egyenlő nagyobb esély az animba esésre." Erre semmilyen ismeretem nincsen, hogy scriptesen bármennyire is befolyásolná, a lámpa világítási állapota. (Ha esetleg mégis van beleszólása, ezt a mondatot kérlek vegyétek semmisnek). A lámpa fel- vagy lekapcsolása semmilyen formában nem befolyásolja a vezetési magatartást. A fel- vagy lekapcsolt lámpa a gépjármű láthatóságát befolyásolja, és ha ezen az skálán vizsgáljuk a dolgot, a megidézett ellenérv semmisé válik.
-"tényleg ez ennyi +-t adna az RP-hez?" Minden olyan intézkedés, amely a szerepjáték színvonal emeléséhez hozzájárul, annak van értelme, függetlenül attól, hogy egy szubjektív skálán mennyire tesz hozzá a szerepjátékhoz.
-"Legyen ennyi előnye a játékosoknak. Feleslegesnek tartom az ilyen szabályozásokat, csak elveszi a játékélményt." Ez egy szubjektív meglátás, érvnek nem igazán tekinthető. A mi (SD-s kollégák) álláspontunk szerint, pedig a semmivé eltűnő autók veszik el a játékélményünket, hiszen mi mindig törekszünk a realitás játékon belüli megvalósítására.
 

Mellékletek

  • helikopter.png
    helikopter.png
    73.9 KB · Megtekintések: 0

mandms

Klaviatúra Gyilkos
Játékos
Üzenetek:109
Ezért nem is értem, hogy egyáltalán minek használjátok.
úgy gondolom pont ezért lenne szükség hasonló korlátozásokra mint ami az ötletben is szerepel. tekintve, hogy az AIR használhatatlan üldözésben. és ezt kell megértenie annak aki nem érti miért van ilyen ötlet. ha nem állnának fent a problémák amiket fent említettek a többiek nem lenne szükség ilyesmire, mert a helivel akár sötétben is követhető, földön meg szinte esélytelen.
 

popek

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:674
Dexter Sosa
úgy gondolom pont ezért lenne szükség hasonló korlátozásokra mint ami az ötletben is szerepel. tekintve, hogy az AIR használhatatlan üldözésben. és ezt kell megértenie annak aki nem érti miért van ilyen ötlet. ha nem állnának fent a problémák amiket fent említettek a többiek nem lenne szükség ilyesmire, mert a helivel akár sötétben is követhető, földön meg szinte esélytelen.
ebőbl csak az lesz hogy mindenki lámpa nélkül fog menekülni. Nektek meg ezt kell megérteni.
 

Relay

Fékezhetetlen
Adminisztrátor
Üzenetek:704
-
Véleményem szerint ez már bőven túlszabályzás lenne. Végén már megint oda fogunk kilyukadni, hogy a menekülő jármű nem lehet sport / szupersport, mert jobban gyorsul, mint a rendvédelmi járművek. Ez egy játék. Szerintem nem létfontosságú, hogy most felkapcsolt fényszórókkal menekül vagy anélkül. Megint RL-el van példálozva, hogy nem látnál vaksötétben semmit. A játék nem RL, hanem RL alapú.
 

Anubis30

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:406
Hector
Sorra szeretném venni az ellenérveket, amelyekre egyenként fogok reagálni, illetve az ellenérveket érvekkel megtámadni.
-Kezdjük is a legtöbb kommentben szereplő érvet: "Mindenhol ott az XRAY" Előnyösebb lenne a helikopteres egység megnevezés, hiszen az LSPD használja a helikopteres egység X-RAY megnevezését.
Jelenlegi látóhatárral, párosítva a globális 200km/h-ás sebesség korlátozással, jelenleg teljesen felesleges lenne a helikopteres egységet bevetni. LSSD oldalról tudok nyilatkozni, hogy csak és kizárólag statikus helyszíneken használtuk a helikoptert. Íme egy szemléltető ábra a jelenlegi látóhatárral:
Melléklet megtekintése
(Az ábrán 141 méteres látóhatár van szemléltetve, illetve a helikopter a menekülő járműtől, földre vetített távolságával megegyező magasságban repül.)​
Az ábrán is jól látszik, hogy a helikopterrel közel 30%-kal közelebb kell lenni az üldözött járműhöz, ami, ha figyelembe vesszük, hogy az esetek 80%-ban (10 átlagos járművel tesztelve) a földi jármű gyorsabban gyorsult mint a helikopter, és a helikopter nem lépheti át a 200KM/h-ás sebesség határt, esélytelen, hogy realitás keretein belül kövessünk bárkit is.​
-"Lekapcsolt lámpa egyenlő nagyobb esély az animba esésre." Erre semmilyen ismeretem nincsen, hogy scriptesen bármennyire is befolyásolná, a lámpa világítási állapota. (Ha esetleg mégis van beleszólása, ezt a mondatot kérlek vegyétek semmisnek). A lámpa fel- vagy lekapcsolása semmilyen formában nem befolyásolja a vezetési magatartást. A fel- vagy lekapcsolt lámpa a gépjármű láthatóságát befolyásolja, és ha ezen az skálán vizsgáljuk a dolgot, a megidézett ellenérv semmisé válik.
-"tényleg ez ennyi +-t adna az RP-hez?" Minden olyan intézkedés, amely a szerepjáték színvonal emeléséhez hozzájárul, annak van értelme, függetlenül attól, hogy egy szubjektív skálán mennyire tesz hozzá a szerepjátékhoz.
-"Legyen ennyi előnye a játékosoknak. Feleslegesnek tartom az ilyen szabályozásokat, csak elveszi a játékélményt." Ez egy szubjektív meglátás, érvnek nem igazán tekinthető. A mi (SD-s kollégák) álláspontunk szerint, pedig a semmivé eltűnő autók veszik el a játékélményünket, hiszen mi mindig törekszünk a realitás játékon belüli megvalósítására.
Szia Doki úr. Elolvastam amit írtál, sikerült is felfogni. Kissé félve írom most le a soraimat, remélem nem veszi senki offencnek, ahogy az sajnos megtörténik.

Megkell értened, hogy itt, mi, sima mezei halandó playerek(értsd: Nem rendvédelmi tag, legyen az bármelyik frakció és inkább illegális oldal..) nem tudjuk megérteni (vagyis megtudjuk és bocs a többesszámért, remélem maradhat..), hogy miért ilyen rohadt erős a rendvédelem és hogy miért kap folyamatos buffot. (már amikor kap, ugye nem egyfolytábani erősítésről beszélgetünk! Ezt fontos kihangúslyozzam, hogy nem mindíg csak buffot kap a rendvédelem.) Ott van nektek (Ahogy talán alfi fogalmazott) az "álomhandling", olyat mentek, Juguval is nehezen tudom lerázni a PD-t, pedig nem vezetek szarul és a múltban nem egy, nem két alkalom volt, amikor összefutottunk a srácokkal. Egy autó, amely bőven képes 250 kilóméter/órás végsebességre meg van áldva plafon 198al(trafipax szerint 199-el), amivel még az égegyadta világon semmi probléma nincs is, hisz nem véletlenül lett ez bevezetve.
-Ott van nektek a ruha alá rejthető, autómatikus 100%os kevó, melyel szinte halhatatlanok vagytok, bármi is történjen veletek. Az illegális oldalnak ezzel szemben nincs más, mint a (saját tapasztalatot tudok ide írni) 90%os kevók(jobbesetben..), melyekkel minimális hátrány épült azonnal, amivel (számomra) nincs is gond, hisz nem mindíg a dara van.

Ez egyenlőre kettő darab példa, amelyel bőven előnyben vagytok az illegális frakciókkal szemben. A trafipaxokat most nem is említem meg, az már egy másik, vezetőség által lezárt topicban kitárgyaltuk.
Sok esetben lehetetlen megúszni egy autókerrablást, egy fegyverraktárat, mivel vagy ki/el sem jutunk az autóig/célig, vagy simán nemtudunk otthagyni titeket. Több oldalról van kötve az illegál, lásd, csinálni kell heti szinten ezt és az, ennyit és annyit. Az égvilágon semmi gond nincs vele, hisz máskülönben csak egy scriptünk lenne, amelyet nem használunk, felelsleges lenne. Ezt teljesen meg is értem, sőt támogatom is.
Én szívesen nyomatnám az autós üldözéseket tovább, de se autóm, se élményem nem maradna benne, a fentebb taglalt álláspontok miatt. Az LSPD-vel volt már szerencsém eljátszani ezt, jópár alkalommal (remélem, majd Ők is hozzászólnak ehhez. Ha már megtették, akkor sry.), nagyon is élveztem. Sok esetben unfairek voltak, de idővel csiszolódtunk egymáshoz, lásd, nem dobozoltak, míg RPztem, (ez nem célzás, hogy Ti esetleg az ellenkezőjét tennétek!), nagyon is élvezhetővé és fairré téve az adott cselekményt. Ugye a trafipax is pont emiatt gond, hogy villog azonnal, ha átmész alatta.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, amivel talán picit te is megtudod érteni, hogy miért "rinyál" meg "sír" mindíg az illegál.
Sok sikert kívánok nektek az SD-hez, remélem találkozunk majd valamikor! :)
 

my soul is dying

Lelkes Pötyögtető
Játékos
Üzenetek:73
Véleményem szerint ez már bőven túlszabályzás lenne. Végén már megint oda fogunk kilyukadni, hogy a menekülő jármű nem lehet sport / szupersport, mert jobban gyorsul, mint a rendvédelmi járművek. Ez egy játék. Szerintem nem létfontosságú, hogy most felkapcsolt fényszórókkal menekül vagy anélkül. Megint RL-el van példálozva, hogy nem látnál vaksötétben semmit. A játék nem RL, hanem RL alapú.
Tudod, itt az a probléma hogy a rl példálózás csak akkor elfogadott amikor xynak előnyt jelent máskülönben nem lényeges a dolog. Ez egy nagyon jó példa erre, vak sötétben meg nem vezetünk fényszóró nélkül.. Hogy miért? mert semmit sem látunk az útból, nem azért nem mert a rendvédelmi szervek ettől erősebbek lesznek, itt megjegyezném, hogy az üldözőt aki fain graffon játszik szép bloommal sokkal jobban zavarja a lámpa/megkülönböztető fényjelzés fénye mint a menekülőt saját fényszórója-helyzetjelzője, ehez még hozzá adódik hogy alkalmanként semmit sem látni a menekülőből szóval egyszerű a képlet teljesen... Mégsem kapcsolja le kivilágítását senki az üldöző félből, hogy jobban lásson, próbálná meg.:cool: Ebben hol a fairplay?
Szóval, ha TPS-ből észrevettél valakit és azért jár a warn - "hátul is van szeme" Simán unreal a fényszoró nélküli menekülés is, de ez mégis okés? :D ***
Sziasztok! Ezt az ötletet én nem tudom támogatni, indok pedig azért mert akinek a legerősebb fényszóró van az autójában, az nem igazán lát semmit, azért vezetnek sokan lámpa nélkül. Egyszóval én nem támogatom!
 
Utoljára szerkesztve:

TheWildCard

Fórum Császár
Játékos
Üzenetek:207
Shayla Norman
Azt se felejtsük el, hogy vannak olyan rendvédelmisek, akik kiállnak trafizni, közben lekapcsolják a lámpát, hogy ne lehessen őket látni, illetve bokor mögül trafiznak, hogy ne lehessen őket látni, viszont a bokortól ugyan úgy bemér mindenkit a rendszer és ezt kihasználják. Ez akkor teljesen rp-s lenne?
 

Anubis30

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:406
Hector
CSak ne vitázzunk. Annak sosem lesz célravezető eredménye. Ész érvekkel előbb "sikert" érünk, mintsem csak definiálgatjuk, hogy "sok a panasz" megatöbbi. Többre megyünk, ha együtt fejezzük ki a problémát. :giggle:
 

TheWildCard

Fórum Császár
Játékos
Üzenetek:207
Shayla Norman
nyilván, nem támadásnak szántam Hector, viszont ha a fényszóróra tértünk ki, akkor szerintem ezt is érdemes megemlíteni.
 

Laca

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Head of Staff
Üzenetek:6,603
-
Head of Staff hozzászólás
Sziasztok! Nem tervezzük ennyire túlszabályozni a dolgokat. Érthető is valahol, hogy miért gondolja így az egyik oldal, de mérlegelni kell a másik oldalt is. Ez már kicsit túlzás lenne és a játékélmény rovására menne.
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó