Sorra szeretném venni az ellenérveket, amelyekre egyenként fogok reagálni, illetve az ellenérveket érvekkel megtámadni.
-Kezdjük is a legtöbb kommentben szereplő érvet: "Mindenhol ott az XRAY" Előnyösebb lenne a helikopteres egység megnevezés, hiszen az LSPD használja a helikopteres egység X-RAY megnevezését.
Jelenlegi látóhatárral, párosítva a globális 200km/h-ás sebesség korlátozással, jelenleg teljesen felesleges lenne a helikopteres egységet bevetni. LSSD oldalról tudok nyilatkozni, hogy csak és kizárólag statikus helyszíneken használtuk a helikoptert. Íme egy szemléltető ábra a jelenlegi látóhatárral:
Melléklet megtekintése
(Az ábrán 141 méteres látóhatár van szemléltetve, illetve a helikopter a menekülő járműtől, földre vetített távolságával megegyező magasságban repül.)
Az ábrán is jól látszik, hogy a helikopterrel közel 30%-kal közelebb kell lenni az üldözött járműhöz, ami, ha figyelembe vesszük, hogy az esetek 80%-ban (10 átlagos járművel tesztelve) a földi jármű gyorsabban gyorsult mint a helikopter, és a helikopter nem lépheti át a 200KM/h-ás sebesség határt, esélytelen, hogy realitás keretein belül kövessünk bárkit is.
-"Lekapcsolt lámpa egyenlő nagyobb esély az animba esésre." Erre semmilyen ismeretem nincsen, hogy scriptesen bármennyire is befolyásolná, a lámpa világítási állapota. (Ha esetleg mégis van beleszólása, ezt a mondatot kérlek vegyétek semmisnek). A lámpa fel- vagy lekapcsolása semmilyen formában nem befolyásolja a vezetési magatartást. A fel- vagy lekapcsolt lámpa a gépjármű láthatóságát befolyásolja, és ha ezen az skálán vizsgáljuk a dolgot, a megidézett ellenérv semmisé válik.
-"tényleg ez ennyi +-t adna az RP-hez?" Minden olyan intézkedés, amely a szerepjáték színvonal emeléséhez hozzájárul, annak van értelme, függetlenül attól, hogy egy szubjektív skálán mennyire tesz hozzá a szerepjátékhoz.
-"Legyen ennyi előnye a játékosoknak. Feleslegesnek tartom az ilyen szabályozásokat, csak elveszi a játékélményt." Ez egy szubjektív meglátás, érvnek nem igazán tekinthető. A mi (SD-s kollégák) álláspontunk szerint, pedig a semmivé eltűnő autók veszik el a játékélményünket, hiszen mi mindig törekszünk a realitás játékon belüli megvalósítására.
Szia Doki úr. Elolvastam amit írtál, sikerült is felfogni. Kissé félve írom most le a soraimat, remélem nem veszi senki offencnek, ahogy az sajnos megtörténik.
Megkell értened, hogy itt, mi, sima mezei halandó playerek
(értsd: Nem rendvédelmi tag, legyen az bármelyik frakció és inkább illegális oldal..) nem tudjuk megérteni (vagyis megtudjuk és bocs a többesszámért, remélem maradhat..), hogy miért ilyen rohadt erős a rendvédelem és hogy miért kap folyamatos buffot. (már amikor kap, ugye nem egyfolytábani erősítésről beszélgetünk! Ezt fontos kihangúslyozzam, hogy nem mindíg csak buffot kap a rendvédelem.) Ott van nektek (Ahogy talán alfi fogalmazott) az "álomhandling", olyat mentek, Juguval is nehezen tudom lerázni a PD-t, pedig nem vezetek szarul és a múltban nem egy, nem két alkalom volt, amikor összefutottunk a srácokkal. Egy autó, amely bőven képes 250 kilóméter/órás végsebességre meg van áldva plafon 198al(trafipax szerint 199-el), amivel még az égegyadta világon semmi probléma nincs is, hisz nem véletlenül lett ez bevezetve.
-Ott van nektek a ruha alá rejthető, autómatikus 100%os kevó, melyel szinte halhatatlanok vagytok, bármi is történjen veletek. Az illegális oldalnak ezzel szemben nincs más, mint a (saját tapasztalatot tudok ide írni) 90%os kevók(jobbesetben..), melyekkel minimális hátrány épült azonnal, amivel (számomra) nincs is gond, hisz nem mindíg a dara van.
Ez egyenlőre kettő darab példa, amelyel bőven előnyben vagytok az illegális frakciókkal szemben. A trafipaxokat most nem is említem meg, az már egy másik, vezetőség által lezárt topicban kitárgyaltuk.
Sok esetben lehetetlen megúszni egy autókerrablást, egy fegyverraktárat, mivel vagy ki/el sem jutunk az autóig/célig, vagy simán nemtudunk otthagyni titeket. Több oldalról van kötve az illegál, lásd, csinálni kell heti szinten ezt és az, ennyit és annyit. Az égvilágon semmi gond nincs vele, hisz máskülönben csak egy scriptünk lenne, amelyet nem használunk, felelsleges lenne. Ezt teljesen meg is értem, sőt támogatom is.
Én szívesen nyomatnám az autós üldözéseket tovább, de se autóm, se élményem nem maradna benne, a fentebb taglalt álláspontok miatt. Az LSPD-vel volt már szerencsém eljátszani ezt, jópár alkalommal (remélem, majd Ők is hozzászólnak ehhez. Ha már megtették, akkor sry.), nagyon is élveztem. Sok esetben unfairek voltak, de idővel csiszolódtunk egymáshoz, lásd, nem dobozoltak, míg RPztem, (ez nem célzás, hogy Ti esetleg az ellenkezőjét tennétek!), nagyon is élvezhetővé és fairré téve az adott cselekményt. Ugye a trafipax is pont emiatt gond, hogy villog azonnal, ha átmész alatta.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, amivel talán picit te is megtudod érteni, hogy miért "rinyál" meg "sír" mindíg az illegál.
Sok sikert kívánok nektek az SD-hez, remélem találkozunk majd valamikor!