Character Kill - Szabályzat módosítás

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Dorinna

Kritikus
Very Important Person
Üzenetek:265
Pamela

qh62gjT.png

Szerverrel kapcsolatos ötletek

In Game Neved/Discord Neved

» DorinnaDori#7476 «

Ötleted leírása

»

Elég meredek téma, hiszen a szerver nagyrésze rengeteget CKzik, egy része pedig nyitás óta se CKzott.


Az ötlet azonban arról szólna, hogy ha valaki CKra adná a fejét, ez mivel járna?

Tisztelet a kivételnek, de a karakterek élete nem mindenkinél kap kellő fontosságot, pedig a szabályzatban is le van fektetve, hogy kötelezőek vagyunk életben maradni akarást RPzni és erre törekedni, mégis sokszor félvállról vesszük, dobáljuk a szeretett pixelhalmazunk életét.
Valaki azért, mert nem tetszik az orra, vagy nem tetszik az arca (bár akármikor igényelhet arcszerkesztést) inkább eltűnteti felszínről, bele sem gondolva a következményekre, vagy, hogy esélyt adjon szerencsétlennek az életbe maradásra. (Persze, elutazik)

Ez nem egy Character Lives Matter mozgalom, szimplán csak közös érdekünk, hogy mindenki a szerepének megfelelően játssza el a szálakat, a megfelelő pillanatban pedig féljen, sírjon, tomboljon, érezzen. Szerintem mindenkinek van tapasztalata érzéketlen, "terminátornak" mondott karakterekkel, amiknek a jelenléte borzasztóan illuzióromboló tud lenni, főleg ha közvetlenül kapcsolat áll fenn vele...

...vagy ha csak azt nézzük, hogy kialakítunk baráti szálakat, életed legjobb RPjében veszel részt pár napig, majd a másik fél leCKzza a karaktert, mondván megunta. Persze, erre is lehetőséget kell adni, hiszen mindenkinél az az első, hogy élvezze a játékot, azonban ilyen esetekben az emberek inkább kétszer gondolják meg, hogy "Milyen karaktert is akarok hozni? Milyen szokásai lesznek? Milyen családi háttere van? Milyen karriert épített fel?"

Az efféle, "unalom CK-k" szankciója lenne (ha nevezhetjük így), hogy minden CKnál (ide bele nem értve az arcmódosításokat) X százalék, vagy fix összeg levonásra kerülne...
... mielőtt még mindenki instant nyomna egy negatív értékelést, megosztanám a részleteket.


Viszont kivételek természetesen vannak, amikor nem kerülne levonásra pénz a számláról:
- HCRP lappal rendelkező karakterek - ők szabadon CKzhatnának,
- Karakterlappal rendelkező karakterek - vagy ez, vagy az alapon, ha nem is HCRP lenne a megkövetelt, hanem szimplán, hogy az emberek fektessék le a karakterek életét, személyiségét, vezesség érzéseiket, stb.,
- Vezetőség engedélye által kivételezett karakterek - mindig van ok IRL is a kivételekre, ahogy példa is rá,
- Frakcióba lépés általi CK-k - amikor a karaktered például MDből PDbe megy,
- Ha a gonosz illegál CK engedélyt kap a karakterre - egyértelmű, emiatt senki ne legyen hátrányba helyezve,
- Egyéb esetek, megbeszélés alapján.

Lehetséges, hogy kevesebb olyan CK lenne a szerveren, amik "unalomból" születnek. Lehetséges, hogy nagyobb hangsúlyt kapna minden karakter élete. Lehetséges, hogy több karaktert alakítanánk olyan szinten, hogy az majdnem megfeleljen egy HCRP-s karakternek. Lehetséges, hogy jobban jelen lenne a FearRP mindenki részéről. Lehetséges, hogy kétszer meggondolnák az emberek, hogy az illegállal ujjat húzzanak, vagy lehetséges, hogy kétszer meggondolná az ember, bűncselekmény elkövetésekor, hogy megéri-e az életfogytiglan tartó börtönbüntetést engedni... és még sorolhatnám...

A rendszer tartalmaz rengeteg kivételt, kiskaput, amiket pofon egyszerű kijátszani, de itt nem azon lenne a hangsúly, hogy büntessünk mindenkit, aki CK-zni szeretne.
Ha ez a rendszer jelen lenne, már annyit elérnénk, hogy legalább eszébe jusson pár embernek: "Basszus, nem akarom ezt a karaktert elveszíteni."
... vagy, hogy olyan döntést hozna a játékos, ami életben tarthatná szeretett, 600 napos pixelhalmazát.

«


Csatolmányok

» Válasz «

Egyéb megjegyzések

» Remélem, ha megköveznek az ötletért legalább plüss, puha kövek lesznek, amikkel dobálnak. «



 

popek

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:685
Dexter Sosa
- Ha a gonosz illegál CK engedélyt kap a karakterre - egyértelmű, emiatt senki ne legyen hátrányba helyezve,
Rossz bevallani, de mégpedig kell. Régen sokat CKztunk, de senki se tanult belőle. Megkapta a CK-t, szerkesztőbe bepottyant és hozott egy 1:1 ugyan olyan karaktert és folytatta ahol abbahagyta. Már nem osztogatják a CK-t tudtommal (és remélem is) így lenne extra súlya a dolognak. Átgondolja az ember hogy milyen illegállal húz ujjat mert több vesztenivalója lesz mint egy csinos arc. Úgyszint behoznám ezt a PD számára is. Ritkaság hogy életfogytigot kapjon valaki. Ha ott rohad meg, veszítsen nagyobb mértékben, hamár eddig húzta.

Ami itt számomra kényes az az, hogy mennyit is vegyünk el? PPs tárgyakat? PPs ingatlant esetleg kocsit? Ami közvetlen PP-ből lett vásárolva azt én nem piszkálnám, nem akarok senkinek rémálmot okozni. De hol húzzuk meg a határt? Ha dollárhatárt adunk meg, mindenki csak a határ felett fog vásárolni, hogyha esetleg CK-t kap ne veszítsen semmit. Én egy kellemes 15-20%-ot céloznék meg.

Mivel a kocsik a szerveren az igazi értéktárgyak, azokra kell igazán kigondolni egy jó tervet. Nem törölhetjük a kocsit CK miatt, max a legolcsóbbat, gyári árat nézve. Ingatlant se annyira, max a benne lévő itemeket. Ha CKt kapok töröljön minden széfet és szekrényt az összes ingatlanomba. Legyen egy teljesen új lap amivel kezdhetek. Egyértelműen támogatom az ötletet, nyitáskor is feljött nem véletlen.
 

Dorinna

Kritikus
Very Important Person
Üzenetek:265
Pamela
Mivel a kocsik a szerveren az igazi értéktárgyak, azokra kell igazán kigondolni egy jó tervet.
Valóban ezek a legtöbb személynek a legfontosabbak, azonban figyelembe kell venni azt is, ha valaki IRL pénzt költ ezekre.

Nem törölhetjük a kocsit CK miatt, max a legolcsóbbat, gyári árat nézve.
Ezt azért se támogatom, mert az olcsóbb kocsik sokkal színesebbé teszik a szervert, mint a sportautók, amiből lássuk be, mindenkinek van egy tucat.

Ingatlant se annyira, max a benne lévő itemeket.
Körülbelül 20%-os vagyonveszteség mellett eléggé erős lenne, plusz kicseszés, hogy teljesen üres ingatlant kell ismét felöltöztetni. Bár látom a pozitívat is, legalább mindig lenne kereslet lakberendezőkre.

Ha CKt kapok töröljön minden széfet és szekrényt az összes ingatlanomba.
Itt inkább a fegyverekre térnék ki.. nem egy olyan embert ismerek, akik CK után egy eldugott garázsban, széfben tárolják a fegyvereiket, akár tucatszámra, várva, hogy amikor majd újra illegálba kezd, akkor elővehesse. Ezeket újra meg újra meg lehet szerezni, nem kellene tartogatni. Ez is hozzátesz ahhoz, hogy mindenkinek meg van mindene.

Széfet PPért vesznek inkább, az a korábban leírt dolog végett nem ajánlatos, a szekrénynek pedig nincs olyan értéke, max a tartalmának lehet. Mondjuk ha már itt járunk, lehet kitépném az összes hajam, ha az összes ruhám megszűnne létezni, bár támogatnám az ötletet, hogy tiszta lappal kezdjek egy ruhaboltban.


Edit: Annyit szeretnék hozzátenni, hogy választás alapján is működhetne a CK, hogy mit szeretne megtartani azok közül, amivel rendelkezik. (Talán így az autókkal való kereskedés is megnövekedne.)
 

Tohru

Klaviatúra Gyilkos
Játékos
Üzenetek:86
.
Sajnos simán kilehet ezt is használni hogyha valaki nem szeret egy embert ezért folyamatosan keresni az indokot utána meg eltud venni egy részt a dologból amiért dolgozott.
 

popek

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:685
Dexter Sosa
Körülbelül 20%-os vagyonveszteség mellett eléggé erős lenne, plusz kicseszés, hogy teljesen üres ingatlant kell ismét felöltöztetni. Bár látom a pozitívat is, legalább mindig lenne kereslet lakberendezőkre.
Itt nem a bútorokra gondoltam amiket custom intibe leraksz, csak széf/szekrény, amiben itemet tárolhatsz.
Itt inkább a fegyverekre térnék ki.. nem egy olyan embert ismerek, akik CK után egy eldugott garázsban, széfben tárolják a fegyvereiket, akár tucatszámra, várva, hogy amikor majd újra illegálba kezd, akkor elővehesse. Ezeket újra meg újra meg lehet szerezni, nem kellene tartogatni. Ez is hozzátesz ahhoz, hogy mindenkinek meg van mindene.
fent részletezve, de én is erre gondoltam. Inkább item szinten lehetne ezt büntetni, hisz azokat azért egy fokkal egyszerűbb visszatermelni mint egy komplett házat.
Ezt azért se támogatom, mert az olcsóbb kocsik sokkal színesebbé teszik a szervert, mint a sportautók, amiből lássuk be, mindenkinek van egy tucat.
Szerintem 2 hét playtime után mindenki eléri azt a szintet, ahol középkategóriás kocsival járkál. Ezt szar belátni, de nem akar senki se alacsonykategóriás kocsikkal járkálni. Persze, megvan az a réteg aki komolyan tolja, de az írja bele a karaktertörténetébe, hogy szereti a régi kocsikat, van egy régi izomautója és máris nem lesz törölve. Itt én azokat "büntetném" akinek van 20 kocsija, és a legolcsóbb legyen egy 300ezres kocsi. Nem nagyon fogja észrevenni hogy eltűnt ha a Visione mögött van elrejtve amúgy is.

Sajnos simán kilehet ezt is használni hogyha valaki nem szeret egy embert ezért folyamatosan keresni az indokot utána meg eltud venni egy részt a dologból amiért dolgozott.
Persze, minden kijátszható. De még nincs rendes indok amit fel tud mutatni a személy, addig nem kapja meg az engedélyt. Ha megszigorítjuk a CK elfogadási és kérelmeknek a feltételeit, tényleg csak olyan esetben lesz CK kikérve és "kár" okozva ami elért egy elég súlyos szintet.
 

Attesz

Fórum Császár
Játékos
Üzenetek:218
Akk Alama Goh
Sajnos simán kilehet ezt is használni hogyha valaki nem szeret egy embert ezért folyamatosan keresni az indokot utána meg eltud venni egy részt a dologból amiért dolgozott.
Ez azért bonyolultabb annál.. és az admin team biztos segít ezek ellen fellépni. Azért egy CKhoz kellenek komoly indokok.

Mellesleg kéne, nagyon. Jó pár karakter venne más irányt az biztos. Szomorkodás, durcizás és sírás viszont lenne belőle, az fix. Véleményem szerint adni kéne neki egy esélyt, hátha jobb irányba tereli az embereket.
 

fater

Fékezhetetlen
Adminisztrátor
Üzenetek:1,067
Én azt mondom, hogy a szerver olyan régen megy, hogy ingatlant, meg autókat semmikép ne törlődjenek, hisz sokan nem csak kereskedés miatt veszik a kocsikat, vagy kocsit, vagy házat, amit x hónapig évig őrizget szeretget stb, szívesen rpzik ott, viszont az itemeket amiket az emberek tartogatnak, hogy visszatér az illegálba, azok törlődhetnek. Még a pénz x % vesztést is támogatom, ezzel kis pénz ki is kerülne a szerverről!
 

Tohru

Klaviatúra Gyilkos
Játékos
Üzenetek:86
.
Ez azért bonyolultabb annál.. és az admin team biztos segít ezek ellen fellépni. Azért egy CKhoz kellenek komoly indokok.

Mellesleg kéne, nagyon. Jó pár karakter venne más irányt az biztos. Szomorkodás, durcizás és sírás viszont lenne belőle, az fix. Véleményem szerint adni kéne neki egy esélyt, hátha jobb irányba tereli az embereket.
Nem azt mondom hogy ellenzem, ne érts félre. Hanem félek hogy kilehet majd használni könnyen. Tetszik az ötlet mert engem is idegesített amikor PD-ben voltam a sok terminátor.
 

Taktikaiteknős

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:504
Itt én azokat "büntetném" akinek van 20 kocsija, és a legolcsóbb legyen egy 300ezres kocsi. Nem nagyon fogja észrevenni hogy eltűnt ha a Visione mögött van elrejtve amúgy is.
Az a baj, hogy ha tegyük fel kitervelem, hogy CKzni akarok, akkor veszek egy olcsó kocsit, hogy ne legyen feltűnő a te példáddal élve egy 300K-sat. 2 hét múlva CKzok és eltűnik, senkinek se fog feltűnni valszeg, hogy előre elterveltem, hogy így kijátsszam ez a rendszert. Még, ha nem is lenne ez, akkor sem támogatnám, hogy a kocsi/ház terén tűnjön el valami. Támogatom, hogy legyenek következményei, ha sok autód van, de nem ebben a formában.

Az alapötlet amúgy tetszik, X%-nyi pénzveszteség szuper lenne, ha CK-zol.
 

Noblesse

Fórum Mester
Játékos
Üzenetek:185
Trinity Hope
Sziasztok!

Az ötlet jó bár nagyon sok kihasználást eredményezne. Azt kellene valahogy megvizsgálni, hogy kinél mekkora vagyon van.
Amennyiben a BSZ-en lévő pénzeket nézzük 3 csoportba lehet sorolni az embereket. 1. Akinek se pénze, se autója. 2. Akinek van pénze, de kevés autóval rendelkezik. 3. 20+ autója van és kevés pénze.
Ha csak a BSZ-en lévő pénz járna büntetésnek, úgy a következő forgatókönyv jönne. Mikor CK-ra készül az egyén, bevásárol kocsikból, hogy ne legyen sok-sok millió a számláján, majd a CK után megy és eladja.

Illetve említésre kerül, hogy ne járjon szankcióval ha valaki PD-ből MD-be vagy akár fordítva menne. Meddig tart FK váltás indokával CK-zni és átmenni egy másik FK-ba majd a szabályzat értelmében 2 héten belül indokolatlanul kilépni?
Kipróbáltam egy FK-t és még büntetést sem kaptam a CK miatt.

Személyes véleményem, hogy CK esetén, az azt kérvényező teljes vagyonát kellene vizsgálni és %-os arányban büntetni ha arra kerül a sor. Szerintem jobban fájna egy CK ha a legdrágább autót vennék el tőle mintha a legolcsóbbat.

Szerintem kellene egy fix határidő mondjuk 1-2 hónap amikor bűntetlenül CK-zhat az ember, amennyiben pedig a határidő lejárta előtt szertne úgy büntetés fejében ismételten megtehetné.

Az én esetemben pl 2 kocsim van és majdnem 20 millió a számlámon.

Amennyiben a járművek kereskedelmét szeretnék fellendíteni, úgy inkább az adórendszerre kellene megvizsgálni, hogy miért van az 20,30,40,50 autó esetén óránként sem fizet 1000$ felett adót az illető.
Kicsit kibaszás azon személyekkel akiknek van 3-4 mert ugyan ott vannak adó ügyileg.
 

popek

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:685
Dexter Sosa
Lehet, hogy a manuáls átvizsgálás lesz a kulcs ebben a helyzetben. Ha szigorítva lesz a CK rendszer, előreláthatólag kevesebb kérelem és több idő lesz átvizsgálni egy-egy ügyet.
Támogatom, hogy legyenek következményei, ha sok autód van, de nem ebben a formában.
Esetleg ötlet? Én csak ezeket tudtam felhozni. Item veszteséget egyszerű visszatermelni. Veszteségnek veszteség de nem dob a földhöz, ezért is gondoltam intiben tárolt item törlésre.
 

Tohru

Klaviatúra Gyilkos
Játékos
Üzenetek:86
.
Szerintem kellene egy fix határidő mondjuk 1-2 hónap amikor bűntetlenül CK-zhat az ember, amennyiben pedig a határidő lejárta előtt szertne úgy büntetés fejében ismételten megtehetné.
Inkább ezt kellene mint dolgokat elvenni mondjuk egy olyan embertől aki ck-zna 6 hónap után. Itt azokat kellene megakadályozni akik hetente vagy havonta új karaktert kezdenek.
 

RoTTeN

Fékezhetetlen
Very Important Person
Üzenetek:382
Személy szerint én is jó ötletnek tartom a dolgot! Elég kiábrándító az, hogy ha megismersz pár karaktert, 2-3 hét múlva már nem tudsz többet RP-zni azokkal. Egy picit szerintem lehetne fentebb tornászni a két hetes időintervallum - on.
 

Brownie

🍪Süti, a modi🍪
Fórum moderátor
Üzenetek:283
Camilla Roberts
Hali. Én is úgy gondolom, hogy a szabályt megérni kissé szigorítani. Leginkább én azt tudnám elképzelni, ha az egy hónapos várakozási idő lenne etalon a két karakterszerkesztés között vagy akár több is lehetne. A vagyon elvesztését személy szerint nem tartom annyira jó ötletnek. Itt az lenne a legfőbb cél, hogy ne hamarkodják el annyira a CK-t az emberek, ennek viszont rossz hatása is lehetne. Viszont, amennyiben egy kidolgozott rendszer keretében kerülne megvalósításra, akkor fel tudná dobni az RP-t. További szép estét mindenkinek!
 

popek

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:685
Dexter Sosa
Én nem nagyon engedém el a vagyonvesztést. Így is annyi pénze van mindenkinek, hogy meg se kottyanna. Nem lehet így se semmire költeni, csak gyűlik a bankban. Ha havi szinten CKzok és minden alkalommal veszítek 10%-ot a pénzemből azt tök őszintén nem érezném. Főleg ha aktívan játszok, mindenhonnan csak hull a pénz.
 

Tohru

Klaviatúra Gyilkos
Játékos
Üzenetek:86
.
Én nem nagyon engedém el a vagyonvesztést. Így is annyi pénze van mindenkinek, hogy meg se kottyanna. Nem lehet így se semmire költeni, csak gyűlik a bankban. Ha havi szinten CKzok és minden alkalommal veszítek 10%-ot a pénzemből azt tök őszintén nem érezném. Főleg ha aktívan játszok, mindenhonnan csak hull a pénz.
Értem amit mondasz, de egy időkorlát jó lenne szerintem. Mert nem a ck ellen kellene teljesen menni, hanem a folyamatos ck ellen.
 

Demzsi

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:456
Lack Elek
A vagyonvesztés szükséges. Mint fentebb is ki lett fejtve, sok a terminátor a fearless harcos, a gigachad a szerveren. Nem félnek semmitől, láttak sok mindent, minimum a fél családja kihalt, állt már face2face a halállal szemben. Sokáig sorolhatnám. Nincs a szerveren olyan dolog, amivel igazán motiválni/demotiválni lehetne a játékosokat. Csak a pénz. Mint a legtöbben (köztük én is, igen) ha már egy komolyabb pénzösszeg van a karakteremnél, szaladok a bankba el ne veszítsem. Mire akarok kilyukadni?

A bizonyos mértékű vagyonvesztés szükséges ahhoz, hogy a játékosok komolyabban vegyék a szituációkat amibe a karakterük kerül. Mert ha a halálon és az itemveszteségen kívül semmi veszteség nem éri őket, akkor lehet nyugodtan gigachadet rpzni. Ezzel szemben ha anyagilag is van veszíteni való, már teljesen más lesz a helyzet. Mert ha a rendőrség szorongatja a golyóidat és már CK-val fenyegetőzik, TALÁN nem fogod tolni a sigmát, ha a 10 milliós vagyond 20%-a ugrik a levesbe. Hanem alternatív, eddig ki nem próbált RP scenáriókba keveredsz. Mint írta popek is, annyi pénz van már a szerveren - és annyi lehetőség növelni az összeget, hogy senkinek nem fog fájni az a 20%. Ha valakinek mégis, akkor majd többet mérlegel mielőtt meghoz 1-2 lépést.

Ez a dolog nem ördögtől való. Egyáltalán nem.
 

Poqu

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:638
Maurizio Mancini
Szerintem az egyetlen veszteség, ami érhetné CK-kor a játékost az csak is pénzbeli lehet. Házra vagy kocsira is lehet IRL pénzt költeni és nem lenne fair azokat elvenni vagy törölni egy CK miatt. A 15-20%-os pénzlevonással egyetértek. Ezek mellett szerintem szigorítani kellene a szerverszabályzat azon pontját is, ami leírja, hogy 2 hetente lehet CK-zni. Ezt minimum 1 hónapra kellene növelni és akkor nem fordulhatna elő olyan, hogy valakinek már 25-30 karaktere volt mert sportot űznek a ckzásból másnak meg ugyanannyi idő alatt 1-2.
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó