A sokkoló hatásának megnövelése, minimális átalakítása, anim hozzárendelése

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

EyezOfAPsycho

Lelkes Forumozó
Játékos
Üzenetek:42
Sziasztok!

Mint a címben is látható, az ötletem kimerülne a sokkoló hatásának megnövelésében, minimális átalakításában, anim hozzárendelésében. Az ötlet megszületésének megfejtéséhez a mai nap délutánjáig kell visszamennünk, amikoris már sokadjára próbálkoztak meg lecsapni szerény személyemnek kettőt a keményebb-fajtából, én pedig az erőviszonyoknak megfelelően segítségül hívtam a sokkolómat, amit természetesen alkalmaztam is, amint a támadás nem lehetséges opció, hanem kivitelezésé vált. Lesokkoltam az emberünket egyszer, nagyjából öt-tíz másodpercig rángatózott is. Ekkor én úgy gondoltam, RP alá vetem magunkat, így hát rátérdeltem a delikvens hátára, akit azonban ez nem nagyon hatott meg, mert a késével úgy megszurkált, hogy szegény karakterem a világát nem tudta soha többé. Természetesen szankcionálva lett a srác, mert nem volt valami szabályos a megvalósítás, de ez mellékes.

Úgy gondolom, hogy szükség volna sokkoló hatásának megnövelésében, működésének minimális átalakítására, és természetesen egy anim hozzárendelésére. Mindezt azért, hogy a feljebb olvasható események ne ismétlődjenek meg időről-időre, amikor egy játékos nem szolgáltat lehetőséget az ilyesfajta kompromisszumkötésre. A hatás megnövelésére azért lenne szükség, mert jelen helyzetben a sokkolás durván öt-tíz másodpercig tart. Ebből kifolyólag szinte semmi időnk nincsen rendes RP körülmények között levezetni a helyzetet, miszerint rátérdelünk az illető hátára, leakasztjuk a bilincset, hátrahúzzuk a tag kezét, miegymás, hiszen tíz másodperc után a script hatása kimegy, és bizonyos értelemben lehet akár úgy értelmezni a script megszűnését, hogy a hatása elmúlt, így ott az újabb lehetőség egy esetleges támadás megvalósítására. Ezt a lehetőséget pedig meg kellene szüntetni személyes véleményem szerint.

A minimális átalakítás alatt azt értem, hogy lehessen szabályozni a sokkolás mértékét. Mindezt olyan módon, hogy amint maga a lövedék elhagyja a fegyvert, attól a pillanattól számítson az, mennyi ideig pihen a személy ujja a bal egérgombon, így szabályozva a sokkolás erősségének mértékét. Minél több ideig tartja ujját valaki a gombon, annál nagyobb sokkot kapna az ellenérdeket képviselő személy, így nőne meg a sokkolás idejének a mértéke (már, ha ezt egyáltalán meg lehet oldani | 2nd ötlet: esetleg ha a gomb lenyomva tartásának ideje nem megoldható, lehessen állítani a sokkoló erősségét). A hatását ki lehetne bővíteni akár 30-40 másodpercre is.

Az anim hozzárendelése igazából annyiban segítene, hogy lenne egyrészt időnk levezetni az eseményt, az ellenérdeket képviselő személy számára pedig biztossá válna, hogy karaktere komoly fájdalmat, szenvedést él át, és ha még esetleg a script miatt a hatása véget is érne képernyőjén, talán rájönne, hogy nem nagyon kéne tovább rosszalkodni, hanem inkább a körülményeknek megfelelően szükségeltetne RP -zni. Ez az anim akár lehetne egy sima hason, vagy háton való fekvés is.

Szerk.: Egyébként, ha éppen animban vagy, amikor lesokkolnak, akkor az anim nem ér véget, ugyan úgy folytatódik, csak a szikrák láthatóak, különösebb hatás nem érzékelhető.
 

Andy

Lelkes Forumozó
Játékos
Üzenetek:41
Hasznos ötlet, volt szerencsém kipróbálni a sokkolók jelenlegi funkcióit. Valóban zavaró, hogy pár másodperc alatt véget ér maga a sokkolt állapot, a delikvens pedig azonnal fegyvert ránt, vagy egyszerűen elszalad, mint aki jól végezte dolgát. Nem reális ez az állapot. Persze felhozhatjuk azt is, hogy igazából a játékosnak kellene a sokkolás utáni körülményeket RP-znie, de sajnos ez nem ilyen könnyű.

Főleg kezdő játékosoknál tapasztalható az, hogy nem gondolnak bele egyáltalán abba, mi is történne velük egy sokkolás után IRL. Ezáltal realitást és bárminemű RP-t mellőzve megpróbálnak elmenekülni. Egy hosszabb időintervallum a hatásra és az anim remélhetőleg rávezetne jópár embert arra, hogy ez tényleg egy komoly dolog, nem csak egy szúnyogcsípés.

Egyetértek a felvetéssel, zavaró, hogy az adott szervek alkalmazottai nem tudják helyesen kivitelezni a sokkolás utáni RP-t, ráadásul egyre több kezdővel kell foglalkozniuk, akik tapasztalatlanságuk miatt belerondítanak a folyamatba.
 

Nyikolaj Vaszilijev

Klaviatúra Gyilkos
Játékos
Üzenetek:105
Igen, mint közteresként én is tapasztaltam, hogy nem valami hatásos a sokkoló (nekünk csak ez van mint védekezési tárgy). Az ötletet támogatom!
 

diREKT

Lelkes Forumozó
Játékos
Üzenetek:42
Nem vagyok legális fraki tagja, nem lövöldöztem még sokkolóval, valamint engem sem ért még a szerveren sokkolás, de teljes mértékben támogatom a témát.
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó