Reális karakterépítés

SoZzz

Klaviatúra Gyilkos
Játékos
Üzenetek:108
Beno barátom készített egy alap leírást nem erre a szerverre, de több hónap ittlétem hatására hamar beláttam, hogy ez a leírás igen! Kell ide! Sokan azt sem tudják, hogy merre vannak arccal előre.

Nagyon sok olyan emberrel találkoztam a szerveren, akik sajnos valamiért nem igazán tudták visszaadni azt a szerepet, ami reálisnak vehető.
Sokan egy egyszerű civilként nem tudják hogy mik azok a határok, amit nem kéne átlépni. Ez a leírás emiatt jött létre, hogy egy kicsit rávilágítsak arra, hogy miként lehetne realisztikusabbá tenni a karakterünket, és a kezdőbb játékosokat tudjam vele segíteni.

Elsősorban mindenki döntse el saját magának, hogy milyen szerepet szeretne betölteni a szerveren.
Kezdjük a legális résszel.
Legyen a karakterünknek egy alapvető kialakítása, ami mentén fogunk vele fejlődni.
-Itt gondolok például arra, hogy milyen testsúlyú, magasságú, életkorú, milyen foglalkozása van, az életstílusa stb.
Elsőnek kicsit furán hangzanak ezek a dolgok, viszont bármilyen cselekmény közben szóba jöhetnek ezek a dolgok, és szimplán egy kis pluszt ad egy karakternek.

Érzések, félelmek, tulajdonságok.
-Nagyon sok olyan dolgot láthatunk a szerveren, hogy mindenki egy kemény személyt alakít, aki nem fél senkitől, és semmitől.
Ez egy befásult dolog, és csak azért mondja mindenki, hogy joga legyen ahhoz hogy valakit jól megverjen és ne kapjon érte semmit, ami sokszor sajnos hülyeségnek tűnik.
Véleményem szerint, nem szégyen ha egy karakternek megvannak a fent megnevezett dolgai, ugyanis a valóságban biztos vagyok benne, hogy Te aki ezt olvasod, biztos félsz valamitől, és érző ember vagy, bármi történjék.
Példát ide feleslegesnek tartok írni, mindenki döntse el magának, hogy mit szeretne itt kitalálni, az egyediség határtalan.

Nyiss az emberek felé!
-Az egyik legfőbb probléma, amivel találkoztam.
Egyszerűen el lett felejtve az, hogy beszélgessünk embertársainkkal.
Mindenki rohan valahova, dolgozik, kereskedik, de egy kisebb akár nagyobb beszélgetést visszautasít. Felejtsük el azt, hogy sietünk és mindig van valami más dolgunk.
Kitudja, lehet hogy egy apróbb beszélgetésből egy olyan szituáció alakul ki, amiből további lehetőségeket tudtok kihozni.

Ingyen fuvaros, verőembernek jelentkezés hirdetésben / vagy simán szemtől szembe.
-Ez is egy kicsit elkanászodott téma.
Sok olyan játékos van, aki ha meglát egy embert az út szélén gyalogolni, vagy futni egyből egy taxisnak képzeli magát, és el akarja vinni.
Ez nagyon nem reális, maximum akkor lenne helytálló, ha leintene valaki, akkor normális lenne, de ilyet RL se lehet látni hogy valaki lehajt a járdára és el akar vinni.

KÉB készítése.
-Photoshoppal élményképek szerkesztése.
Ha a fenti dolgok teljesen megvannak, nem hátrány, sőt egy pozitívum ha ezzel is foglalkozik valaki, és egy karakternek a szimpla életét mutatja be.
Nagyjából ennyit akartam írni a legális részről, ha egy egyszerű civil karakterrel szeretnél elkezdeni a szerveren tevékenykedni, ami reális alapokon történik.
Innen simán fejlesztheted az egészet, akár legális frakcióba tudsz lépni, és ott elhelyezkedni, persze ezt teljesen normális keretek között alakítva.
Ha ehhez még valami az eszembe jut, majd editelni fogom a topicot.

Következik a másik részleg, az illegális rész, amit sokan nagy előszeretettel végeznek a szerveren.
Nagyjából mindenki találkozott fegyveres /civil maffiózókkal/, és sajnos ez elég elszomorító dolog. Itt is mint a legális résznél, sok hasonló dolognak meg kell lennie ahhoz, hogy a szerepünkhöz méltó karaktert elkészítsük.
Legyen a karakterünknek egy alapvető kialakítása, ami mentén fogunk vele fejlődni.
-Itt gondolok például arra, hogy milyen testsúlyú, magasságú, életkorú, milyen foglalkozása van, az életstílusa stb.
Nagyjából itt többet nem akarok hozzáírni, maximum annyit, hogy miként került az emberünk olyan helyzetbe, hogy ezt az utat választotta, esetleg kapcsolatok stb.

A karakter anyagi része, elhelyezkedése az illegális piramison.
-Itt kicsit a karakter hovatartozásáról szeretnék írni.
Nagyon sok fajta szerep létezik az illegális téren, ehhez van egy külön topic is. Célszerű egy részt kiválasztani, hogy milyen kaliberű bűnözőt akarunk kialakítani.
Kezdhetünk a legelejéről mikor egy kis piti tolvaj szerepét vesszük fel, vagy akár egy nagyobb maffiózóval akinek már nagyobb szava van egy - egy területen. Viszont, fontosnak tartom megjegyezni, hogy a kezdetekből kiindulva sokkal részletesebb, és eseménydúsabb dolgot lehet kihozni az egészből, de ezt megint annak kell eldönteni, aki akarja ezt csinálni.

Érzések, félelmek, tulajdonságok.
-Ez a pont itt is nagyon fontos tud lenni.
Egy bűnöző is ugyanúgy egy érző ember, és nem csak az öldöklésből áll az élete, meg a drogok eladásából. Ugyanúgy él egy életet, és ezt sok embernél nem lehet látni, csak a lövöldözéseket, meg miegymást.
Igenis félhet egy maffiózó is valamitől, szóval egy plusz pont ha ilyen tulajdonságokkal rendelkezik valaki.

Irányzat.
-Ezt az első részben is kifejthettem volna, viszont egy külön pontban jobban néz ki.
Tegyük fel, ha egy kisebb dealert alakítunk, aki drog eladásával keresi a pénzét, az nem fog nagyon fegyvereket szállítani, meg hasonló dolgok, ez csak példa volt.
Maradjunk annál a dolognál amibe belekezdtünk, és ne vegyítsünk össze mindent, hisz ha ez megtörténik, elveszíti a karakterünk a realitását.
Idővel lehet ilyet tenni, viszont ahhoz nagyon sok mindennek köze kell játszania, és nem hipp - hopp történik.

Fuvaros rablások megszüntetése.
-A pont mindent elárul magáról.
Ez az üdv uram elvihetem dolog egy nagyon híres rablási technika a játékosok körében, és sajnos nagyon kiábrándító.
Egy nagyobb maffiánál még talán elképzelhető, hogy kipattannak egy furgonból, és bevágják pár másodperc alatt az alanyt a kocsiba (persze indokkal, megtervezetten elkerülve a lebukást), de így kis tolvajként ez teljes mértékben gáz.
Véleményem szerint a szabályzat is kicsit ellehetetlenítő a rablásokhoz, mivel szinte mindenhol forgalmas helynek számít egy rablás, így pedig még megtervezetten se lehet ember rabolni, ami kicsit nehézkes ha egy nagyobb cselekményről van szó.

KÉB készítése.
-Photoshoppal élményképek szerkesztése.
Úgy összesítve most ennyi jutott eszembe a témával kapcsolatosan, ha esetleg valakinek van valami észrevétele, és helyesnek találom, akkor kiegészítem vele a leírást.
 

SoZzz

Klaviatúra Gyilkos
Játékos
Üzenetek:108
Edit: KÉB = Karakter Életének Bemutatása ( Jeleztétek, de nem elírtam a kép szót. )
 

grazzoka

Fórum Mester
Játékos
Üzenetek:182
Mindenki Rp-zze, amit szeretne.

Üdv, Grazzoka voltam.

[globmod=Geri]Egy leírásban a leírás kommentálhatod, témába illően. Másnak a karakterét nem fogod itt elkezdeni kitárgyalni, hogy mit nem találsz meg benne.  Figyelmeztetést osztottam nem odaillő HSZ miatt.
Üdv, én meg Gerike:)
[/globmod]
 

Gyagyass

Lelkes Forumozó
Játékos
Üzenetek:38
Annyi a baj barik, hogy az olyan mentalitás amelyet pepu is felhozott szavaiban a játékosbázis nagyrészébe már bele lett nevelve a 'ne kelljen megneveznem' szervereken.
 

SoZzz

Klaviatúra Gyilkos
Játékos
Üzenetek:108
A topic lényege, hogy reális karaktert kellene építeni, érzésekkel, személyiséggel.
Nem kioktatás céljából jött ez itt létre, szimpla kiinulópont, hogy miként beszélhetünk karakterről.
Igen Pepu, rengeteg módon lehetne még kiegészíteni, de ezt már mindenki maga dönti el, hogy él e vele, vagy nem...

:D
 

Kinézet személyre szabása

Top Alsó