GOVERNMENT OF SAN ANDREAS
PANASZKEZELÉS
A panaszkezelés hatékonyságának és átláthatóságának növelése érdekében a Government of San Andreas alapvető változtatásokat vezet be a panaszok kezelésének rendjében, valamint az eljárás menetében. A mai naptól kezdődően a polgárok és szervezetek egyaránt benyújthatnak panaszokat a kormányzathoz, amennyiben követik az alábbi irányelveket:
- a panaszosnak pontosan meg kell jelölnie a panasz tárgyát és az érintett szervet vagy személyt
- a panaszban részletesen le kell írni az eseményeket, beleértve az időpontokat és helyszíneket, amennyiben alkalmazható
- a panaszhoz mellékelni kell minden releváns bizonyítékot, amely alátámasztja a panasz állításait
A panaszok kezelése során a Government of San Andreas garantálja a gyors és igazságos elbírálást, célul tűzve ki a panaszok minél rövidebb időn belüli megoldását. Minden panaszos írásban kap értesítést a panasz elbírálásának eredményéről, beleértve az esetlegesen hozott intézkedéseket és a további lépéseket.
A beérkezett panaszokat minden esetben a Department of Justice bírálja el.