Miller Crime Family

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

HenryVnS

Klaviatúra Gyilkos
Játékos
Üzenetek:107
MiLLER CRiME FAMiLY

A szervezet típusa
Maffia

Senki által fel nem tett kérdések
Megválaszolása

1."Ti most komolyan egy maffia családot és nem egy érdekszervezetet fogtok csinálni? Fúj, annyira 2012-sek vagytok."
Köszönjük a kérdést!Magunknak.
A válasz pedig: Nem. Ez egy olyan érdekszervezet, amit egy "család irányít?". Nem egészen erről van szó. Pusztán a szervezet kialakulása egészen az 1930-as évekre tehető. Akkoriban ezek (kinda) így működtek. Itt arról van szó, hogy van egy ember, aki rá lett kényszerítve arra, még egész fiatal korában, hogy átvegye a családi vállalkozást. Igen, tudom én is: Marha n*kisan hangzik. A családi vállalkozásról szólva, tulajdonképpen Henry M.-nél is ez a helyzet. Azonban a szervezet mára már annyira modernizálódott, hogy csak nyomokban fellelhető az, hogy ők valóban egy család volnának.

2."Nem értem, hogy minek kellenek ezek a rangok."
Tulajdonképpen úgy voltunk vele, hogy régen is ezek voltak és működtek, akkor miért ne? Amennyiben az ember nem vezető, úgy a "rangok" érdekelni fogják akkor is, ha azt mondja, hogy nem így van. Ez nem azért van, mert ő egy sz*r ember lenne, pusztán mindenki szereti azt, ha "papíron" is vezetve van a reputációja és ezzel progresszivitást színlelünk a számára.

3."Miért nem egy OPG-t vagy random kisebb mobot csináltok? Az jobban menne a szerverhez!"
Igazság szerint ez részben igaz.(hehe, szóismétlés)De egy másik szempontból vizsgálva, a szerveren - a map által -, adottak a lehetőségek arra, hogy egy (most mondom így, azonban ez nem teljesen fedi a valóságot) "luxus maffiát" RPzzünk, azzal a frakciócéllal, hogy a szervezet elég erőssé váljon ahhoz, hogy visszakerüljön LS-be. Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy teljesen passzoljon a frakció loreja a szerver körülményeihez és más frakciókhoz.


A szervezet rövid előtörténete
Valaha Los Santosban működött, ahol az igazi nagykutyák között voltak. Történt egyszer azonban, hogy az egyik családi találkozón rajtuk ütött egy másik - szintén hatalmas -, szervezet és így kényszerültek ki onnan. A család tagjai a világban széjjel szóródtak, mindenki a saját irháját mentette. Egy páran (sajnos) ott hagyták a fogukat LS-ben, egy annál is nagyobb részükről senki nem tud semmit, a maradékról pedig az a hír járja, hogy az Államokban húzták meg magukat.


Főbb tevékenységek a szervezetben
Bármi olyan, amivel a család újra pénzhez juthat és vissza kerülhet LS-be, ahol elfoglalhatja a neki kijáró trónt. Természetesen senki nem szereti kockáztatni az emberei életét, ezért a szervezet vezetői nem fogják elküldeni őket folyamatos bolt és/vagy bankrabló körútra, valamint eszeveszett fosztogatásra sem. Itt pusztán arról van szó, hogy a szervezet nem utasít el semmiféle üzletet, amiből pénzt csinálhat.
(Gondolván itt az, anno történt, olasz maffia féle "nem nyúlok droghoz" ideológiájára.)

Azonban, hogy mégis adjak egy kis irányvonalat és konkretizáljak:
- Fegyverkereskedelem
- Kábítószer előállítás és terjesztés
- Szerv-, és emberkereskedelem (esetlegesen; 'CKzandó' karakterek esetén kizárólag)
- Megfélemlítések
(példa: A Weazle News igazgatóját megfenyegetik a DRH (Die Rote Hand maffiacsoport) emberei, hogy egy általuk szerkesztett hamis hírt/álvalóságot adjanak le a hírekben)
- Uzsora (esetlegesen; megfelelő tőke beszerzése után)
- Bérgyilkolás (Főadminnal történő egyeztetés után; engedéllyel)


A szervezet pillanatnyi állása és helyzete
Az eredeti Miller családból jelenleg három személy aktív: Henry M.; Thomas M.; Ryan M.
Henry a családfő szerepét tölti be a családban. Thomas, nem más mint, Henry egyetlen fia és Ryan pusztán felvette a Miller nevet, nem vér szerinti családtag. Azonban csodával határos módon, Henrynek sikerült maga mellé állítania a Hamond családot, aminek következtében az erejük is megnőtt, a létszámukkal egyetemben. Jelenleg Henry M. és Amanda H. eljegyezték egymást, hogy ezzel erősítsék tovább a két család közötti szövetséget. A családoktól eltekintve, Henry korábbi emberei is kezdik elődugni az orrukat, valamint a beszervezés is gőzerőkkel folyik a szervezetbe.
[IC - Lore szempontjából] Jelenlegi tagok száma: 79 fő
[Jelenlegi ((OOC)) tagok száma: 19 játékos]


A szervezet hierarchiája
Egy szimpla piramist kell elképzelni, ugyanis szerintem ez működik a legjobban és a legegyszerűbben. Semmi kiemelkedő nincs benne, azonban érszrevehetően át lett gondolva az egész.
Ez a következőképpen néz ki:


Boss
A szervezet vezetője.
Tagok száma ezen a rangon: 1 fő

Underboss
A szervezet másodvezetője.
Tagok száma ezen a rangon: 0 fő

Advisor
A tanácsadó. Feladatköre a megnevezéséből azonnal nyilvánvalóvá válik.
Tagok száma ezen a rangon: 1 fő

Captain
A kapitányok. Tulajdonképpen ők vezetik az embereket és hajtják végre a feladatokat, amiket a vezetők rájuk bíztak. Inkább ők érintkeznek az "újoncokkal", mintsem a vezetők.
(Ha a hadseregben lennénk, akkor ők lennének az osztag parancsnokok.)

Tagok száma ezen a rangon: 2 fő

Dependable
Közvetlen, egyenes fordításban annyit tesz: megbízhatók. Lényegében a maffia azon rétege, akik már sok mindent letettek az asztalra, de még nem avanzsáltak kapitánnyá, X vagy Y indok miatt. Amíg ez nem történik meg, úgy ők a Captain-ek első számú emberei, akik rendelkezhetnek mindenkivel, aki alattuk van (A Captain tudomásával és engedélyével).
Tagok száma ezen a rangon: 2-2 fő

Enforcer
Ők a szervezetben a "kemény fiú" vagy "nehéz fiú" szerepet töltik be. Valakit szét kell verni? Őket hívod! Valakinek bele kell állni az arcába, miközben erőt fitogtatsz? Őket hívod! Tulajdonképpen ők lennének a "katonák", akik már egy ideje benne vannak a szervezetben és tisztában vannak az /helyi szokásokkal/.
Tagok száma ezen a rangon: Nem megkötött

Made-man
Az olyan újoncok szerepét töltik be, akik épp-hogy-csak, de benne vannak a dolgokban már.
"They barely made it. They were wise enough, to not die."

Tagok száma ezen a rangon: Nem megkötött

Associates
Ezek olyan emberek, akik segítik a maffiát, bármilyen értelemben. Ezek lehetnek hosszútávú vagy éppen rövidtávú együttműködések. Erre a rangra kerülnek általában a TGF-elni kívánó személyek is.
Tagok száma ezen a rangon: Nem megkötött

A kívánt frakció HQ
A Danival megbeszélt Vineyardról volna szó.

Egyéb információk
A szervezetünk most is jelen van a szerveren mint maffia, a Volody OPG-ben kaptunk helyet (azóta megváltunk egymástól: 2020.05.22 szerk.)
Az összes tagot megkérdeztem arról, hogy mit gondolnak és nagyobb százalékuk ezt javasolta, hogy pályázzuk meg a frakciót és ezzel a külön scriptet. Ami a céljaink közé tartozik - és személyszerint én imádom csinálni -, az a közösség reformálása. Ezt úgy értem, hogy teljességgel "RP-szűz" embereket felvenni a frakcióba, akik ezt a fajta RP-t szeretnék csinálni, aztán őket megtanítani mindenre IS!, az alapoktól, az egészen expert technikákig.
Amit még érdemes tudni az az, hogy mi inkább story és lore orientáltak vagyunk, nem pedig "MIKOR MEGYÜNK MÁR BANKOT RABOLNI" orientáltak. Sokkal fontosabbnak tartjuk a karaktereink közötti viszonyokat és a civil RP szálainkat, mint egy-egy random üzletet, amit csak azért csinálunk mert hogy: "Legyen má' valami illegál is." Kérünk benneteket, hogy ezalatt NE azt értsétek, hogy nem használnánk ki a bankrablás, fegyverraktár avagy immáron a 0.4-nek köszönhetően, a boltrablás scripteket. Pénzszerzésnek (akár offban random megejtett módon, akár INben, tökéletesen leszervezett formában) bőven megfelelnek, hogy később tudjuk finanszírozni a Vineyardot és az egyéb kiadásokat.

Magamról, mint a leendő leaderről, annyit érdemes tudni, hogy rendelkezem több éves vezetői tapasztalatokkal (2012 óta RPzem; aktív vezetőként pedig 3 éve) és mindig is a maffia RP volt a main irányvonal számomra.


A céljaink
1. Nevet szerezni a Crime Ringben
2. Az illegális közösségben politikai rendszert kiépíteni
3. Közösségi roleplayek szervezése (elitista rendezvények elsősorban)
4. Létrehozni a Sanctuary-t a Vineyard által (játékosok odakoncentrálása)
5. TGF hely szerzése
6. A frakción belül egy bizonyos 'küldetés rendszer' kiépítése
7. Bordélyház


1. Nevet szerezni a Crime Ringben
Kicsatlakozni script szinten a Volody OPG-ből és ezáltal elhagyni "Rusanov és a társasága árnyékát". Tulajdonképpen itt nem arról van szó, hogy mindezt agresszív, fegyveres úton tegyük meg. Itt jönnek képbe, a további pontok.

2. Az illegáls közösségben politikai rendszert kiépíteni
Amennyire mi tudjuk, ez már hellyel-közzel talán működik is. A célunk itt, hogy ebbe a rendszerbe is bele csatlakozzunk és még komolyabb szintre emeljük mindezt.

3. Közösségi roleplayek szervezése
Itt leginkább elitista rendezvényekről van szó, a Vineyard által. Vacsorák leszervezése, üzleti megbeszélések számára alkalmas hely és légkör megteremtése. Szóba kerülhetnek tovább itt kisebb autós találkozók is, amelyek méltóak a klub profiljához.

4. Létrehozni egy Sanctuaryt
Mit is jelent pontosan ez a szó? Több, hasonló jelentése is van, azonban mi itt kifejezetten a "védett helyre" gondoltunk. Ezt úgy képzeljük el, hogy miután a Vineyard magas reputációra tesz szert, biztosítja majd az itt jelenlévők épségét és a titoktartást az itt elhangzottakról.
(Ha azt mondom, hogy egy picit talán hasonlítana a John Wick filmekben található Continental-ra, akkor az segítene az elképzelésében? Ez csak egy lesarkított példa, de aki ismeri ezt a film trilógiát, annak menten világos lehet, hogy miről van szó.)


5. TGF-re alkalmatos hely beszerzése
Ez egy idő után TALÁN lehetséges volna a Vineyard által is, azonban szeretnénk egy teljesen elkülönülő, másik ágat is, a tagfelvételre biztosítani a játékosoknak. Itt mondjuk egy klub-ra kell gondolni, vagy bármilyen olyan helyre, ahol sok ember fordulhat meg egyszerre.

6. Küldetés rendszer
Itt nem kell meglepődni, vagy ferde szemmel nézni ránk. Nem, nem akarunk egy MMO RPG-t csinálni a GTA-ból, ez pusztán egy átvitt értelemben felfogandó elnevezése a dolgoknak. A továbbiakban azonban így fogok rá hivatkozni az egyszerűség kedvéért. Ez korábban már működött nálunk, még anno MTA-n. Úgy kell elképzelni a helyzetet, hogy lesznek kisebb, folyamatosan elvégezhető 'missziók' a tagjaink számára, ami által pénzt és reputációt tudnak szerezni maguknak. Ez a leaderek és a frakció tagok munkáját is megkönnyíti annyiban, hogy nem kell folyamatosan ötletelni az aznapi tevékenységeken, egy laposabb napon.
Mondok egy példát: Cigi csempészet. Egy hatalmas rakomány cigaretta érkezik hajóval egy adott pontjára a mapnak. Az első ilyen misszió az az lenne, hogy fel kell venni ezt a rakományt, ám azt előtte át kell pakolni egy autóra. Miután ez megvan, erről az adott emberke/társaság lő pár képet, amit elküld nekünk. Mi ezt tudomásul vesszük, ő lejelenti nálunk IC, hogy végzett ezzel az adott feladattal és jutalomban részesül.

Félreértés ne essék, ez csak egy példa volt. Ha általánosságban kellene ezt leírnom, akkor annyit mondanék csak, hogy: A tagoknak, a leader folyamatos pesztráltatása nélkül, állandó jelleggel volna mit csinálniuk, amivel hasznot is szerezhetnek egy időben.

7. Bordélyház
A távoli jövőt vizsgálva felmerült bennünk még az elején egy olyan lehetőség, miszerint akarunk csinálni egy bordélyházat is. Ez úgy nézne ki, hogy szereznénk egy erre alkalmas házat, lehetőség szerint custom modellezett interiorral, valahol a semmi közepén. Megpróbálnánk legalizálni egy időn belül, azonban ha nem sikerülne (ami igazán esélyes), akkor csak szépen a fű alatt üzemeltetnénk a helyet. Szájról-szájra terjesztenénk annak létezését az emberek között, elsősorban az illegális frakciók körében.


KARAKTEREiNK

Henry Miller
Családfő - Boss
A vihar órája
Viharos nap volt az, amikor Henry Miller - a Miller család feje és a DRH maffia csoport akkori vezetője -, összehivta a családja tagjait egy találkozóra. Ekkorra már a családtagok a világban szét voltak szóródva, igy nem csoda, hogy Henry e napon egy helyen szerette volna látni őket. Két ember kivételével mindenki megjelent. Henry, az akkori 'Miller birtok', tanácstermébe invitálta őket és a megbeszélések elkezdődtek. A családfő egy tósztot mondott a többiek tiszteletére amelyben megköszönte az eddigi munkájukat és a továbbiakra is felhivta a figyelmet.

A megbeszélés már egy ideje zajlott, amikor a kinti vihar hangjait, valami rendellenes szakitotta meg. Valami rendellenes, amire pont ezen a napon nem számitottak. Fegyverek dörrentek el odakinnt és Henry egyik embere rohant a tanácsterembe, aki értesitette a bent tartózkodókat arról, hogy megtámadták őket. Henry először nem akarta elhinni mindezt, ám az épület falait átszakitó 7.62-es lövedékek hamar meggyőzték Henry-t arról, hogy embere igazat beszél. Természetesen mindenki tisztában volt azzal, hogy ilyenkor mi a teendő. Eszük ágában sem volt harcbaszállni, a lehetséges túlerővel szemben, bár a családfő próbálta elérni akkori 'kapitányait', hogy segitséget kérjen, sikertelenül. Mindenki olyan fegyvert ragadott, amilyen éppen a módjában állt és megkezdték a kitörést az épületből. Amikor nagy nehezen kiértek, már számtalan bérgyilkossal számoltak le, ám a számaik csak nem akartak csökkenni. Ahogy az események, még ha egy picit is, de elcsendesedtek, egy gyors létszámcsekket tartottak. Egy ember hiányzott a családtagok közül aki nem volt más, mint Caitlyn Miller, Hasegawa R. M. asszonya. A két méter magas japán származású 'állat' orditott és magát hibáztatta amiért elhagyta odabennt Cait-et. Orditása elnyomta a fegyverek ropogásának, de még a villámok hangját is. Hasegawa ezt követő mondatát Henry soha nem fogja elfelejteni. Mondandójában oly sorokat emlitett, miszerint menjenek el innen és ő visszamegy megkeresni Cait-et, majd pedig felzárkóznak és a kijelölt menedék felé veszik az irányt. Henry először ellenezte a dolgot, ám Hasegawa meggyőzte őt azzal, hogy Henry feje mellé, a falba csapott öklével egy akkorát, hogy abba az egész épület beleremegett. A japán azt is elmondta, hogyha Henry most sikeresen elmenekül, akkor a család tovább élhet. Ellenkező esetben azonban nem. Henry csak némán bólintott, majd megindult. Hasegawához csatlakozott még Koenig M. is, aki az akkori leglojálisabb és legtöbb befolyással rendelkező kapitánya volt a DRH-nak.

"Ekkor láttam utoljára a japánt, meg a nőjét." ~ Henry Miller, egy barátjával történő beszélgetés során.

Thomas Roger Miller
Családtag - Captain
Henry Miller fia és feltételezhetően örököse is egyben, ha a család szemszögből vizsgáljuk helyzetét. Természetesen minden esetben lojális volt apjához, felnézett rá és ez a mai napig is így van. Mint ahogy talán mindenki életében, úgy Thomaséban is, jelentkeztek kisebb-nagyobb tragédiák és problémák sorról sorra, ahogy nőtt. Az egyik legnagyobb ilyen tragédia akkor történt, amikor Tommy 21 éves lett. Az akkori barátnője, Lisa, hihetetlenül depresszív lelki állapottal rendelkezett, a családi problémáinak okán. Ezt a tényt csak alátámasztja az, hogy Lisa - Tommy 21-ik születésnapján -, az akkori Miller Hotel tetejéről levetette magát, ezzel megbélyegezve Tommyt egy életre. Azóta Thomas nem igazán keresi 'olyan értelemben' a nők társaságát. Egyszerűen csak fél a hasonló dolgoktól, bár ez mostanra már megszűnni látszik. Mindenesetre soha nem fordult el ezért attól, hogy más kapcsolatokat építsen ki velük.
Amit a "Crime Family"-n belüli pozíciójáról tudni érdemes az nem más, mint hogy miután újra felvette a kapcsolatot apjával (3 év után), azóta Henry előléptette őt és egy Captain lett belőle. Ezt a hatalmas felelősséggel járó posztot egyelőre teljesen kielégítő módon képes kezelni. Azonban mióta újra találkozott apjával, Ryannel és még pár új emberrel, hihetetlen módon bizalmatlanná vált, bár ezt próbálja leplezni.

Dana Hamond
Organizáció tag - Captain
Dana általában mindig tudja mit akar, és ha akar valamit, azt nyilván a lehető leggyorsabb úton. Bizonyos tekintetben ez a legnagyobb gyenge pontja, viszont sok esetben valahogy mégis az előnyére válik.

Az egész nagyjából egy hónapja kezdődött, mikor is Dana, nővérével és fogadott öccsével Benedettoval épp egy kis kiruccanásukat töltötték egy motelban Paleto Bay-ben. Egy kimért, ősz fickó sétált oda hozzá a parkolóban és tüzet kért tőle. A 23 éves lányt nagyon nem lepte meg a dolog, átlagon felüli külsője miatt mindig is megkörnyékezték a férfiak. Pár perc kissé kínos szóváltás után megjelent Amanda, a lány nővére aki felismerte a férfit, Mr. Henry Millert, egy régi ismerősét, aki egykoron elvileg elég ismert volt Los Santos felsőbb köreiben. Miután Amanda és Henry felelevenítették a múltat, mindketten biztosították egymást régóta töretlen kölcsönös bizalmukról, ami megalapozta a Miller és Hamond család kesőbbi együttműködését.

Ezután Henry egy lehetőséget ajánlott a Hamond testvéreknek, amit először Dana kizárólag Amanda miatt fogadott el, mivel Henrytől tartott, de nem akart a nővérének csalódást okozni. Később változott a helyzet, mióta Henry hatalmat adott Dana kezébe, és szinte az egész családjáért felel, azóta feltétel nélkül bízik benne, és szinte lehetetlen lenne ellene fordítani. Határozottan kiáll a közös célokért, amihez hozzá tartozik a saját befolyása növelése is, ami nőként nem annyira egyszerű számára.

Ryan Nicolson (Miller)
Családtag - Dependable
Ryan akkor bukkant fel először a Miller család életében, amikor a Millerek egy régebbi 'divíziójukkal' vették fel hosszú idő után a kapcsolatot. Ryan ebbe a szervezetbe tartozott, mint jobbkéz. Henry már akkor is felfigyeljt rá és magának akarta tudni a meglehetősen megbízható és terhelhető Ryant, ezért egy ajánlatot tett neki. Ryan először ezt visszautasította, de a folyamatos győzködés és ajánlattétel hadai után, Ryan elfogadta Henry felkérését. Ez úgy valamikor 2017 derekán történhetett. Azóta Ryan egy hihetetlenül lojális embere a Millereknek. Olyannira, hogy 2018 kezdetén, Henry felvetette vele a Miller családnevet egy esküt követően.

Pár évvel ezután, amikor Ryan megkapta a családi találkozóra történő meghívást, egy üzleti úton volt. Őt mindig is a hasonló diplomáciai feladatottak bízták meg, hiszen ehhez értett a legjobban. Olyan volt, mint egy Captain, a Captain alatt. Egy igazi vezető alkat és ez mára sem változott sokat. Amilyen hamar csak tudott, visszatért Los Santosba és a Miller birtok felé vette az irányt, azonban a reptéren elkeverték a csomagját ezért késett a találkozóról. Utólag talán jobb is, hogy nem volt ott, ugyanis amikor a birtokhoz ért egy meglepő látvány fogadta: Nagyjából 5, talán 6 SUV vette éppen körbe a birtokot, amiből állig felfegyverzett emberek szálltak ki és a kapuk irányába rohantak. Ryant elöntötte hirtelen a harag, de próbált tiszta fejjel gondolkodni, ahogy az hű volna hozzá. Az érzései talán egy picit túl erősek voltak, ugyanis úgy döntött, hogy próbál segíteni a családjának.
Mivel ekkor őt még nem vették észre, leállította az autóját és kiszállt, majd közelebb lopakodott. Az egyik olyan őrt vette célba, aki arra ügyelt, hogy ne lepjék meg a rajtaütőket, akik éppen a Millereket próbálják meg eltűntetni erről a világról. Megtámadta, földre vitte és a saját fegyverével végzett vele. Ryan kezében volt a lehetőség, hogy segítsen, hiszen volt fegyvere. Ekkora már lehiggadt és gondolkozott. A másodpercek számára óráknak tűntek, de végül döntött. Elkezdett visszasietni a saját autójához, ugyanis tudta, hogyha oda bemegy és megpróbálja felkutatni Henryéket, akkor nagy eséllyel ő is ott hagyja a fogát.
Már épp az autójához ért volna, amikor rálőttek hátulról, a birtok irányából. Az ellenség közeledett és nála nem volt más, csak egy Mac10, amit pár perccel ezelőtt kobzott el az egyiktől. Viszonozta a tüzet és hihetetlen gyorsasággal próbált elhajtani onnan. Ez sikerült neki és a kijelölt menedékre ment. Miután odaért a menedékhez várta a többieket. Csak várt, várt és várt: órákat, egészen pontosan 24-et, de senki nem érkezett. Henry anno elmondta neki, hogy legfeljebb ennyit várjon itt és többet amúgy sem szándékozott volna, hiszen tudta, hogy könnyen megtalálhatják őt.
Az eseményeket követően Dél-Amerikába ment és ott húzta meg magát az elkövetkezendő három évben. Ahogy telt az idő megtudta, hogy a szervezet ami fel akarta számolni a Millereket, felbomlott és eltűnt. Ryan Nicolson néven vett magának egy jegyet a leghamarabbi repülőre és elindult. Ekkor Henry már Paleto Bay-ben tartózkodott és minden pénzét arra használta fel, hogy a kontaktjain keresztül felkeresse az elveszett családtagokat. Ilyen módon találtak ismét egymásra régi barátjával.

Noah Brando
Organizáció tag - Made-man
Noah egy olasz-amerikai származású fiatal, aki amerikában nevelkedett átlagos körülmények között. Életében  semmi különös nem történt vele, viszont 15 évesen fura dolgot vett észre magán. Mindig is egy fura figura volt, ezért nem törődött vele hogy hallucinál.Legalábbis először.
Mivel ez a probléma ahogy elkezdett erősödni álmatlanságot és zavart okozott az elméjében. Úgy hitte hogy elmebeteg, amiről nem mert szüleivel (akik jól tartották, de nem ápolt túlzottan belsőséges viszonyt) beszélni, s tekintve hogy egyedül volt a világon, mint egy elkorhadt fa a rét közepén, nem tudott senkihez bizalommal fordulni. Ahogy a probléma egyre erősebbé vált, néha nem tudta megkülönböztetni a valóságot az álmoktól, s beletörődött a dologba. Élete a víziókról szólt, s talán függött is, mivel nem egyszer került bajba miattuk. Noah úgy döntött hogy elhagyja a családját és a környezetét. Felült egy buszra, hogy máshol végezzen vele az elméje, ne a szülei szeme láttára. Megérkezett Paleto Bay kisvárosába, ahol leszállt a buszról. Nyugodt helynek tűnt, talán egy kis reményt is látott a dologban.

SZEMÉLYES ADATOK
Henry - Leader

Aktivitásom
Munkanapokon, általános esetben este 6 órára érek haza, ami 4-8 óra aktivitást jelent az esti órákban. Tekintve, hogy a jelenlegi tagjaim is hasonló módon vannak jelen a szerver mindennapjaiban aktivitás szempontjából, ezzel már most sincs gondunk. Továbbá a legtöbben feltalálják magukat. Ami a hétvégéket illeti, akár egész napokat tudok ráfordítani a játékra, hiszen ez az egyik fő hobbim.

Tapasztalataim
Elsőre talán elég keménynek tűnhet, ha azt mondom, hogy Henry Miller az a karakter, akit már 3 éve is alakítottam. Itt tennék egy kis visszautalást a sztorikra: Ott sem véletlenül van kiemelve egy csomó helyen, hogy "3 év után találkoztak újra" satöbbi. Vissza az eredeti témához; Ezt a három éves alakítást úgy kell elképzelni, hogy az első RP-m ezzel a karakterrel, mint boss 2017.07.31-én ment végbe.
Itt van egy akkori nagyon bénán megvágott és még annál is bénább fogalmazással rendelkező /élménykép/. Azért tartottuk meg így, egy külön oldalon, ugyanis évente körülbelül egyszer nosztalgiázunk a brigáddal. (Katt)
Itt persze nem csak ez az egy képünk van fent, hanem rengeteg másik is, amit X vagy éppen Y indokból, de nem akarok megosztani ezzel a közösséggel, ugyanis: 1. Nem hinném, hogy túl sokan kíváncsiak lennének rá; 2. Igénytelenek a mostani elvárásaim(ink)-hoz hozzávetőlegesen és pusztán a nosztalgiázás miatt lettek megtartva.
Természetesen ezen időszak előtt is voltak kisebb projektjeim, de állandó jelleggel maffiákat és/vagy carteleket - az utóbbiakat ritkábban -, jártam és vezettem.
 

claudeINAKTIV

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:439
Szia, a 10-es frakció HQ nem választható szerintem, mert ott lakok 3 haverommal. xD
Amúgy az eddig befutott pályázatok közül ez tetszik a legjobban.
 

Robiiivagyok

Újonc
Játékos
Üzenetek:15
Volt egy rövidke 1 évig tartó multam veled, tudom, hogy képes vagy érdekességekre ... Mutass a szervernek egy igazi illegált <3
Támogatom
 

Andy

Lelkes Forumozó
Játékos
Üzenetek:40
A pályázatban több pont is megragadta a figyelmemet. Kifejezetten tetszik, hogy jobban értékelitek a részletességet, a karakterek közötti kapcsolatot, a script által adott lehetőségeket pedig ha nem is háttérbe szorítjátok ( Nem is kell háttérbe szorítani! ), de mégis elé helyezitek azokat az értékeket, melyek számottevőek egy alvilági színtéren. Ugyebár legyen szó egy üzletről, megtervezésről, tagok iránytásáról vagy reprezentálásról, mindig a legfontosabb maga a karakter megjelenése, hozzáállása és a különleges vagy átlag feletti személyiségjegyei. Sokat számít ez egy alvilági közösségben, már csak akkor is, ha a személy tekintélyt szeretne parancsolni ( Ami elengedhetetlen.). Felkeltette a figyelmemet a rész, melyben elmeséled, mennyi örömöt okoz az új, még tapasztalatlan játékosok terelgetése, betanítása. A közösségnek olyan vezetőkre van szüksége, akik nem tartanak a munkától. Egy tapasztalatlan játékos fejlesztése nem kis feladat, főleg ha több is az adott vezető szárnyai alá kerül. Nem kis energia figyelni a mozdulataikat, a hibák észrevételekor korrigálni őket. Viszont ha a vezetők megragadnak a saját köreikben, ezáltal nem nyitottak az új játékosok fele, az a bizonyos réteg mindenféle megbízhatatlan helyről szerzi majd tapasztalatait, és belőlük válik az az illegál réteg, akik mindent mellőzve csak a pénz hajhászására szakosodnak. Örömmel látom, hogy van még valaki, aki örömét leli abban, ha segíthet másoknak beilleszkedni az RP világába. A TGF hellyel kapcsolatban lenne kérdésem. Maga az elképzelés nem tiszta még számomra. Ha tegyük fel egy klubbot vennétek birtokba, ott maga a TGF hogy zajlana? Mire gondoltatok? Csak mert van egy olyan változat, hogy pultosokat és testőröket alkalmaztok, akik később tagokká avanzsálnak. Ez a módszer számomra megkérdőjelezhető. Viszont ha a klub azt a célt szolgálná, hogy több embert gyűjtsetek egy helyre, akikkel egyre több RP szituációba keverednétek, megismernétek őket, esetleg baráti kapcsolatok alakulnának ki és ezáltal RP szálak folyamán a frakcióba kerülnének, azt támogatnám, mivel ez lenne a helyénvaló. Bár az eddig látottakból nem a pultos/testőrös verziót képzelném el, azért kíváncsi lennék mire gondoltatok ez alatt. Egyébként tetszik ez a pályázat is, az én tetszésemet elnyerte ( Bár ez nem számottevő :) ), jó látni, hogy helytálló szervezetek vannak kialakulóban, vagy már kialakultak :)
 

HenryVnS

Klaviatúra Gyilkos
Játékos
Üzenetek:107
@Andy
Úgy érzem, hogy a hozzászólásod a pályázatunk részévé vált. Kérdésedre válaszolván, miszerint:

"Ha tegyük fel egy klubbot vennétek birtokba, ott maga a TGF hogy zajlana? Mire gondoltatok?"

Természetesen úgy, ahogy te magad is azt kifejtetted. A pultosból vagy pincérből maffiózó vonalat nem szeretnénk követni, mert ahogy te is, úgy mi is bullshitnek tartjuk. Természetesen a klub, mint olyan, csak egy példa volt. Felőlem lehet ez egy kis kocsma is, vagy bármi olyan - idézve a pályázatból, azt hiszem - ahol sok ember fordulhat meg egyszerre.

PLUSZ INFO EDIT #1
Karakter sztorik frissítve és hozzáadva.

Félreértés ne essék: Ezek nem teljes történetek. Sok esetben ezek afféle: "Hogy találkoztunk?" vagy "Mi hozott ide minket?" dolgok. Azonban minden itt leírt dolog IC történések alapján lett megfogalmazva.
Igen, a rajtaütés is.

PLUSZ INFO EDIT #2
Egy lélek által fel nem tett kérdésekre történő válaszadás hozzáadva.

Diszklémör: Nem állt szándékomban senkit megbántani a leírtakkal és azok megfogalmazási módjával.
 

Dani

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:488
Szervusz!

A pályázatod alapvetően nagyon jó lett.
Ami kicsit furcsa, hogy egyből a kérdések megválaszolásával kezdted, úgy, hogy még nem is tudom, hogy miről szól a pályázat.

A problémám az, hogy elmondásod alapján a frakció tevékenységének egy része arról szólna, hogy a többi szervezet között valamilyen pozitív kapcsolat kiépítésében segédkezzetek. Ezt semmiképpen nem tudjuk támogatni. A frakciók így sem nagyon háborúznak egymással (sajnos), nem akarunk erre rátenni még egy lapáttal.

Ettől függetlenül a pályázat tényleg szuper lett és köszönjük!
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó