[Leírás] Képesség - Craft rendszer

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

DaweStone

Lelkes Forumozó
Adminsegéd
Üzenetek:41
Alexander Gray

one.png



Fizikai képességek


A karakterünk fizikai képességeit a Home gombot lenyomva a főoldalon tekinthetjük meg.

1.PNG



Állóképesség

Az állóképesség felel a karakterünk staminájáért, a karakterünk tovább tud futni, úszni. A fejlődése több módon történhet, ha sprintelve, biciklizve is fejlődik, ám a leggyorsabb módja az edzőterem használata.
2.PNG



Fegyver képesség

A fegyver képesség a fegyverek használatát befolyásolja a következő módon:

10%-tól célkereszt jelen meg a kézi fegyverek (pisztolyok, smg-k és a sawed-off shotgun) használatánál.
25%-tól célkereszt jelen meg a nagykaliberű fegyverek használatánál.
50%-tól enged pullozni autóból (utasként, célkereszt nélkül).
75%-tól enged pullozni sofőrként 50km/h alatt (célkereszt nélkül).
100%-tól enged pullozni bármely sebességnél - sofőrként (célkereszt nélkül).

A fegyver képesség fejlesztéséhez meg kell látogassunk egy fegyverboltot 3.PNG,
majd a boltban található CP segítségével elkezdhetjük a gyakorlást.
4.PNG

Fontos: Nem minden fegyverboltnál találjuk meg az említett CP-t.




Erő

Az erő interakciókra van hatással. Bizonyos szintjétől a vállunkra tudunk venni embereket, autókat tudunk eltolni. A fejlesztésére edzőteremben van lehetőségünk az állóképességhez hasonlóan, viszont itt a szabadtéri konditerem is rendelkezésünkre áll, ahol csak ezt a képességet fejleszthetjük.
5.PNG



Tüdőkapacitás

A tüdőkapacitás a víz alatt tölthető időnket hosszabbítja meg és a fejleszteni is merüléssel lehet (búvárkodás során, a palackkal való merülés is fejleszti).



A fizikai képességeink a játszott órák során csökkennek, így időnként karbantartást igényelnek.





Elméleti képességek és Craft rendszer


A Craft panelt az inventorynkból (i betű megnyomása) érhetjük el, a bal oldali panelen a Barkácsolás ikonjára kattintva.

9.PNG


A menüpontban lehetőségünk van gyorskeresést használni a megfelelő recept gyors megtalálásához.

A receptünkre kattintva a jobb oldali 3x3-as részben megjelennek a szükséges hozzávalók.

10.PNG


A recept melletti "i" ikonra húzva az egeret megjelenik a recept elkészítéséhez szükséges elméleti képesség szintje. Esetünkben nincs szükség elméleti képességre.

11.PNG

Ha rendelkezünk a megfelelő elméleti képességgel, a hozzávalók az inventorynkban vannak és az esetlegesen scripthez kötött receptek jogosultságával rendelkezik a frakciónk (fegyverek, lőszer gyártó, drog receptek - kivétel a marihuana) akkor mehetünk is a következő lépésre.

A recept melletti "+" ikonra kattintva betölthetjük a receptünket. Ekkor a craft panelből visszanavigál a rendszer az inventoryba a szükséges hozzávalókat kijelölve. Ekkor már nincs is más dolgunk csak a recept alatt található craftolás gombra kattintva elkészíteni a receptet.

12.PNG

Amennyiben a receptet már fejből ismerjük nem szükséges a barkácsolás menüpontját megnyitnunk. Az ölzötködési menü bal alsó sarkába kattintva megnyithatjuk a barkácsolást és manuálisan behúzhatjuk a megfelelő nyersanyagokat.

13.PNG


Egyes receptekhez workbenchre van szükségünk. Ezeket a rendszer jelzi is nekünk, amint nélküle próbáljuk elkészíteni az adott tárgyat.

Ezt beszerezhetjük bármely boltban, majd egy interiorba lehelyezve és mellé állva már készíthetjük is a receptet.
14.PNG

A workbench a tárgyak készítése során elhasználódik bizonyos mértékben, így azt időnként pótolni - cserélni kell.

15.PNG





Elméleti képességek


Az elméleti képességeinket szintén a Home gomb lenyomásával, a főoldalon találjuk.

6.PNG



Vadászat

Ez az egyedüli elméleti képesség, amelyhez nem tartozik készségkönyv. A képesség fejlesztése vadászattal és állatok megnyúzásával történik. A fejlődés során lehetőség nyílik nagyobb - változatosabb vadak elejtésére és nyúzására.


Gépészet

Ez a képesség a bányászat feldolgozó szakaszába érve, vagy készségkönyvekkel fejleszthető.

7.PNG

A képesség lehetővé teszi, hogy a feldolgozó üzemben többféle tárgyat állítsunk elő, illetve a Craft panelben elérhető receptek némelyikéhez is szükséges.



Drogok

Az utolsó elméleti képesség, amelynek civilként is hasznát vehetjük. A képesség készségkönyvvel fejleszthető és a drogültetvények craftolását, majd később a növények gondozását teszi lehetővé.


Kézi fegyverek

A képesség készségkönyvvel fejleszthető. A craft panelben készíthető kézi (kék blueprintes) fegyverek készítését teszi lehetővé. (A képesség csak illegális frakcióban válik hasznunkra, illetve a fegyverek elkészítésésnek lehetősége frakciónként változik azok scriptje szerint.)


Nehéz fegyverek

A képesség készségkönyvvel fejleszthető. A craft panelben készíthető nagykaliberű (piros blueprintes) fegyverek készítését teszi lehetőve. (A képesség csak illegális frakcióban válik hasznunkra, illetve a fegyverek elkészítésésnek lehetősége frakciónként változik azok scriptje szerint.)


Egyéb tudnivalók és tanácsok:

Az elméleti képességeink abban az esetben csökkennek, ha huzamosabb ideig nem használjuk az általuk biztosított lehetőségeket, ennek mértéke játszott óránként -10 XP. (A képesség fejlesztése ehhez nem elég, használnunk kell az általuk biztosított craftokat, lehetőségeket, hogy megőrizzük a megszerzett tapasztalatot.)

Egy képesség hírtelen kihúzása után várjunk pár percet a craftolás megkezdése előtt, hogy a rendszer észlelje a megszerzett szintet. Ha a kihúzást követően egyből craftolni kezdünk "A tárgy elkészítése sikertelen" rendszerüzenettel szembesülhetünk és az alapanyagaink elvesznek.

A képességek fejlesztéséhez elérhető könyvek sokféle módon - hobbi munkákkal, achievment pontokkal, vagy akár más játékosokkal való kereskedésből is megszerezhetők.


 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó