Üzenetek:12
Jack Rock
Szerverrel kapcsolatos ötletek
In Game Neved/Discord Neved
Jack Rock / xAshradx
Ötleted leírása
A karakter életének és testi épségének megóvása alapvető RP szabály és elv. Minden ettől eltérő viselkedési forma megfelelően erős indok nélkül azonnal irrealitást eredményez. Jelenleg a készpénz / fegyver és 10 perc kórházban eltöltött idő a visszatartó erő attól, hogy valaki végezzen egy szituációban a karakterével. Természetesen a CK kardja ott lebeg a játékos felett, de ennek megítélése még tapasztalt admin számára sem mindig egyértelmű, vitát és konfliktust szül.
Javaslatom szerint alkalmazhatnánk egy egyszerű vitán kívül álló módszert arra, hogy a playerek jobban vigyázzanak a karakterekre, ez pedig a kórházi idő drasztikus megnövelése a jelenlegi 10 percről 30-35 percre akár. Egy 30-35 perces kórház esetén a player rögtön jobban figyel magára hiszen a szerveren a pénznek sajnos amúgy se sok értéke van már, viszont egy hosszabb várakozást senki nem szeretne elszenvedni. Ezen felül, egy 30*35 perces várakozás megkockáztatása nagyobb visszatartó erővel bír mint pl. egy 10 perc IC PD Börtön, ezért inkább a realitás felé tolja a szervert, mert egy kis bűncselekmény miatt nem fog megkockáztatni egy lövöldözéses menekülést, egy nagyobb esetén pedig még mindig nyitott a kapu. Így nem szükséges mindent túlszabályozottsággal és adminok bíráskodásával eldönteni, az általános játékos magatartás változtatható meg pozitív irányba a játékélmény magas szinten tartása mellett.
[Mivel félek, hogy a heti 1 vétlen halott miatt sokan nem fognak átlátni a dolog pozitív hozadékán, ezért hozzáteszem, hogy akár úgy is működhetne, hogy a Lövedék okozta halálra vonatkozzon, bár nekem ezzel annyi a bajom, hogy én szívem szerint mindenre terjeszteném meg ránk férne. Az 1-2 vétlen elütés semmi ahhoz képest amennyi szituban javít az RP-n.]
Csatolmányok
-
Egyéb megjegyzések
A 30-35 nincs kőbe vésve, az elvet kell, hogy megértsétek, utána el lehet dönteni, hogy ez az idő mennyi legyen ami már tényleg számít, de 5-10 perces növekedés nem lesz hatékony.
A módszert anno az RP őskorában, közel 10 éve SAMP szerveren már sikeresen alkalmaztuk közben járásommal, az RP s viselkedés növekedését hozta magával, a PG pedig csökkent.
Utoljára szerkesztve: