Kamionos munka finom hangolása!

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Esteban Velasco ~ Marc

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:625
Esteban Velasco

qh62gjT.png

Szerverrel kapcsolatos ötletek

In Game Neved/Discord Neved

» Marc#5290«

Ötleted leírása
»
Lejön
Napokban nekem is volt időm kamionozni és jó pár fuvart levinni így ezeket az észrevételeket vettem észre:
1. Telep bérlés megemelkedett +10.000 / nap
2. Maximális összegű fuvarok 20.000-el csökkentve.
3. A cég adó az összbevétel 15% át veszi figyelmül.
4. Versenyezni kell a többi céggel míg máshol nem kell.
5. Mindennapos rablás, mert sajnos máshol nem tudják magukat a rablók megszedni magukat. ( Csak a kamionosoknál van készpénz.)
6. Kamionos telepek védett zónában vannak még is naponta ki lyukasztják a kerekeiket.
7.Ezekkel az a gond, hogy minden kiadás meglett emelve és a bevétel csökkentve lett elég drasztikus módon.
Kamionok szerelése/tankolása elvisz rengeteg pénzt. Arról ne is beszéljünk, hogy itt a többi céghez képest versenyezni kell a megérős fuvarokért, mert elviszik előled. Míg a többinél csak várod, hogy le adhasd a megfelelő időpontban az árút és nincs lejárati idő!

Számokkal is nézve:
Egy nap legyen mondjuk 450.000 a forgalom.
Ebből ugye rögtön 50% lejön mivel az a alkalmazottak bérek így marad 225.000 ebből még lejön a napi bérlés ami 17.000 így marad 208.000 ebből lejön a 15% össz forgalmi adó ami 67.500 így a maradvány 140.500 ebből még lejön az átlaggal számolt szerelés és tankolás ami napi 30.000 így marad 110.500 és még ebből is lejön a motivációs pénz / veszélyességi pótlék, hogy a napi rablások ellenére is csinálják az 10.000/nap/fő legyen jelenleg 3 aktív alkalmazott az is 30.000 dollár és kilyukadunk, hogy 80.500-at keress a cég 1 nap alatt. Ebből a megmaradt pénzből még jöhet le, függ a kamionok számától, rablások számától és balesetek számától. Illetve a napi össz forgalom függ még attól is hogy mennyi nagy fuvart tudunk elvinni.
«


Csatolmányok

» --- «

Egyéb megjegyzések
» Köszönöm előre is és remélem található valami finomhangolás!«



 

Hevele

Kivételes Tehetség
Játékos
Üzenetek:223
Kaylie Roberts
Szerintem nagyon egyszerű a megoldás erre, nem kell 50%ot adni az alkalmazottaknak. Nem oldhat mindent meg a vezetőség. “Persze de akkor nem hozzám jönnek dolgozni” Ha másoknak megéri 50%on akkor úgy látszik nem a rendszerrel van a baj.
 

Colin_Colbert

Pötyögtető
Játékos
Üzenetek:56
Szerintem nagyon egyszerű a megoldás erre, nem kell 50%ot adni az alkalmazottaknak. Nem oldhat mindent meg a vezetőség. “Persze de akkor nem hozzám jönnek dolgozni” Ha másoknak megéri 50%on akkor úgy látszik nem a rendszerrel van a baj.
Ezzel csak az a baj, ha nem adsz 50% fizetést PLUSZ 3-4 féle bónuszt egyszerűen nem jönnek dolgozni
 

Demzsi

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:456
Lack Elek
Ha ettől jobban érzed magad, én napi 5000-ret keresek, mert a másik fele elmegy szereltetésre! :c
 

Esteban Velasco ~ Marc

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:625
Esteban Velasco
Szerintem nagyon egyszerű a megoldás erre, nem kell 50%ot adni az alkalmazottaknak. Nem oldhat mindent meg a vezetőség. “Persze de akkor nem hozzám jönnek dolgozni” Ha másoknak megéri 50%on akkor úgy látszik nem a rendszerrel van a baj.
Ahogy mondták is már, ha nem adsz 50%-ot nem jönnek, elég veszélyes meló a többihez képest és elégé aktívnak is kell lenni hozzá, nem elég 1x vagy 2x ránézni bizonyos dolgokra.
 

Noblesse

Fórum Mester
Játékos
Üzenetek:185
Trinity Hope
Valószínűleg nem lesz népszerű az amit most ide leírok, de éppen elég ideje volt a kamionos cégeknek bőségesen megszedni magukat, miért baj az, hogy a tulaj nem keres több száz K-t azzal, hogy igazából csak van egy cége. Azon játékosok akik nem kamionoznak és csak FK-ban tevékenykednek mondjuk napi 5 órát 6-7k-s fizuért sem keresnek ekkora összegeket + azon felül csinálniuk is kell valamit nem csak úgy jön mert más dolgozik. A személyes véleményem, hogy igen is korlátozni kell ezen cégek bevételét, hisz eléggé tönkretették a gazdaságot. A gazdaság tönkretételén túl mindenki elment kamionozni, így lényegében a szerver átfordult egy Euro Truck Simulatorra. Mivel sosem dolgoztam cégnél így nem tudom, hogy a szereltetés miképp működik, de amennyiben a cégtől vonja ,úgy akár egy kis korrekcióval, a részesedés 40%-ra való csökkentésével lehetne valamit koorigálni. Természetesen ezen felül aztán el lehet azon gonolkozni, hogy a cégtulajnak jó-e az, hogy igazából csak azért mert van egy cége kapja a napi 100k+-t 50/50%-al vagy kicsit csökkenti a munkások fizetését, hogy neki jobb legyen cserébe a kevesebb munkásért.
 

popek

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:685
Dexter Sosa
azért a 80k/nap elég jónak hangzik, igaz nem kamionoztam életembe de amikor aktívan játszottam ha ennyit tudtam volna akármivel keresni örültem volna neki.
 
Utoljára szerkesztve:

Esteban Velasco ~ Marc

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:625
Esteban Velasco
Legtöbb cégvezető is dolgozik ugyan úgy belefecőli az idejét és energiáját és mellette fenntartja az érdeklődést, szóval nem a semmiért kap fizetést. IRL is elég ezt csinálni, nem hogy még egy játékban. Szórakozni járunk fel :D

azért a 80k/nap elég jónak hangzik, igaz nem kamionoztam életembe de amikor aktívan játszottam ha ennyit tudtam volna akármivel keresni akármivel örültem volna neki.
Ezzel az a gond, hogy még a 80.000-ből is bőven jön le, volt hogy -50.000 volt a bevétel.
 

Diló

Klaviatúra Gyilkos
Játékos
Üzenetek:90
Mark Damon
Ezzel az a gond, hogy még a 80.000-ből is bőven jön le, volt hogy -50.000 volt a bevétel.
Szerintem teljesen realis az, hogy neha minuszba jon ki az adott napi bevetel. Nagyon sokan kamionoznak, hogyha mindenkinek folyamatosan minuszba jonnenek ki a napok akkor lejjebb vinnek a reszesedest, nem csak 1-1 ceg csinalna ezt. Van gondolom olyan nap amikor majdnem mindegyik kamiont megtamadjak es vannak olyanok amikor nincsenek. Ez a ceg/business-nek a rizikoja.

Azzal termeszetesen kezdeni kene valamit, hogy a telepeken a kerekeket ne lojjek ki hamar vedett teruletrol beszelunk, ezzel egyet tudok erteni.

(Bocsi, telefonrol irtam)
 

Colin_Colbert

Pötyögtető
Játékos
Üzenetek:56
Mindenki aki nem húzta föl önmaga a cégét bele se gondol, hogy igaz ő a tulaj, de nem a feneke alá rakták azt a céget hanem kemény munkával és időbe telt mire az lett ami. Levinném magamnak most is azt a 20-30 fuvart de az napi 10-15 óra és semmi más. A kamiont összetöri a munkásod amiből több van azt nem ő szereli meg (ott is magasabb lettek az árak), rajtad kéri számon, az üzemanyagot is. Ha nem viszi le a fuvart egyből -15-20k mínusz. Verseny a többi cég közt hogy ki kattint gyorsabban, és nem tudod elutasítani ha a 40k helyett a 12k fuvart vállaltad el.

A posztban szépen le van írva mi a probléma
 

Laca

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Head of Staff
Üzenetek:7,245
-
Az, hogy nem mennek a játékosok kamionozni, mert éppenséggel kevesebbet tudtok fizetni, mint 50% az nem hinném, hogy a Ti vagy éppenséggel a szerver hibája lenne, pusztán hozzáállás kérdése. Egy frakcióban sem keresnek ennyit a játékosok, ahol még RP-zni is kell a W folyamatos nyomvatartása helyett. Nem lenne fenntartható állapot, ha az lenne belőle, mint pár héttel ezelőtt, hogy több százezres összegek kerülnek a játékosokhoz csak abból, hogy kamiont vezetnek.

Kamionos telepek védett zónában vannak még is naponta ki lyukasztják a kerekeiket.
Igen, abból a szempontból védett, hogy a leadó és felvevők helyein nem lehet játékost ki és elrabolni. Ha ők hangtompítós fegyverekkel egy IC szál keretein belül kilövik a kerekeket távolról, attól még a script sem ment meg. (valljuk be azért bőven van indoka néhány játékosnak erre, hiszen autóversenyzőket megszégyenítő módon szelik keresztül a várost és hajszálhíján csapnak el embereket)

Versenyezni kell a többi céggel míg máshol nem kell.
Igazából máshol is kell, akár egy étteremben, mert Te sem a legdrágább helyen fogod megvenni a szendvicset.

Lényegében nem az a megoldás, hogy megemeljük scriptesen a bevételt, mert akkor visszaesnénk oda, ahonnan próbálunk épp kimászni gazdaságilag. Vannak jobb és rosszabb napok, nem lehet mindennap nyereséges egy biznisz.

Pár lehetőség:
- adózásról való tárgyalás a GOV-val
- kiadások átgondolása (veszélyességi pótlék, stb.)
- részesedés átgondolása
- körültekintő közlekedés; kerítések, szalagkorlátok nem átszakítása... és még sorolhatnánk
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó