Üzenetek:638
Maurizio Mancini
Szerverrel kapcsolatos ötletek
In Game Neved/Discord Neved
» Maurizio Mancini / poqu11 «
Ötleted leírása
»
Az ötlet azért született meg bennem, mivel az 1 év alatt mióta tulajdonos vagyok releváns tapasztalatokat szereztem a cégtípussal kapcsolatban. A célom nem az, hogy meggazdagodjak a cégen hanem, hogy pozitív változást sikerüljön elérni a jövedelmezőségben és a gazdaságosságban és ne lehessem mínuszba menni vele. Véleményem szerint a szállítmányozó cég túlságosan gyengítve lett a fatelep és a mezőgazdasági cégekhez képest. Vegyük is sorra a költségeket és egyéb tényezőket: Telephelybérlés: havi 476.000$. Régen napi 2000$ volt most 14.000$. Szereltetés: mivel minden kamion magas minőségű így motorgenerál 135.000$, akksi 15.000$ karosszéria 10.000$, olaj 4000$ fék 8000$ ezek a leggyakoribbak. Mivel a járművek sokat mennek sokat is kell szerelni őket illetve a pótkocsi felvételkor akaratlanul is sérülnek jellemzően 100-200k hetente. Erre jön még az iparűzési adó ami jelenleg 15% amit a napi bevétel alapján számol a rendszer viszont ennek a bevételnek a nagy része a sofőrökhöz kerül jellemzően 70-80%-os részesedésért hajlandóak dolgozni napjainkban. Viszont a tulajdonos az egész napi bevétel után adózik. Az iparűzési adó is kb napi 100k levonással jár. A fuvarok régen sokkal magasabbak is voltak, volt 60k és több 56k fuvar is ezek mellett több volt a 40k-30k körüli fuvarok száma is váltásnál. A heti 210 fuvarból jellemzően 70-75 db-ot sikerül teljesíteni ami 35%-os teljesítményt jelent. Megértem, hogy a korábbi értékeket nem lehet visszaállítani és a jelenlegi értékek feltételezem arra lettek kitalálva, hogy a cég az összes fuvart teljesíteni, de valljuk be ez nem a realitás.
Egy heti bevétel 200k-300k dollár ilyen kondíciók mellett és akkor még nem fizettem se prémiumot se tankolást. A korábbi bevételek mellett erre is jutott pénz. Illetve akkor még nem esett szó arról, hogy a fuvar nem teljesítése esetén a cégtulajdonost sújtja a kötbér ami jellemzően 10-20-30k dollár.
Továbbá örömmel venném fatelep vagy mezőgazdasági cégek tulajdonosainak hozzászólását azzal kapcsolatban, hogy azokkal a cégtípusokkal milyen bevételre tesznek szert heti, havi szinten.
Ezenkívül érdekelne a többi kamionos cég tulajdonosának véleménye is a témát illetően. Úgy gondolom, hogy a saját lehetőségeimet már végig próbáltam volt 50%-60%-70%-80%-os részesedés, 2 fajta prémiumrendszer is korábban, de véleményem szerint itt scriptbeli változtatásra lenne szükség.
A számadatokat a saját könyvelésem alapján írtam le, ezek cégenként eltérhetnek.
Egy heti bevétel 200k-300k dollár ilyen kondíciók mellett és akkor még nem fizettem se prémiumot se tankolást. A korábbi bevételek mellett erre is jutott pénz. Illetve akkor még nem esett szó arról, hogy a fuvar nem teljesítése esetén a cégtulajdonost sújtja a kötbér ami jellemzően 10-20-30k dollár.
Továbbá örömmel venném fatelep vagy mezőgazdasági cégek tulajdonosainak hozzászólását azzal kapcsolatban, hogy azokkal a cégtípusokkal milyen bevételre tesznek szert heti, havi szinten.
Ezenkívül érdekelne a többi kamionos cég tulajdonosának véleménye is a témát illetően. Úgy gondolom, hogy a saját lehetőségeimet már végig próbáltam volt 50%-60%-70%-80%-os részesedés, 2 fajta prémiumrendszer is korábban, de véleményem szerint itt scriptbeli változtatásra lenne szükség.
A számadatokat a saját könyvelésem alapján írtam le, ezek cégenként eltérhetnek.
Megoldási javaslataim:
- Havi támogatási lehetőség a GOV-tól 200-400k vezetett könyveléssel.
- Az órai fuvarok árának emelése 2-3 db 40k körüli fuvart vissza lehetne állítani.
- Iparűzési adót a kormány tagjai állíthassák 10%-ra is.
+1 Legyen új fel és lerakóhelyek, ne csak mindig a dokkoktól Paletoba kelljen vinni a legjobb fuvarokat.
«Csatolmányok
» - «
Egyéb megjegyzések
» Ha lenne még kérdés írjatok nyugodtan és válaszolok! «