Helikopterek Buffolása

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Bohóc

Moderne Verne
Játékos
Üzenetek:163
David Stewart

qh62gjT.png

Szerverrel kapcsolatos ötletek

In Game Neved/Discord Neved

» Edgar Dixon/Doki#5604 «

Ötleted leírása

» A helikopterek buffolásra szorulnak, egyszerűen lehetlenné vált az alkalmazásuk üldözések során, illetve a különböző keresési feladatokban sem tud jeleskedni. Lassan 3 hete van bent az LSSD, de mikor felmerült volna az alkalmazása a sebesség korlátozás és kis látótávolság egyből kizárta az opciók sorából. Véleményem szerint vagy a látótávolság megnövelésére, ez lenne a legoptimálisabb megoldás, vagy a sebesség korlát megnövelésére van szükség. «


Csatolmányok

helikopter.png

Egyéb megjegyzések

» N/A «



 

krekor

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:1,304
Plusz hagyjunk teret az illegálnak is a menekülésre.
Aki ügyes, az úgyis meglóg. Én szerintem nagyon jól tudom milyen az, amikor menekülsz függetlenül attól, hogy most én melyik oldalt taposom. De azt senki ne várja el a rendvédelemtől, hogy mosollyal az arcunkon mutassuk merre kell menni tovább annak, aki menekül eszeveszettül. Mekkora tér igénye van az illegálnak? Mekkora tér van jelenleg?
 

Bohóc

Moderne Verne
Játékos
Üzenetek:163
David Stewart
Én meglátásom szerint a helikopterek így is eléggé hatékonyak egy jó ember kezében. Plusz hagyjunk teret az illegálnak is a menekülésre. Én nem támogatom.
Tapasztalod mire alapozod? Feltételezem PD tagként játszol a szerveren, hiszen az SD-n kívül nekik lehet bármilyen tapasztalatuk a felvetett problémával kapcsolatban. Így arra kérlek oszd meg a tapasztalatod részleteit, melyben megemlíted az időt, ami tapasztalatodat átöleli, illetve hogy ezen intervallumban hányszor használtátok eredményesen a helikoptert.
Illegálnak továbbra is megmaradna az esélye a menekülésre, hiszen nincsenek helikopteres patrolok, és időbe telik, mire egy helikopter kiér a helyszínre, ugyanis szinte minden esetben egy földi egységnek kell visszatérnie az állomásra, majd újból a helyszínre érkeznie a helikopterrel.
 

popek

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:672
Dexter Sosa
Egyszerüen növeljük meg a sebességét. Úgy is kilövik az első 2 percben mihelyt meghallják a helit.

ui: de lehet hogy csak a heli pilóta a béna, volt már egy duo akiknek nem voltak ilyen problémái.
 
Utoljára szerkesztve:

Bounty

Pötyögtető
Játékos
Üzenetek:52
Tapasztalod mire alapozod? Feltételezem PD tagként játszol a szerveren, hiszen az SD-n kívül nekik lehet bármilyen tapasztalatuk a felvetett problémával kapcsolatban. Így arra kérlek oszd meg a tapasztalatod részleteit, melyben megemlíted az időt, ami tapasztalatodat átöleli, illetve hogy ezen intervallumban hányszor használtátok eredményesen a helikoptert.
Illegálnak továbbra is megmaradna az esélye a menekülésre, hiszen nincsenek helikopteres patrolok, és időbe telik, mire egy helikopter kiér a helyszínre, ugyanis szinte minden esetben egy földi egységnek kell visszatérnie az állomásra, majd újból a helyszínre érkeznie a helikopterrel.
Ez még mindig egy játék ahol meg kell hagyni mindkét félnek a győzelmi esélyt. Plusz tudtommal minden jármű egyforma sebességel közlekedik. Kocsik előnye a gyorsulás viszont a helikopternél meg van az előny hogy míg a kocsinak kanyarodni kell addig a helikopternek nem feltétlen, plusz a hőkamera ugye bár. Pilóta választja meg szerintem ezt. PD-ben voltam igen és ismerek ott sok remek pilótát akiknek hála volt sikeres akció. Jó magam is pilóta és operátor is voltam. Többet nem szeretnék a témához írni. További szép napot!
 

fater

Fékezhetetlen
Adminisztrátor
Üzenetek:796
A helikopter így is egy elég op eszköz a rendvédelem kezében, ha valamit kéne a heliken változtatni ami nagyobb segítség lenne az a lockolásnál ne veszítse el a fókuszpontot.
 

Bohóc

Moderne Verne
Játékos
Üzenetek:163
David Stewart
Ez még mindig egy játék ahol meg kell hagyni mindkét félnek a győzelmi esélyt.
Ez még mindig egy Roleplay szerver és nem egy Cops&Robbers szerver, tudtommal, ahol a fő szempont a realitás és nem a totális egyensúly.
Plusz tudtommal minden jármű egyforma sebességel közlekedik.
A maximális sebességet illetően valóban 200km/h környékén van maximalizálva, kivételt képeznek azon járművek, melyek ezt a határt el sem érik.
Kocsik előnye a gyorsulás viszont a helikopternél meg van az előny hogy míg a kocsinak kanyarodni kell addig a helikopternek nem feltétlen,
Ez teljesen szituáció függő, a kocsinak nem kell a vertikális dimenzióra is figyelni, emellett ha olyan épületeknél halad el, akkor bizony a helikopternek is be kell venni azt a bizonyos kanyart.
plusz a hőkamera ugye bár.
Ez teljesen igaz, jelenlegi formájában, mi nem is használjuk, hiszen mi a realitás kereteit szeretjük betartani. Erről személy szerint akár teljesen le is mondhatunk.

További szép napot!
Szervusz Kedves!
 

Bohóc

Moderne Verne
Játékos
Üzenetek:163
David Stewart
A helikopter így is egy elég op eszköz a rendvédelem kezében, ha valamit kéne a heliken változtatni ami nagyobb segítség lenne az a lockolásnál ne veszítse el a fókuszpontot.
Szevasz, kifejtenéd hogy a te szemszögedből miért OP a helikopter?
 
Utoljára szerkesztve:

LACI

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Főadmin
Üzenetek:788
Sean Bennett
Egyébként literálisan mióta bent van a frakciónk ( SD ), a helikopter ment vagy 200 km-t talán, mert egyszerűen tényleg nagyon alacsonyan kell repülni, hogy tudjuk egyátalán követni bármit is. (Arról nem beszélve hogy ugye Colt SCAMP-el kitúrnak belőle, lehetsz te akármilyen profi pilóta.)
 

fater

Fékezhetetlen
Adminisztrátor
Üzenetek:796
Szevasz, kifejtenéd hogy a te szemszögedből miért OP a helikopter?
Nyílt terepen a helikopter elől szinte lehetetlen elmenni. Ha főleg ha a scriptet kihasználod megfelelően.

Ez teljesen igaz, jelenlegi formájában, mi nem is használjuk, hiszen mi a realitás kereteit szeretjük betartani. Erről személy szerint akár teljesen le is mondhatunk.
Ezt a mondatodat emelném ki. realitást szeretitek betartani. Viszont az adott scriptek nem azért készültek, hogy ki legyenek használva, és ezzel előnyre tehetsz szert, és annyira nem is irreális a hőkamera.
 

Bohóc

Moderne Verne
Játékos
Üzenetek:163
David Stewart
és annyira nem is irreális a hőkamera.
Több réteg betonfalon átlátni igenis irreális, semmi köze a valósághoz.
Viszont az adott scriptek nem azért készültek, hogy ki legyenek használva, és ezzel előnyre tehetsz szert,
És pontosan ebből látszik, hogy valaki a scripteket független a szerepjátéktól használja, mintha cops&robbers lenne, és nem a úgy használja, ahogyan szerepjátékhoz illene, csak hogy egy példát hozzak, mikor valaki egy bokorba bújik el, akkor reális és hasznos a hőkamera, viszont amikor hidak/épületek alatt rejtőzik el valaki, egyszerűen kihasználása a dolognak.
 

LACI

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Főadmin
Üzenetek:788
Sean Bennett
Hát azon a megnövelt látásviszony sem segítene.
De sok esetben nagyon is segítene. Például sokszor van olyan hogy egy kereszteződésbe már be se tolt egy adott jármű, onnan meg már talald ki hogy merre ment. ( nem feltétlen a helikopteres üldözésére gondolok jelen pillanatban )
 

Noblesse

Fórum Mester
Játékos
Üzenetek:185
Trinity Hope
Ha esetleg valaki nem tudná úgy vázolnám a dolgokat.
Mit láttunk a közelmúltban?
Amennyiben a PD kap egy buffot, amivel az illegálnak esélye sincs vagy nagy mértékben csökken a menekülési lehetősége, úgy az illegál akciók száma drasztikus mértékben csökken, így a PD-nek sem lesz akciója.
Amennyiben az illegál kap buffot és a PD nem tudja hozni az akciókat, úgy a tagok kiégnek és nem dutyznak be vagy fel sem jönnek a szerverre.


Lehet a szerver nem egy cops & robbers, mégis a szerver jelentős százalékát ezen FK-ban lévő személyek teszik ki.
Itt van kapásból a PD/SD összesen vagy 60 férőhellyel, a másik oldalon körülbelül 10 scriptes és 4 nonscript illegál FK 100 körüli létszámmal.
Mivel szabályzat nem nagyon ad lehetőséget a szövetkezésekre roboknál, mi lesz a reakciója egy 15-20 fős illegálnak robnál, mikor kijön a 40-50 PD-s és a jelenlegi kis esélyüket is elveszítik a menekülésre? (Lásd feljebb)

Meg kell találni azt az arany középutat, amiben mind a két félnek van esélye és bár a jelenlegi rendszer sem tökéletes és igazából nem is lehetne egy olyan rendszert csinálni, de legalább a jelenlegi valahol egyensúlyt teremt.

Láttam itt hozzászólást a realitástól, kár, hogy mindig mindenki úgy hivatkozik rá, hogy az neki legyen jó, de ezt most a veszekedések elkerülése okán nem szeretném kifejteni.
 
Utoljára szerkesztve:

KabukiYAJ

Veterán
Játékos
Üzenetek:251
Ez még mindig egy Roleplay szerver és nem egy Cops&Robbers szerver, tudtommal, ahol a fő szempont a realitás és nem a totális egyensúly.
Ettől független ez egy játék, ha enyire egyoldalú lenne a dolog egy idő után az árnyékotokat kergethetnétek a helikopterrel.
Akkor támogatom a helikopter buffot ha globális mert jelenleg semmi értelmük.
 

Laca

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Head of Staff
Üzenetek:6,541
-
Itt van kapásból a PD/SD összesen vagy 60 férőhellyel, a másik oldalon körülbelül 10 scriptes és 4 nonscript illegál FK 100 körüli létszámmal.
A jelenlegi felállás szerint - friss adatokkal - a PD 26 fővel, az SD 25 fővel rendelkezik. A scriptes illegális frakciók száma a szerveren 8, az össz taglétszám pedig 87 [ez csak a scriptes illegálok létszáma, ezen felül még akad(hat) NS frakció is].

Mivel szabályzat nem nagyon ad lehetőséget a szövetkezésekre roboknál, mi lesz a reakciója egy 15-20 fős illegálnak robnál, mikor kijön a 40-50 PD-s és a jelenlegi kis esélyüket is elveszítik a menekülésre? (Lásd feljebb)
Az illegál azért sem szövetkezhet, mert nem férne bele, hogy külön szettet RP-ző bandások összefognak egy boltrablásra - ők eleve nem is végeznek scriptes rablásokat, mert nem ez a profiljuk (hál' istennek). A maffia alapú scriptes frakciók pedig kimerülnek kettő darabban, de egy kartell egy és egy Cortez Crime sem fog összefogni. Ezek a szövetkezések nem néznének ki jól sem. Ami pedig a PD/SD-t érinti, hogy kimennek - mint említetted - 40-en, már rég nem így van, mióta fel van osztva területileg, hogy mely rablások kihez tartoznak.
 

Bohóc

Moderne Verne
Játékos
Üzenetek:163
David Stewart
Ettől független ez egy játék, ha enyire egyoldalú lenne a dolog egy idő után az árnyékotokat kergethetnétek a helikopterrel.
Akkor támogatom a helikopter buffot ha globális mert jelenleg semmi értelmük.
Globálisan értettem, és az ötletben sincsen külön leírva, hogy csak a PD/SD-s helikoptereket kellene buffolni.
 

Laca

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Head of Staff
Üzenetek:6,541
-
A sebességet csak és kizárólag modolt helikoptereknél lehetne növelni - így sajnos az alap GTA-s helik kilőve. A streaming növelése pedig azért nem lehetséges, mert globálisan minden járműre és játékosra vonatkozik, ergo minden entity-re. Ha felraknánk 1000-re például, akkor olyan laggok történnének, hogy kiégne mindenki.
 

Laca

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Head of Staff
Üzenetek:6,541
-
Head of Staff hozzászólás
Felírva belsősre, hogy a helikoptereknél feloldjuk a sebességkorlátot. Következő nagyobb patch-ben várható.
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó