Handling rework - Dominator GT Coupe

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Shamiello

Haladó
Játékos
Üzenetek:20

qh62gjT.png

Szerverrel kapcsolatos ötletek

In Game Neved/Discord Neved

» Shamiello «

Ötleted leírása

» Dominator GT Coupe handling újragondolása: Jelenlegi állapotában irreálisan gyors és könnyen kezelhető a Dominator más járművekhez képest, mindemellett limittel sem rendelkezik, árban is jóval olcsóbb a többi, nagy átlagban illegális tevékenységre használt járművekhez hasonlítva.
Mielőtt olyan válaszok érkeznének az ötlettel kapcsolatban, hogy taktikázzon jobban a rendvédelem, satöbbi. Jelenleg semmilyen jármű nem képes tartani a Dominator tempóját, ebbe beleértve a helikoptereket is. «


Csatolmányok

» - «

Egyéb megjegyzések

» Az ötlet nem azért született meg, hogy a Dominator teljesen lebutításra kerüljön, hanem azért, hogy balanceolva legyen, esélyt adva a másik oldalon ülő feleknek is. Jelenlegi állapotában értelme sincs üldözni egy ilyen járművet, ez természetesen kihasználásra is kerül a másik felek részéről. «



 

Relay

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Főadmin
Üzenetek:792
-
Mielőtt elkezded elolvasni a hozzászólásom, vedd tudomásul, hogy nem támadó és meme jelleggel írom most ezt ide. Ha mégis magadra vennéd, ne is olvasd tovább.

Szóval... Van egy autó, aminek jól meg lehet piszkálni a handlingjét, ha értesz hozzá. Sőt, van ami még a Dominátornál is jobbat lép. Nem is egy.

Egy PP tuningos Pinchoval sikerült ellépnem nem is egyszer a rendvédelem elől, viszont mégsem titulálnám OP járműnek, mégsem került felírásra soha. Viszont ugyanezzel a lendülettel fel lehetne írni bármi mást is ide. Popular verda lett mióta bent van. Előtte az STX-ek voltak ugyanebben a helyzetben.


esélyt adva a másik oldalon ülő feleknek is. Jelenlegi állapotában értelme sincs üldözni egy ilyen járművet, ez természetesen kihasználásra is kerül a másik felek részéről.
Magamat bírom példába hozni jelen esetben. Nekem ki fog esélyt adni -mivel ez az autó illik a frakció koncepciójába és a karakterhűségemhez- egy gyári SUV-al? Valószínű senki, tapasztaltuk is.

Viszonylag eléggé csibészes akár egy BMX is. Nagyot lehet vele ugrani, trükközni stb. Ha netalántán rendszert csinálnék abból, hogy elmenekülök egy BMX-el -amire nem kevés az esély, hisz szinte bárhol használható, etc.-, akkor már felírásra kerül az is?

Kövezni lehet, de ez egy minusz. Sajnos vagy nem sajnos, de soha nem lesz balance a két oldal között. Például egy ECU nélküli kocsival kínszenvedés meglépni, ne is beszéljünk a gyáriakról. Hisz nem mindenki teheti meg, hogy a "legfullosabb" kocsit rakja össze magának.
 

SoneX

Individuum
Játékos
Üzenetek:315
Anthony Quince
Hali!
Onnantól kezdve, hogy egyszer bele van ramolva kezelhetetlen sokszor. Egyértelműen gyorsabban gyorsul mint a rendvédelem autói, viszont vegyük figyelembe, hogy sokszor a rendvédelmi tagok 10-szer vagy akár 15-ször többen vannak mint a fent említett autóban ülő személyek, vagy akár az adott akción résztvevő illegális személyek száma. Nem gondolnám túl OP-nak az autót, mert helikopterrel simán le lehet tartani, kivéve persze, ha 2/2 beleszáguld a helikopter egy fába vagy akár egy épületbe.
Ne vegyétek rossznéven, mindkét oldalnak kellenek előnyök.
 

Kirazu84

Fórum Mester
Játékos
Üzenetek:187
Kriszokos0
Relay és Sonex hozzá szólásaival értek egyet és ezek miatt is ment a mínusz.

Plusz ki egészitő ok részemről, hogy mindkét oldalon vannak tehetséges sofőrök, akik tudnak ezt-azt. Régi PD-s korszakomban egy jó példa volt Tukán.. Volt elég sokszor példa rá, hogy üldözés vezető volt, mivel tudta is tartani a menekülőket és a nyomukban maradt.
Szóval lehet "rosszabb" is egy kocsi, ha egy jó sofőr vezeti és lehagyja a PD-t, vagy ellenkezőleg, egy jó PD-s sofőr ott van és nem engedi lehagyni magát :)
 

Shamiello

Haladó
Játékos
Üzenetek:20
Szóval... Van egy autó, aminek jól meg lehet piszkálni a handlingjét, ha értesz hozzá. Sőt, van ami még a Dominátornál is jobbat lép. Nem is egy.
Továbbra sem azon van a hangsúly, hogy van-e olyan autó, ami ennyire "jót lép", hanem azon, hogy az ára, hozzáférhetősége mellett rendelkezik szürreális handlinggel. És csak hogy tiszta legyen a dolog: Bárminemű ECU beállítás nélkül is ez a helyzet. A többi része a monológodnak szimplán irreleváns, sosem az volt a cél, hogy ne lehessen elmenekülni valamivel.
Vegyük figyelembe, hogy sokszor a rendvédelmi tagok 10-szer vagy akár 15-ször többen vannak mint a fent említett autóban ülő személyek, vagy akár az adott akción résztvevő illegális személyek száma.
Szerintem még te magad sem tudsz olyan esetet mondani, amikor ez az állítás igaz lett volna, főleg, hogy egy ilyen menekülés általában három kanyarban, aztán egy padlógázban merült ki.

Nem gondolnám túl OP-nak az autót, mert helikopterrel simán le lehet tartani
Erre pedig csak annyit reflektálnék, hogy olvasd újra az eredeti ötletet, és utána jöhet az ellenérv. Ebből a megjegyzésből csak annyi jön le, hogy a címet elolvastad és írtad is a kommentet, mert érintett a saját frakciód benne.
 

SoneX

Individuum
Játékos
Üzenetek:315
Anthony Quince
Erre pedig csak annyit reflektálnék, hogy olvasd újra az eredeti ötletet, és utána jöhet az ellenérv. Ebből a megjegyzésből csak annyi jön le, hogy a címet elolvastad és írtad is a kommentet, mert érintett a saját frakciód benne.
1. Elolvastam az ötletet.
2. A saját frakcióm is érintett, mivel használják ezt az autót a srácok.
Szerintem még te magad sem tudsz olyan esetet mondani, amikor ez az állítás igaz lett volna, főleg, hogy egy ilyen menekülés általában három kanyarban, aztán egy padlógázban merült ki.
Többször is menekültük 20+ percig, aminek RAM és anim/halál lett a vége az ütközés végett. Onnantól, hogy ketten ülünk/egyedül a kocsiba és 6-7 egység földön + 1 AIR egység is rajtunk van nem tudom, beszélünk-e valamiről. Mikor csak 1 autóról van szó, amit követni kell.
 

Relay

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Főadmin
Üzenetek:792
-
Továbbra sem azon van a hangsúly, hogy van-e olyan autó, ami ennyire "jót lép", hanem azon, hogy az ára, hozzáférhetősége mellett rendelkezik szürreális handlinggel. És csak hogy tiszta legyen a dolog: Bárminemű ECU beállítás nélkül is ez a helyzet. A többi része a monológodnak szimplán irreleváns, sosem az volt a cél, hogy ne lehessen elmenekülni valamivel.
Nem egy kocsi van ugyanebben az árkategóriában. Az ECU beállítást pedig nem konkrétan a Dominatorra fektettem, hanem minden másra. A "monológom" pedig a visszajelzések / tapasztalatok alapján nem irreleváns.
 

Shamiello

Haladó
Játékos
Üzenetek:20
Többször is menekültük 20+ percig, aminek RAM és anim/halál lett a vége az ütközés végett. Onnantól, hogy ketten ülünk/egyedül a kocsiba és 6-7 egység földön + 1 AIR egység is rajtunk van nem tudom, beszélünk-e valamiről. Mikor csak 1 autóról van szó, amit követni kell.
Valljuk be, hogy az esetek túlnyomó többségében nem ez történt, de ha így is lenne, azt sem tartom egészséges állapotnak, hogy minden egyes esetben AIR egységre legyen szükség egy üldözéshez.
A "monológom" pedig a visszajelzések / tapasztalatok alapján nem irreleváns.
Hát a BMX-es példában sem sok relevanciát látok személy szerint azzal kapcsolatban, hogy a Dominator GT-nél milyen reworkre lenne szükség.
Majd ha az XRAY-t is lehagyja, akkor lehet ilyenről beszélni, hogy rework kell. Szerintem nem láttatok 400-al menő Seven-70-et meg ültetett Jugular-t anno.
Végülis visszamehetünk ádámhoz és évához is, csak semmi értelme.
 
Utoljára szerkesztve:

Shamiello

Haladó
Játékos
Üzenetek:20
Nem kell kimondottan OP autó ahhoz, hogy bármi megvalósuljon.


Hidd el ez is le fog csengeni egyszer csak.
Nincs is azzal baj, hogy nem kell OP autó ahhoz, hogy megvalósuljon bármi, ez így is van helyén.

Szerk:
Egyébként szerintem a rendvédelemben szerepjátszó emberek nevében bátran kimondhatom, hogy mi lennénk a legboldogabbak, ha legalább az a kevés üldözés is ami történik a szerveren nem két-három percig tartana, bármi is legyen a kimenetele a végén.
 
Utoljára szerkesztve:
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó