Fegyverek sebzésének módosítása.

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Tohru

Klaviatúra Gyilkos
Játékos
Üzenetek:86
.

qh62gjT.png

Szerverrel kapcsolatos ötletek

In Game Neved/Discord Neved

» Capybara#6720 «

Ötleted leírása

» Fegyverek sebzésének módosítása. Nem érzem azt nagyon reálisnak hogy bármilyen fegyverből még fejbe is több lövés kell. Testbe rendben mondjuk azt hogy 3 melkas lövés vagy láb lövés után is teljesen normálisan tud mozogni meg harcolni. De ha fejbe lövöd és utána még visszalő vagy életbe van az teljesen nem realisztikus. Ha nem is veszti életét akkor se lenne teljesen jó állapotba. Ha már egy rp szerveren vagyunk szerintem egy kicsit ezeket átkellene írni. A vérzés rendszer lehet kicsit jobbá teszi de akkor sem a legjobb. Meg azt is megemlíteni hogy azért pár kés egyből megöl vagy 2 szűrás kell. De egy fegyver meg nem, a végén már emberek fegyver helyett késsel rohangálnak és mint valami anime MC késsel vagy kardal megy a harcba ahol fegyverek vannak. «


Csatolmányok

» Várom a melette meg ellene szóló érveket. «
 

Legend

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Tulajdonos
Üzenetek:2,112
Silay Denzel
Nyilván a fejlövés nem túl realisztikus, de egy játék még mindig. Régen a fejlövés 1 hit volt, de nem hiába került ki ez a rendszer.
 

Tohru

Klaviatúra Gyilkos
Játékos
Üzenetek:86
.
Nyilván a fejlövés nem túl realisztikus, de egy játék még mindig. Régen a fejlövés 1 hit volt, de nem hiába került ki ez a rendszer.
Nem azt mondom hogy egyből 1 hit kelljen fejbe hanem hogy balanced legyen ha valaki vesz fegyvert egy emberrel szemben akinél kés van, ami ugye egy hit. Szóval legalább egy kis igazítás ahogy fentebb mondta valami ragdoll vagy egyéb dolog amivel megtudod védeni magad ha 2 késes van. Mert jelenleg egy késes ellen is veszítesz.
 
Utoljára szerkesztve:

arabmafia

Fórum Mester
Játékos
Üzenetek:199
Az nem lenne megoldás ha fejbe lősz valakit akkor egy pár másodperces kényszer ragdollozik?
Már csak azért ha nagyon ragaszkodtok ahhoz hogy nincs egyhites fej.
Nem azt mondom hogy egyből 1 hit kelljen fejbe hanem hogy balanced legyen ha valaki vesz fegyvert egy emberrel szemben akinél kés van, ami ugye egy hit. Szóval legalább egy kis igazítás hogy ahogy fentebb mondta valami ragdoll vagy egyéb dolog amivel megtudod védeni magad ha 2 késes van. Mert jelenleg egy késes ellen is veszítesz.
Szerintem mindkettő jogos észrevétel.
 

arabmafia

Fórum Mester
Játékos
Üzenetek:199
Akkor meg ragdollba fognak szétlőni szóval sok értelme nincs ennek a megoldásnak.
Nem teljesen. Ha valaki fedezékből előbújva kapta a kokit, akkor nem igazán túrják szét utána olyan könnyen, főleg ha a táv van 20-40 méter. Csak közelharcnál esetleg.
Ennek ellenére, szerintem egy-két fegyvert lehetne egy hites: Sniperek, nagyobb kaliberű nehézfegyverek.
 

Taktikaiteknős

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:504
Én továbbra sem értem miért lett kivéve az instakill a fejlövésnél. Most, ha el is térünk a realizmustól, akkor is ott van, hogy nem olyan könnyű ám az a fejlövés egy mozgó, 20-30 méterre lévő célponttal szemben, plusz nem túl balanszos így a rendvédelemnél a fullos kevlár dutykor..
 

popek

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:685
Dexter Sosa
Én továbbra sem értem miért lett kivéve az instakill a fejlövésnél. Most, ha el is térünk a realizmustól, akkor is ott van, hogy nem olyan könnyű ám az a fejlövés egy mozgó, 20-30 méterre lévő célponttal szemben, plusz nem túl balanszos így a rendvédelemnél a fullos kevlár dutykor..
Eleinte nagyon rossznak tűnt nekem is ez a változtatás, de visszaemlékeztem, hogy de.. nagyon is egyszerű fejre lőni GTA-ban. Jobbra-balra szaladgálsz és fejszinten tartod a célkeresztet. Mi mindig így csináltuk és hullottak a PDsek. Nincs nagy recoil mozgás közben, nincs spread hogy korregálni kéne. Viszont azt is megértem, hogyha valaki egyszerüen jól lő az legyen megjutalmazva ezért. Amit @arabmafia is írt, azt támogatom hogy bizonyos fegyvereknek viszont legyen 1hit kill potenciája de tapasztalataim szerint a legnagyobb snipernek bodyra 1hitel kevlár nélkül.
 

Tiiskid94

Legendás Író
Játékos
Üzenetek:280
Sorry for drips

Ezt kéne be rakni szerintem sokkal reálisabb lenne minden.
 

_John_

Kivételes Tehetség
Játékos
Üzenetek:230
Akkor meg ragdollba fognak szétlőni szóval sok értelme nincs ennek a megoldásnak.
szituácuó kérdése ha messziről lőnek és fedezékből lösz és eltalálnak úgy esel ragdollba hogy nem tudna ellőni vagy ha közvetlen közelről lőne fejbe akkor meg oka van annak hogy fejbe lőnek és utánna ha ragdollba vagy szét lőjön.
 
Utoljára szerkesztve:

_John_

Kivételes Tehetség
Játékos
Üzenetek:230
Nem teljesen. Ha valaki fedezékből előbújva kapta a kokit, akkor nem igazán túrják szét utána olyan könnyen, főleg ha a táv van 20-40 méter. Csak közelharcnál esetleg.
Ennek ellenére, szerintem egy-két fegyvert lehetne egy hites: Sniperek, nagyobb kaliberű nehézfegyverek.
Teljes mértékben egyet értek!
 

grazzoka

Fórum Mester
Játékos
Üzenetek:182
Őszinte leszek. Az én szemszögemből a fejlövés 1 hitelése teljesen rendben van. Persze megértem "Több esély, lehetőség." De valljuk be. Amíg a rendvédelmi szervek maxos kevlárral rendelkeznek, míg az illegál az nem (többségében), eléggé egyoldalú a mérleg végkimenetele. Persze most jöhet az, hogy "Meg kell tanulni lőni és dodgeolni." Vegyünk két ugyan olyan lövészkészségekkel áldott illetőt. (Nem a rendszeres.) A kevláros fog nyerni.

Szerintem a fejlövés igen nagy plusz dolog volt a szerver életében. Benne volt a veszélyességi faktor és a Big Risk, Big Win motiváció.
 

Laca

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Head of Staff
Üzenetek:7,251
-
Head of Staff hozzászólás
Másik ötletben már részletezve. 1.2-től érkezik a módosítás.
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó