Drogok

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Attesz

Fórum Császár
Játékos
Üzenetek:218
Akk Alama Goh

qh62gjT.png

Szerverrel kapcsolatos ötletek

In Game Neved/Discord Neved

» Attesz#9931 «

Ötleted leírása

»Jelenlegi drogker hála az égnek felívelőben van, azonban szerintem nem fog sokáig tartani. Az RP-s interakcióval járó kereskedelmet jelenleg szerintem három dolog nehezíti:
1. A civil playerek nagy része nem akar költeni rá, nem lát benne értelmet (Sajnos sokan csak úgy vesznek).. Na de hát ezen mit lehet tenni majd egyszer hátha.
2. Sokan inkább élnek az NPC lehetőségével. Nem mondom mi is adtunk már el NPC-nek főleg pénz szűkében, na de nem folyamatosan. Szerintem bőven többet adtunk el playereknek mint a leadós NPCnek.
3. Számomra kicsit túl egyszerű ez a rendszer, fura és könnyű.

Na de hogy is értem én ezt a harmadik pontot?

Nyitnék először egy kisebb változtatásal aminek nagy befolyása nincs, viszont 10x jobban nézne ki úgy a rendszer.

- Ne legyen skillhez kötve a cigi készítés! Sokkal realisztikusabb képet adna ha nem cigit adhatnánk el csak (legyen egy nyitott kérdés), egy civil is tudjon craftolni. (ne legyen skill követelmény) Még a kokónál meg is értem a skill követelményt, de egy ciginél már kevésbé.. maradhat a törési esély, viszont akkor csak a papírt bukjuk ne a gubát.

- A függőség részével nincs nagy bajom, csak az hogy olyan szinten durrogtatja a hp csíkom hogy mire kijutok egy RP szituációból addigra a hp-m elment borért. Legyen függő, de ne egyből a HP-t zabálja.

A fenti cuccok a lényegesek! Ez alatt már csak az én agymenésem található!

No de most jön egy kicsit erősebb csomag (Nem mondom, hogy fontos a betétele ez csak az én agymenésem).

- Legyen több fajta drog, vagy ha az elején nem is legalább fűből legyen több "fajta" különböző bónuszokkal. Pl: Blue Dream, Acapulco stb.. nem lényeges hogy mi.

- Marihuána termesztés átgondolása : Ne csak annyi legyen hogy jobb-klikk locsol, jobb-klikk termés leszedése. Majd ugye 10 tő fölött random jöhet a pd ugye. Érdekesebbé is lehetne tenni, kelljen hozzá lámpa, talaj összetétel + rásegítés, áramhasználat, talaj ph, hőmérséklet stb.. határ a csillagos ég.

-PD-t ellehetne kerülni szűrőkkel, áramhasználat lentebb tartásával stb.

-így lehetne egy mondhatni "tisztasági" vagy inkább minőségi mutatója ami több bónuszt adhat vagy ilyenek. (Ezzel megteremtve egy versenyt a piacon, illetve nem mindenhol ugyan azt kapnád) De ezt meglehetne tenni a kokóval is..

Megértem ha valaki maradna az egyszerűbb rendszernél, ez csak egy ötlet feldobás amivel talán civil körökben is megindíthatóbb a drogker (főleg bónuszoktól függ) illetve szerintem sokkal színesebb.«


Csatolmányok

» - «

Egyéb megjegyzések

» További ötleteket, kritikákat várom oda lent. «



 

Sheedxr

kisbackfire🔥
Játékos
Üzenetek:363
secret
Tény, jelenleg nem foglalkozom Drogtermesztéssel karakter szinten, viszont régebbi tapasztalataim alapján, szükséges lenne ez az ötlet, már csak azért is, mivel a bonyolított termesztés érdekesebbé és kockázatosabbá teszi az egészet, ne akarjunk mindent könnyen, két perces odaadással, munkával megoldani, mert egy idő után monoton és unalmas lesz. Lehetnének bizonyos rontási lehetőségek, mikor adott körülmények miatt nem sikerül jól a termesztés, egyebek... plusz a függőséghez fűznék annyit, ha már vannak alap betegségek, pl: Esőben megfázol, köhögsz, viszi a HP-d, romlott kaját eszel, gyomor rontást kapsz... stb.. akkor lehetne ennek is egyedi függőségi része, tehát ha nem juttat az adott karakter elegendő drogot a szervezetébe, jelentkezhetnének adott betegségek.

> Szédülés, Gyengébb látás (blur a képernyőre, természetesen nem a semmit sem látok blur, hanem egy elfogadható, de még is enyhén zavaró blur, enyhébb szédülést imitáló kameramozgás).

> Rosszullét (Vinné enyhén a HP-d, orvoshoz kellene fordulni a további ellátás kapcsán.).

> Fáradtság (Gyorsabban fogyna a staminád futás közben, vagy biciklizéskor, egyébkor. Tény ez lehet egy enyhébb dolog, viszont attól függetlenül idő után ez is rákényszeríti az embert arra, hogy valamit tegyen ellene. )
Ezek a függőségek nem két percre rá jelentkeznének, hanem tegyük fel fent töltött időt számolva, úgy 7-8 óránként, esetleg több.

Sorry, ha kicsit összefüggéstelen, gyorsan ennyit szedtem össze, viszont ha valami még eszembe jut, akkor hozzácsatolom a topichoz, nyilván ezeket a betegségeket több féle módon is ki lehetne egészíteni, dolgozni.
 

Attesz

Fórum Császár
Játékos
Üzenetek:218
Akk Alama Goh
Tény, jelenleg nem foglalkozom Drogtermesztéssel karakter szinten, viszont régebbi tapasztalataim alapján, szükséges lenne ez az ötlet, már csak azért is, mivel a bonyolított termesztés érdekesebbé és kockázatosabbá teszi az egészet, ne akarjunk mindent könnyen, két perces odaadással, munkával megoldani, mert egy idő után monoton és unalmas lesz. Lehetnének bizonyos rontási lehetőségek, mikor adott körülmények miatt nem sikerül jól a termesztés, egyebek... plusz a függőséghez fűznék annyit, ha már vannak alap betegségek, pl: Esőben megfázol, köhögsz, viszi a HP-d, romlott kaját eszel, gyomor rontást kapsz... stb.. akkor lehetne ennek is egyedi függőségi része, tehát ha nem juttat az adott karakter elegendő drogot a szervezetébe, jelentkezhetnének adott betegségek.

> Szédülés, Gyengébb látás (blur a képernyőre, természetesen nem a semmit sem látok blur, hanem egy elfogadható, de még is enyhén zavaró blur, enyhébb szédülést imitáló kameramozgás).

> Rosszullét (Vinné enyhén a HP-d, orvoshoz kellene fordulni a további ellátás kapcsán.).

> Fáradtság (Gyorsabban fogyna a staminád futás közben, vagy biciklizéskor, egyébkor. Tény ez lehet egy enyhébb dolog, viszont attól függetlenül idő után ez is rákényszeríti az embert arra, hogy valamit tegyen ellene. )
Ezek a függőségek nem két percre rá jelentkeznének, hanem tegyük fel fent töltött időt számolva, úgy 7-8 óránként, esetleg több.

Sorry, ha kicsit összefüggéstelen, gyorsan ennyit szedtem össze, viszont ha valami még eszembe jut, akkor hozzácsatolom a topichoz, nyilván ezeket a betegségeket több féle módon is ki lehetne egészíteni, dolgozni.
Teljesen egyetértek! Jobb lenne így a függőség rendszer mint jelenleg, jól összefoglaltad.
 

arabmafia

Fórum Mester
Játékos
Üzenetek:199
Tény, jelenleg nem foglalkozom Drogtermesztéssel karakter szinten, viszont régebbi tapasztalataim alapján, szükséges lenne ez az ötlet, már csak azért is, mivel a bonyolított termesztés érdekesebbé és kockázatosabbá teszi az egészet, ne akarjunk mindent könnyen, két perces odaadással, munkával megoldani, mert egy idő után monoton és unalmas lesz. Lehetnének bizonyos rontási lehetőségek, mikor adott körülmények miatt nem sikerül jól a termesztés, egyebek... plusz a függőséghez fűznék annyit, ha már vannak alap betegségek, pl: Esőben megfázol, köhögsz, viszi a HP-d, romlott kaját eszel, gyomor rontást kapsz... stb.. akkor lehetne ennek is egyedi függőségi része, tehát ha nem juttat az adott karakter elegendő drogot a szervezetébe, jelentkezhetnének adott betegségek.

> Szédülés, Gyengébb látás (blur a képernyőre, természetesen nem a semmit sem látok blur, hanem egy elfogadható, de még is enyhén zavaró blur, enyhébb szédülést imitáló kameramozgás).

> Rosszullét (Vinné enyhén a HP-d, orvoshoz kellene fordulni a további ellátás kapcsán.).

> Fáradtság (Gyorsabban fogyna a staminád futás közben, vagy biciklizéskor, egyébkor. Tény ez lehet egy enyhébb dolog, viszont attól függetlenül idő után ez is rákényszeríti az embert arra, hogy valamit tegyen ellene. )
Ezek a függőségek nem két percre rá jelentkeznének, hanem tegyük fel fent töltött időt számolva, úgy 7-8 óránként, esetleg több.

Sorry, ha kicsit összefüggéstelen, gyorsan ennyit szedtem össze, viszont ha valami még eszembe jut, akkor hozzácsatolom a topichoz, nyilván ezeket a betegségeket több féle módon is ki lehetne egészíteni, dolgozni.
A karakterem nem érdekelt a bizniszben és nem is használó, de tisztában vagyok a rendszerrel. Szerintem Attesz és Carl kihozták közösen ebből az ötletből a maximumot. Szerény véleményem szerint, plusz pozitív és negatív effektekkel sokkal felhasználóbarátabb és jobban átélhető lenne az a bizonyos életérzés, amit ezeknek a cikkeknek nyújtania kellene, így nagyobb piaca lenne és (ok-okozat) több minőségibb RP is. Kattogós, dílerhez rongyolós, össze-vissza telefonálós, beépített ügynökös, felderítős, nyomozós szálak. Ötös, tetszik. :)
 

varga.

Haladó
Játékos
Üzenetek:18
-
Akinek rohamot okozó effektek és megrovások kellenek azért, hogy valamennyire normális - nyilván nem tűpontosan reális, hiszen ezt csak az tudja, aki valójában tapasztalta is - , karaktert alakítson, az ne is kezdjen bele. A játékosokra rendszerek által rákényszerített kétsoros szerepjáték sosem vezet minőséghez, ezt szerintem ti is tudjátok. Elég szájbarágós és minden kreativitást mellőző megoldás ez, valamiért fivem voice vibeokat kelt bennem.
 

pateszka.

Lelkes Forumozó
Játékos
Üzenetek:45
Osman Yenal
Akinek rohamot okozó effektek és megrovások kellenek azért, hogy valamennyire normális - nyilván nem tűpontosan reális, hiszen ezt csak az tudja, aki valójában tapasztalta is - , karaktert alakítson, az ne is kezdjen bele. A játékosokra rendszerek által rákényszerített kétsoros szerepjáték sosem vezet minőséghez, ezt szerintem ti is tudjátok. Elég szájbarágós és minden kreativitást mellőző megoldás ez, valamiért fivem voice vibeokat kelt bennem.
Ezzel értek én is egyet. Ugyanakkor lehetnek olyan játékosok, akiknek jelentenek az effektek valamit, és pont azért használják a drogokat. Így nem teljesen vetném el az ötletet, inkább több ember véleményére lennék kíváncsim A függőséggel viszont kezdeni kell valamit, mert szerintem nagyon rosszul van megcsinálva. Kettő darab kokaint szívtam fel és függő lett a karakterem, x időnként meg jelentős mennyiségű HP-t veszítek.
 

varga.

Haladó
Játékos
Üzenetek:18
-
Mondjuk legyen eltávolítva a függőség minden formája? Aki bevesz egy szem ecstasy-t egy bulin, nagy eséllyel nem lesz függő ha minimális önkontrollal és felelősségtudattal rendelkezik, aki pedig rendszeresen droghoz nyúl, az szerepjátssza hitelesen és legyen hajlandó egy olyan karaktert alakítani, akinek megvannak a saját gyengeségei és hétköznapi problémái.
 

Sheedxr

kisbackfire🔥
Játékos
Üzenetek:363
secret
Valóban igaz az, hogy nem egy szem Ekitől, esetleg egy elszívott Jointtol lesznek függők egyes karakterek, viszont jelen esetben a Drog szinte semmilyen formában nincs kihasználva, plusz egyáltalán nem reális a mostani kialakítása sem. Ezáltal az illegálnak annyi származik belőle, hogy leadja egy NPC-nek, olykor olykor, ha egy, vagy két játékos vesz pár darabot, az már csoda. Ezeket a drogokat a bulikba is be kellene vezetni, ezáltal ott is fokozhatóbb a hangulat, vagy egyéb más ilyen esetek. Mivel buliból, valljuk be rengeteg van.
 

varga.

Haladó
Játékos
Üzenetek:18
-
Az, hogy nincsenek ilyen játékosok, már a magyar szerverek rákfenéje. Nem hiszem, hogy a játék folyamatát megnehezítő kényszer-RP szituációk és effektek segítenék azt, hogy mentalitásbeli változás következzen be és legyen igény a drogokra. Gyanítom, hogy akkor a legtöbben pumpálnák magukba a heroint, ha pajzsot vagy egyéb előnyöket adna. Mivel hátrány van belőle és nem termel pénzt, ezért nem kell. Ilyen egyszerű, túl van gondolva ez az egész jelenség.
 

Laca

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Head of Staff
Üzenetek:7,249
-
[sa]1.1-et követően a drogrendszer elég sok mindenben fog változni. Amennyiben finomításra lesz szükség, azt ötletek és visszajelzések formájában várjuk tőletek.[/sa]
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó