Üzenetek:266
austin_bennett
Bemutatkozás:
Sziasztok! Márknak hívnak, 19 éves vagyok.
Jelenleg Budapesten élek, van egy szakmám, illetve érettségire tanulok tovább. Alapból egy precíz, célorientált srác vagyok, terveim amit elhatározok azokat próbálom megvalósítani, illetve a maximumot adni érte.
Pályafutásom, adminisztrátorkénti pályafutásom:
a) Szerepjátékos múltam nagyjából 2012-re vezethető vissza, ahol a SeeRPG-n kezdtem el játszani, majd onnan vándoroltam át MTA-ra.
Maga az RP 2015-ben kezdett el jobban foglalkoztatni, ekkor is kezdtem aktívan foglalkozni a játékkal, valamint a karakterek kialakításával. 10 év alatt számos szervert megjártam mind SAMP-ról, MTA-ról, GTA5-ről.
b) Viszonylag sok szerveren adminisztrátori rangot is sikerült elérnem, ezekből talán ami említésre méltó az a SeeMTA V3 Las Venturas volna, melyben először SGH tag voltam, majd a későbbiekben adminisztrátor.
Csapatmunka, valamint annak a fontossága.
a) Szerény véleményem szerint a csapatmunka alapja a kommunikácó. A kommunikáció egy adminisztrátori körben elengedhetetlen, mivel így lehet segíteni a másiknak, munkamegosztást tartani.
b) Fontoságga pedig az összetartás, valamint segítőkészség, illetve a kooperálás a másik féllel. Ha ezen pontok valamelyike hiányzik, az sajnos a csapatmunka rovására válhat. Egy összeszokott, összedolgozásra képes csapat az egekig törhet.
Adminsegéd szerepe, feladatköre:
Egy adminsegéd feladata az, hogy a játékosoknál felmerült kérdésekre/panaszokra megoldást nyújtsunk. Szerintem az adminsegéd-nek feladata még az is, hogy az adminoknak kellőképp segítsen.
Úgy gondolom, hogy egy adminsegéd-nek, valamint adminnak kellőképp türelmesnek, egyaránt segítőkésznek kell lennie ahhoz, hogy egy ügyet jól tudjon elbírálni.
Egy ügyet egyértelműen mind a két oldalról kell megvizsgálni, amennyiben ennek nem teszünk eleget, akkor nincs értelme folytatni.
Az adminsegéd az az ember, aki elviszi azon PM-ek nagyrészét melyek információszolgálatásra, esetlegesen kérdésre/kérdésekre tér ki.
Tulajdonságaim:
Pozitiv: Segitőkész vagyok, jó kommunikációs készség, illetve barátságos, konfliktuskerülő.
Negatív: Olykor a saját fejem után megyek, feledékeny , valamint könnyen fel tudnak húzni, de ezt tudom kezelni.
Aktivitásom:
Nos, napi 3-4 órát minimum tudok vállalni, munka mellett ennél többet nem biztos. Szerveren töltött időm legtöbbjét erre fordítanám, különleges esetekben "hanyagolnám" el, de erre is nagyritkán kerülne sor.
Motivációm:
Számomra a motivációm az adminsegédi posztra leginkább az új emberek megismerése, csapatban való dolgozás. Nyílván az is ad egyfajta motivációt számomra, mikor egy kezdő játékosnak tudok segíteni, bevezetni a szerepjátékba, körbevezetni a szerveren, vagy csak egy apró kérdésre is választ adni. Természetesen ez sajnos egy "sablon" szöveg, de mit tehet az ember, ha ez valóban így van.
Végszó:
Végszónak annyit tudnék mondani, hogy köszönöm mindenkinek aki elolvasta a lapomat. Dizájnba nem vittem bele túl sokat, sosem volt a hívem a túl csicsázott "formanyomtatvány".
Sziasztok! Márknak hívnak, 19 éves vagyok.
Jelenleg Budapesten élek, van egy szakmám, illetve érettségire tanulok tovább. Alapból egy precíz, célorientált srác vagyok, terveim amit elhatározok azokat próbálom megvalósítani, illetve a maximumot adni érte.
Pályafutásom, adminisztrátorkénti pályafutásom:
a) Szerepjátékos múltam nagyjából 2012-re vezethető vissza, ahol a SeeRPG-n kezdtem el játszani, majd onnan vándoroltam át MTA-ra.
Maga az RP 2015-ben kezdett el jobban foglalkoztatni, ekkor is kezdtem aktívan foglalkozni a játékkal, valamint a karakterek kialakításával. 10 év alatt számos szervert megjártam mind SAMP-ról, MTA-ról, GTA5-ről.
b) Viszonylag sok szerveren adminisztrátori rangot is sikerült elérnem, ezekből talán ami említésre méltó az a SeeMTA V3 Las Venturas volna, melyben először SGH tag voltam, majd a későbbiekben adminisztrátor.
Csapatmunka, valamint annak a fontossága.
a) Szerény véleményem szerint a csapatmunka alapja a kommunikácó. A kommunikáció egy adminisztrátori körben elengedhetetlen, mivel így lehet segíteni a másiknak, munkamegosztást tartani.
b) Fontoságga pedig az összetartás, valamint segítőkészség, illetve a kooperálás a másik féllel. Ha ezen pontok valamelyike hiányzik, az sajnos a csapatmunka rovására válhat. Egy összeszokott, összedolgozásra képes csapat az egekig törhet.
Adminsegéd szerepe, feladatköre:
Egy adminsegéd feladata az, hogy a játékosoknál felmerült kérdésekre/panaszokra megoldást nyújtsunk. Szerintem az adminsegéd-nek feladata még az is, hogy az adminoknak kellőképp segítsen.
Úgy gondolom, hogy egy adminsegéd-nek, valamint adminnak kellőképp türelmesnek, egyaránt segítőkésznek kell lennie ahhoz, hogy egy ügyet jól tudjon elbírálni.
Egy ügyet egyértelműen mind a két oldalról kell megvizsgálni, amennyiben ennek nem teszünk eleget, akkor nincs értelme folytatni.
Az adminsegéd az az ember, aki elviszi azon PM-ek nagyrészét melyek információszolgálatásra, esetlegesen kérdésre/kérdésekre tér ki.
Tulajdonságaim:
Pozitiv: Segitőkész vagyok, jó kommunikációs készség, illetve barátságos, konfliktuskerülő.
Negatív: Olykor a saját fejem után megyek, feledékeny , valamint könnyen fel tudnak húzni, de ezt tudom kezelni.
Aktivitásom:
Nos, napi 3-4 órát minimum tudok vállalni, munka mellett ennél többet nem biztos. Szerveren töltött időm legtöbbjét erre fordítanám, különleges esetekben "hanyagolnám" el, de erre is nagyritkán kerülne sor.
Motivációm:
Számomra a motivációm az adminsegédi posztra leginkább az új emberek megismerése, csapatban való dolgozás. Nyílván az is ad egyfajta motivációt számomra, mikor egy kezdő játékosnak tudok segíteni, bevezetni a szerepjátékba, körbevezetni a szerveren, vagy csak egy apró kérdésre is választ adni. Természetesen ez sajnos egy "sablon" szöveg, de mit tehet az ember, ha ez valóban így van.
Végszó:
Végszónak annyit tudnék mondani, hogy köszönöm mindenkinek aki elolvasta a lapomat. Dizájnba nem vittem bele túl sokat, sosem volt a hívem a túl csicsázott "formanyomtatvány".