Anim idő növelése - Halál idő csökkentése

LACI

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Főadmin
Üzenetek:804
Sean Bennett

qh62gjT.png

Szerverrel kapcsolatos ötletek

In Game Neved/Discord Neved

» LACI «

Ötleted leírása

» Anim idő növelése, halál idő csökkenése.
Miért?
10 esetből 7 halállal végződik, mert a páciens arra játszik, hogy meghaljon, és inkább afkol 10 percet mintsem szerepjátékozzon.
azt a 10 percet míg leafkolja a halál után, RPzhetne is, és sokkal eredményesebbek lennének az ellátások is.
A halál ideje hozáadódhatna az animhoz, cserébe ha meghalnál mégis, akkor csak 1 percet töltenél el ott a 10 helyett.
Időt nem venne el senkitől, inkább plusz lehetőségeket adna, és nem kellene átkeresztelni az LSFD-t Los Santos County Coronerre.«


Csatolmányok

» Válasz «

Egyéb megjegyzések

» Válasz «



 

FRGT

Újonc
Játékos
Üzenetek:13
Penelope Anne Smith
Ezzel az ötlettel nincs is baj a probléma ott kezdődik hogy ha valakit felszednek a földröl pár sebtapasszal meg egy /do Hidd el túléli Rp-vel (NE! Vedd szó szerint) beszállitják a korházba és egy óra múlva már a saját lábán sétál ki a korházból másnapra meg már semmi baja! Itt inkább arra kéne figyelni hogyha tegyük fel most csak példának mondom,ha PD-s vagyok akkor ne várja el hogy fel lesz a bűnöző kaparva a földröl 10perc alatt miközbe több lyuk van az illetőn mint egy tészta szűrőbe. :) De persze vannak olyan esetek is hogy alig kap pár lövést valaki vagy a sérülés nem olyan életveszélyes még is meghal és nem akar RP-zni és életbe maradni,na arra meg szankciót kell osztani ennyi! 1-2 lőtt sebet még túl lehet élni,3-4-et már kevésbé az felett meg csoda hogy egyáltalán van benne még élet egy pár percig. Tudja mindenki szerintem és idézem "józanész"
 

3sm4rt

Lelkes Pötyögtető
Adminsegéd
Üzenetek:80
Chase Dalton
Ezzel az ötlettel nincs is baj a probléma ott kezdődik hogy ha valakit felszednek a földröl pár sebtapasszal meg egy /do Hidd el túléli Rp-vel (NE! Vedd szó szerint) beszállitják a korházba és egy óra múlva már a saját lábán sétál ki a korházból másnapra meg már semmi baja! Itt inkább arra kéne figyelni hogyha tegyük fel most csak példának mondom,ha PD-s vagyok akkor ne várja el hogy fel lesz a bűnöző kaparva a földröl 10perc alatt miközbe több lyuk van az illetőn mint egy tészta szűrőbe. :) De persze vannak olyan esetek is hogy alig kap pár lövést valaki vagy a sérülés nem olyan életveszélyes még is meghal és nem akar RP-zni és életbe maradni,na arra meg szankciót kell osztani ennyi! 1-2 lőtt sebet még túl lehet élni,3-4-et már kevésbé az felett meg csoda hogy egyáltalán van benne még élet egy pár percig. Tudja mindenki szerintem és idézem "józanész"
Ebben teljesen igazad van, viszont akkor az anim időt kellene a sebzés mértékéhez állítani. Ha valakinek láb törése van az tovább maradjon már mint aki szitává evolválódott. Viszont ennek meg az lenne a hátránya, hogy minden üldözés véres darával végződne.. Megérteném ezt az egész halálra játszunk dolgot, ha a PD több órás böriket osztogatna.. De ha esetleg az zavarja az embereket, hogy a karakterük ezt követően el lesz ásva, nem ártana egy tiszta lap rendszer is. A kapott börtönbüntetés percei = napok számával amíg a karakteren rajta lesz az ami miatt bevitték. Ha ez idő alatt nem kapják el, a rendszer dumpolja a karakteren lévő büntetéseket.
Tudomásom szerint azok a playerek akik normális rp-t tolnak egy ilyen bevitel alatt, akkor nem szokott nagy letöltendőt kapni. De ez az egyének hozzáállásától is függ.. Vannak olyan playerek is, akik letolják a PD rp-t kap pár percet megköszöni az RP-t majd mindenki megy a dolgára.Ha meg valaki ennyire kerüli az RP-t a PD-vel akkor az vagy nem jó frakcióba helyezkedett el, vagy nem való neki az RP. :)
 

FRGT

Újonc
Játékos
Üzenetek:13
Penelope Anne Smith
Ebben teljesen igazad van, viszont akkor az anim időt kellene a sebzés mértékéhez állítani. Ha valakinek láb törése van az tovább maradjon már mint aki szitává evolválódott. Viszont ennek meg az lenne a hátránya, hogy minden üldözés véres darával végződne.. Megérteném ezt az egész halálra játszunk dolgot, ha a PD több órás böriket osztogatna.. De ha esetleg az zavarja az embereket, hogy a karakterük ezt követően el lesz ásva, nem ártana egy tiszta lap rendszer is. A kapott börtönbüntetés percei = napok számával amíg a karakteren rajta lesz az ami miatt bevitték. Ha ez idő alatt nem kapják el, a rendszer dumpolja a karakteren lévő büntetéseket.
Tudomásom szerint azok a playerek akik normális rp-t tolnak egy ilyen bevitel alatt, akkor nem szokott nagy letöltendőt kapni. De ez az egyének hozzáállásától is függ.. Vannak olyan playerek is, akik letolják a PD rp-t kap pár percet megköszöni az RP-t majd mindenki megy a dolgára.Ha meg valaki ennyire kerüli az RP-t a PD-vel akkor az vagy nem jó frakcióba helyezkedett el, vagy nem való neki az RP. :)
Emliteném persze azt is amit Fater fentebb emlitett hogy a player döntése hogy mit RP-zik amiből lehetőleg a másik oldalt sértődés lenne mert miaz hogy egy szitává lőtt embert nem tudunk megmenteni hogy lecsukjuk! És igen úgy lenne jó hogy ha az Anim idő sérüléshez lenne igazitva és egy szitává lőtt ember ne feküdjön Animba sokáig mert annak igy is úgyis gatya van! Ha valakinek meg törött a lába és animba van tőle akkor az ne is akarjon meghalni,sőt! Nem hinném hogy egy törött lábtól feltétlen Animba kéne hogy essen egy játékos. Minden esetre ez is egy olyan téma amin a végtelenségig lehet rágni mert mindenkinek más és más véleménye lesz a dologról(Utalok itt a húúú nekem ez nem jó mi az hogy neked jó nekem meg nem) Témára... legyen hozzá igazitva az anim idő a sérülés mértékére,egy pár horzsolással ne akarjon senki se meghalni a mentős meg ne akarja felszedni azt az embert egy kis kötszerrel meg ammóniával akiben több lyuk van mint egy emmentáli sajtba ilyen egyszerű a kérdés!
 

Kinézet személyre szabása

Top Alsó