[AJelentkezés] Papi

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Tejbepapi

Újonc
Játékos
Üzenetek:7
Papi jelentkezési lapja:



Önmagam rövid bemutatása:


Ricsi vagyok, az interneten legtöbbször Papi és 19. évemben járok. Májusban mechatronikai technikusi vizsgát tettem. Jelenleg gépészmérnöki hallgató vagyok Kecskeméten és duális képzésben veszek részt a merci gyárral. Emellett életem jelentős részét tölti ki a játék, de mindemellett nagyon fontos számomra a mozgás, az edzés. Hobbijaim közé tartozik a tánc, a horgászat és a barkácsolás/szerelés, legyen szó bármiről. Természetesen ez a kör így nem teljes, mert a család, a bulizás, a csajok és a barátok is nagyon fontosak a számomra. Semmi sem zárhat ki semmit.


RP tapasztalatok:


RP pályafutásomat 8 éve kezdtem még SA:MP szervereken és azóta kisebb illetve nagyobb kihagyásokkal, de folyamatosan játszom. Ez idő alatt sok szervert és frakciót megjárva rengeteg tapasztalatot gyűjtöttem. Mindenféle frakcióban megfordultam már, a rendvédelmitől kezdve a szerelő és újságíró frakciókon át az illegál frakciókig. Minden területen igyekeztem kipróbálni magam.
Admin tapasztaltok:
A GTA: Hungary RP szerverén voltam admin 4-5 hónapig.  4-es adminként adtam le a pozíciót. Mivel GTA 5-ös szerver ez is, így nem lenne idegen számomra a játék. 



Mi motivál?


Legnagyobb motivációm az, hogy folyamatosan kihívásokat állítok magam elé. Ezeknek a megoldására való törekvés tudja kihozni belőlem a maximumot és ezek járulnak hozzá saját magam fejlődéséhez. Az már csak hab a tortán, hogy olyan kihívásról van szó, melyet szívesen csinálok. Emellett nagyon szeretem azt az érzést, amelyet szavakba önteni nagyon nehéz. Ezt az érzést a másokon való segítség váltja ki belőlem, illetve ha már egy kis boldogságot sikerül valakinek a napjába csempészni. Ezért az érzésért megéri küzdeni.


Aktivitás: