Ököllel való verekedés finomhangolása

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Loco

Fórum Betyár
Játékos
Üzenetek:144
Destiny "Bleach" McCharm

qh62gjT.png

Szerverrel kapcsolatos ötletek

In Game Neved/Discord Neved

» Destiny McCharm / loco7496 «

Ötleted leírása

» A számok csak példaként szerepelnek, a topichoz jöhetnek további ötletek, hogyan lehetne még jobb.

A jelenlegi rendszerrel több baj is akad, persze a szinkronnal nem lehet mit csinálni, szóval azt kihagyom, viszont:
Ha csak az adott játékos nem szól OOC! hogy kevés az élete, vagy nem esik össze ezt jelezve, /viszont így a másik fél még nem tud róla fixen, és verheti tovább a földön/ animba vágódik.
Ez több RP szituációban is eléggé irreális tud lenni, hogy mindig mentőt kell hívni, holott például egy banda put on-ba egyáltalán nem fér bele, ahogy az sem, hogy egészségügyi készlettel kínlódjon.
Illetve a jelenlegi "/do kiüti pár másodpercre XY játékost" helyett egy, még az anim előtt(!) egy "/do kiüti XY játékost" Sokkal helytállóbb lenne. Ekkor kellene az, hogy X ideig feküdjön a földön, ha a felsegítés leRP-zése után egy /helpup paranccsal nem segíti fel valaki.
Az ököl ütés sebezzen többet, egyetértve @Demzsi barátommal, nagyon sokáig elhúzodik egy verekdés.
Illetve verekedés közben jöhetne szédülés effektus, ahogyan a kiütés után is egy darabig.
Továbbá, persze előfordulhat hogy anim lesz a vége egy verekedésnek.
Ezért azt is járható útnak találom, ha valamilyen százalék eséllyel anim, a többi százalékkal pedig kiütés a vége.«


Csatolmányok

» - «

Egyéb megjegyzések

» Fontos hozzátenni, hogy itt az ökölről van szó, nem pedig késről, vagy más közelharci és-, vagy szúró-vágó eszközről! «



 
Utoljára szerkesztve:

Demzsi

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:456
Lack Elek
Be kellene vezeti a /helpup-ot, hogy a játékosok felszedhessék egymást, amennyiben nem történt fegyverrel bevitt sebzés - kés,boxer, fegyver stb.

És ha már ennyire benne vagytok a dologban, akkor az ököl által bevitt sebzést is lehet emelni. Almond alatt az 1v1 bunyók közben kimentem wc-re olyan sokáig tartott.
 

Loco

Fórum Betyár
Játékos
Üzenetek:144
Destiny "Bleach" McCharm
Be kellene vezeti a /helpup-ot, hogy a játékosok felszedhessék egymást, amennyiben nem történt fegyverrel bevitt sebzés - kés,boxer, fegyver stb.

És ha már ennyire benne vagytok a dologban, akkor az ököl által bevitt sebzést is lehet emelni. Almond alatt az 1v1 bunyók közben kimentem wc-re olyan sokáig tartott.

Belefogalmaztam, köszönjük szépen a meglátásod! 😘
 

Laca

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Head of Staff
Üzenetek:7,249
-
Head of Staff hozzászólás
Az erőnlét % beleszámít majd az ökölharc sebzésbe. Minél nagyobb a % annál nagyobbat lehet ütni, így lesz értelme a kondinak. Ezen felül a random kiütést kevesebb eséllyel dobja be, ha nagy az állóképességed.
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó