Ékszerbolt ajtók fixálása

DaweStone

Lelkes Forumozó
Adminsegéd
Üzenetek:43
Alexander Gray

qh62gjT.png

Szerverrel kapcsolatos ötletek

In Game Neved/Discord Neved

» Alexander Gray / dawestone «

Ötleted leírása

» Az ékszerbolt rablás során, az ajtók nyitását követően feltételezhető ott a tűzharc, viszont a szinkronhibák következtében míg az egyik fél tudja a másikat lőni, mert nála nyitott pozícióban van az ajtó, a másik dél nem tudja, mert nála zárva van. Az ajtók alapesetben golyóállók, viszont a szinkronhibák következtében egyes emberek úgy észlelhetik azt, hogy átlőnek rajta. Javaslom, hogy az ajtók nyitását követően, a két ajtó fix - nyitott állapotot vegyen fel, ezzel elkerülve a szinkron hibákat. «


Csatolmányok

» - «

Egyéb megjegyzések

» Nem vagyok teljes tudatában annak, hogy kivitelezhető-e az ötlet, viszont sokban segítené mindkét oldal részéről a fair playt. «



 

Legend

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Tulajdonos
Üzenetek:1,935
Silay Denzel
Itt most fizikálisan gondoljuk a nyitott állapotot, vagy maga a script nem nyitja ki?
 

DaweStone

Lelkes Forumozó
Adminsegéd
Üzenetek:43
Alexander Gray
Itt most fizikálisan gondoljuk a nyitott állapotot, vagy maga a script nem nyitja ki?
A fizikálisan megoldott állapotról beszélünk. A fegyverlövés hatására valakinek kinyílik és eltalálja a másikat, míg a másik félnél az ajtó zárva marad.
Így gondoltam, hogy egy fix fizikai nyitott állapot - a scriptes nyitást követően megoldaná a szinkron okozta problémákat.
 

Legend

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Tulajdonos
Üzenetek:1,935
Silay Denzel
Az sajnos nem kivitelezhető, mert ilyen szinten egyáltalán nincs szinkronban az ajtó.
 

DaweStone

Lelkes Forumozó
Adminsegéd
Üzenetek:43
Alexander Gray
Az ajtó pozícióbeli fixálására lenne szükség csak valamilyen módon. Ahogy az E-betűs zárásnál fixálja a bezárt pozícióját, nem megoldható ez a kinyitás scriptjénél is, csak nyitott állapotra?
 

Kinézet személyre szabása

Top Alsó