Anim idő növelése - Halál idő csökkentése

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

LACI

Fékezhetetlen
Very Important Person
Üzenetek:923
Sean Bennett

qh62gjT.png

Szerverrel kapcsolatos ötletek

In Game Neved/Discord Neved

» LACI «

Ötleted leírása

» Anim idő növelése, halál idő csökkenése.
Miért?
10 esetből 7 halállal végződik, mert a páciens arra játszik, hogy meghaljon, és inkább afkol 10 percet mintsem szerepjátékozzon.
azt a 10 percet míg leafkolja a halál után, RPzhetne is, és sokkal eredményesebbek lennének az ellátások is.
A halál ideje hozáadódhatna az animhoz, cserébe ha meghalnál mégis, akkor csak 1 percet töltenél el ott a 10 helyett.
Időt nem venne el senkitől, inkább plusz lehetőségeket adna, és nem kellene átkeresztelni az LSFD-t Los Santos County Coronerre.«


Csatolmányok

» Válasz «

Egyéb megjegyzések

» Válasz «



 

Kirazu84

Fórum Mester
Játékos
Üzenetek:187
Kriszokos0
Most 20 perces elvileg egy anim, de igen.. Gyakran tapasztalható az, hogy az emberünk meghal mert arra játszik vagy pedig valamelyik fél ki csúszik az időből. Mindkét esetre tudok hozni példát, aminek a vége úgy is az lett, hogy coroner.. Én belátásom szerint azt a tíz perc halál időt eltenném az anim idejébe, a kórházban töltött időt pedig elengedném és megkapná emberünk csak szimplán az "újjászületett" jelzőt.
 

popek

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:685
Dexter Sosa
20 perc alatt akit nem lehet ellátni és ha meghal szerintem nem probléma. Én még abban a tudatban éltem, hogy 10 perc, és még arra megy rá ez. 20 perc elégnek kell lennie az egészre. Azért 30 perc egy anim időre szimplán hülyeség imo. 30 perces anim idővel szerintem gyalog kiér a mentős, közben megebédel. kitereget és még egy heal is belefér.
 
Utoljára szerkesztve:

popek

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:685
Dexter Sosa
Ha ilyen van inkább osztani kéne szankciót akár, majd tanulni fog belőle.
ezt még támogatnám, hogyha elbassza a mentős akkor legyen bünti de akkor mindenki OOC-ra vinné az egészet, és már csak azért se menne ki az esetre, mert ha elbassza rajta csattan az ostor. Erre persze ki lehet találni megint egy counter-balansz dolgot, hogyha nem teljesít jól az MD legyenek leépítések ott scriptesen, de nem hiszem hogy annyi MD-s van a szerveren hogy ez életképes legyen.
 

3sm4rt

Pletykafészek
Játékos
Üzenetek:111
Chase Dalton
Esetleg egy olyan dologgal nem lehetne bővíteni, hogy oké legyen megemelve az idő(vagy legyen eltörölve, a kötelező rp miatt) viszont a kiérkező orvosnak is legyen 50%-50% hogy sikerül felébresztenie. Akkor nem lehet senkit sem hibáztatni ha esetleg nem sikerül valami, nincs OOC probléma és mindenki megtette a tőle telhetőt. Így az illegálosnak is lehet egy utolsó esélye kiszabadulni a halállal, viszont az is benne van ,hogy felkeltik és viszik befele.
 

Taktikaiteknős

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:503
Esetleg egy olyan dologgal nem lehetne bővíteni, hogy oké legyen megemelve az idő(vagy legyen eltörölve, a kötelező rp miatt) viszont a kiérkező orvosnak is legyen 50%-50% hogy sikerül felébresztenie. Akkor nem lehet senkit sem hibáztatni ha esetleg nem sikerül valami, nincs OOC probléma és mindenki megtette a tőle telhetőt. Így az illegálosnak is lehet egy utolsó esélye kiszabadulni a halállal, viszont az is benne van ,hogy felkeltik és viszik befele.
Ezzel csak az a baj, hogy vannak, akiknek a kórházi RP nem annyiból áll, hogy "köszi hogy összevartad a 18 lőtt sebem, most szaladok tovább darálni" hanem napokig tovább viszik a sérülésüket és velük meg kibaszás lenne, hogy random meghalnak egy nem is halálos sérülésbe.
 

popek

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:685
Dexter Sosa
Ezzel csak az a baj, hogy vannak, akiknek a kórházi RP nem annyiból áll, hogy "köszi hogy összevartad a 18 lőtt sebem, most szaladok tovább darálni" hanem napokig tovább viszik a sérülésüket és velük meg kibaszás lenne, hogy random meghalnak egy nem is halálos sérülésbe.
4 év alatt szerintem 1x láttam ilyet hogy valaki továbbvigyen egy sérülést. Erre nem alapoznék, hogy 100ból 1 ember max 2 majd mit fog gondolni, és velük kibaszás.

szerk: de tény és való, hogy 50-50 százalékba nem akarok meghalni egy kis sérülésbe. Ez olyan kaliber hogy a megfázásba is meghalok, mert túl sokat álltam az esőben.
 

3sm4rt

Pletykafészek
Játékos
Üzenetek:111
Chase Dalton
Ezzel csak az a baj, hogy vannak, akiknek a kórházi RP nem annyiból áll, hogy "köszi hogy összevartad a 18 lőtt sebem, most szaladok tovább darálni" hanem napokig tovább viszik a sérülésüket és velük meg kibaszás lenne, hogy random meghalnak egy nem is halálos sérülésbe.
És mi lenne ha felugrana egy kis ablak ilyenkor, ahol eldöntheted ,hogy 50-50 legyen vagy sima felkapás ?
 

Relay

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Főadmin
Üzenetek:775
-
Pont ez miatt lett megemelve anno az anim ideje. Véleményem szerint a mostani 20 perc bőven elég lenne mindenre is. Sajnos vagy nem sajnos, de a valóéletben sem mindig ér oda időben a segítség és nem mindenkit lehet megmenteni. Aki meg direkt arra megy, hogy meghaljon… pl: hatszor átvérzett már a nyomókötése meg mit tudom én, akkor jelezni kell ezt egy Adminisztrátor felé és mehet neki a CK. Tudomásom szerint eddig is így volt. 🤷🏻‍♂️
 

Laca

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Head of Staff
Üzenetek:7,173
-
Vagy mi lenne, ha egyszerűen nem az lenne cél, hogy egy halállal letudjunk mindent és aztán mintha mi se történt volna rohangálunk tovább 30 perc múlva lőni?
 

Taktikaiteknős

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:503
És mi lenne ha felugrana egy kis ablak ilyenkor, ahol eldöntheted ,hogy 50-50 legyen vagy sima felkapás ?
Ez már egy fokkal jobb, de felesleges bonyolításnak érzem. De inkább szedjen fel az orvos 100%al és RPzek egy hétig lőtt sebet, minthogy kiessek egy RP szituból, mert a blahai terminátor cigány RPsek odajöttek gyilkolászni
 

fater

Fékezhetetlen
Adminisztrátor
Üzenetek:1,034
Lehet úgy is "fer" módot keresni az illegál számára, hogy másoknak nem ártasz vele, hogy oktalanul meghaljanak.
Az a baj, hogy nem csak az illegálról van szó, hanem sokszor a civil is a halálra játszik. Ezért nem csak az illegált érinti ez a dolog Nincs az emberre forceolva, hogy mozgássérültet vakot, bicebócát kell rpzned x ideig. Az teljesen a player döntése, hogy a kórház kapuig rpzed a sérülést vagy tovább.
 

Taktikaiteknős

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:503
Az a baj, hogy nem csak az illegálról van szó, hanem sokszor a civil is a halálra játszik. Ezért nem csak az illegált érinti ez a dolog Nincs az emberre forceolva, hogy mozgássérültet vakot, bicebócát kell rpzned x ideig. Az teljesen a player döntése, hogy a kórház kapuig rpzed a sérülést vagy tovább.
Őszintén nem tudom elképzelni egy civilnek miért jó halálra játszani, de akkor szimplán úgy gondolom, hogy az ilyeneket vagy szankcionálni kell vagy CK-t adni a karakterüknek, ha mindenáron az a cél, hogy meghaljon egy szituban és nem lesz ilyen.
 

Boxos

Legendás Író
Adminsegéd
Üzenetek:288
Amunet Khalifa
De ha azt nézzük, az sem nagyon fer dolog, az illegál felé, hogy egy nagy lövöldözés után több lőtt sérülése van valakinek, szinte a saját vérébe fullad meg. Aztán oda megy egy MD, leköti a sérülést és előkerül a repülő só, és azt huzigálja az ember orra alatt, reménykedve, hogy attól feleszmél.
 

Taktikaiteknős

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:503
De ha azt nézzük, az sem nagyon fer dolog, az illegál felé, hogy egy nagy lövöldözés után több lőtt sérülése van valakinek, szinte a saját vérébe fullad meg. Aztán oda megy egy MD, leköti a sérülést és előkerül a repülő só, és azt huzigálja az ember orra alatt, reménykedve, hogy attól feleszmél.
Ha így nézzük és "a saját vérébe fullad bele" akkor utána simán CKzhatna miatta.
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó