v0.8.1

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Legend

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Tulajdonos
Üzenetek:1,923
Silay Denzel
Sziasztok!

Megérkezett a v0.8.1 a szerverre. Ez a patch leginkább a bugfixekről szól, de van benne egy kis olyan újdonság is, amit már a v0.8-ban akartunk, de az akkor eltolódó alt:V patch miatt nem volt megvalósítható.
Changelog:
Kód:
- Átdolgozott animrendszer:
    - Megfázás kicsit korrigálva esős időben.
    - Realisztikusabb sérülés érzékelés ütközésnél.
    - Nagyon-nagy ütközésnél már egyből szörnyet lehet halni, azalatt anim, vagy csak szimpla hp vesztés.
    - Légzsák már csak akkor nyílik ki, ha ténylegesen a járművel való ütközés hatására vesztenél hp-t.
    - A légzsák rendszere át lett dolgozva: ha légzsákot tartalmaz a jármű, akkor a hp vesztés, az animba esés és a szörnyet halás határa megemelkedik.
    - Mostantól a kinyílt légzsákokat elővett késsel ki lehet szúrni.
    - Mostantól verekedésnél ha valakit fejbevágunk 10% esély van rá, hogy kiütjük.
    - Mostantól 20% HP-nál automatikusan animba esünk, kokainozva ez 10%.
    - Lőpárbaj esetén is csak 20% HP-nál esünk animba.
    - Jármű ütközés során animba kerülésnél véletlenszerűen eltörhet x testrészünk.
- Karakterszerkesztő módosítások:
    - Szülők beállításánál már külön van lehetőségünk arcnak és testnek is hasonlóságot állítani.
    - Hasonlóság állításnál már az összes nem típusai megjelennek.
    - Mostantól ha állítod a hasonlóság mértékét, akkor az nem okoz fps droppot.
- Mostantól ha súlyosan megsérül a munkajármű, akkor 200 dollárt kell fizess a munkáltatónak csekkel.
- Texten az NHA szerelőtelep neve átírva az újra.
- /pmhang parancs adminoknak.
- A rekeszt a TUG már nagyobb távolságból is felveszi.
- A csörlőn lévő rekesz ikonját már távolabbról lehet látni.
- Az ültetés tuninghiba javítva.
- Mostmár a rendszer minden tuningot felsorol a tuningok átnézése menüben.
- Minigames bug javítva. (robbanó mellény, autóker törés)
- Gates kapukat mostantól ha bezárjátok, akkor a rendszer alap állapotra teszi. (Rotáció)
- Gate rendszer optimalizálva.
- MDC bugfixek.
- Frakció járműveknél a rendszer már jól elmenti a motorgenerált. (/park parancs nélkül is)
- /enginegeneral parancs főadminoknak.
- Állatokat már nem lehet megitatni, ha több, mint 100%-on van a szomjúsága.
- Egy leltárat már többen is meg tudtok nyitni. (Kivéve széf.)
- Betegségeknél a gyógyszer használata javítva.
- Rákászatnál 100%-os rekeszt nem lehet javítani már.
- Autokereskedésnél vett járműhöz tartozó forgalmiban a modelnél már nem carnotfound van, hanem a jármű rendes neve.
- Telefon hívásnál az egyenleg már levonásra kerül. (30 dollár)
- Női felső ha nincs a karakteren, akkor az már rendesen lesyncelődik máshoz is.
- Favágó alapmunkánál a fa nyersanyag droppolása megváltoztatva: mostantól akkor adja a rendszer (minimálisan nagyobb eséllyel), ha leszállítottad a farönköket.
- Ha tackleben vagy, és úgy nyomsz be tacklet másra, akkor már nem crashelsz. (Mert nem tudsz tackelzni már olyankor.)
- Mostantól a kocsiba utasként beszállást (g gombot) csak akkor érzékeli egy adott kocsira, ha az nem megy 5 km/h-nál nagyobb sebességgel.
- Kertész munkánál már a fűnyírás végeztekor nem vetkőztet le a rendszer. (LOL :'D)
- Az időjárás rendszernél a szerver már nem generál legnagyobb szeleket automatikusan. (Brutál hangokat adtak ki a kerítések tőle. :'D)
- A voice szerverünkön a diesel szerelőműhely átkerült észak los santosba új néven. (Hayes Auto Body Shop)
- Mostantól ha a felvett öltözékre kattintunk az inventoryba jobb egérgombra, akkor csak szimplán leveszi a ruhát.
- Tüdőkapacitás mostantól nem növekedik, ha animba vagyunk a vízbe, vagy nem úszunk.
- A stackelt itemek már nem tűnnek el az inventoryból.
- A stackelt eldobott itemeket mostmár jól menti a rendszer.
- VPN ellenőrzés.

Jó játékot kívánunk! :)
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó