Üzenetek:235
Frank Dudek
Új rabolható helyszín, az illegális frakciók számára.
Traphouse:
A rablás ideje, és feladatai változóak lennének, több helyen is megjelenhetnének a térképen. Nagyobb rizikóval mint egy átlagos rablás, cserébe nagyobb értékű kábítószert tudnak lootolni azok akik megpróbálják a feladatokat teljesíteni. A drogok mellett kapható lenne X% eséllyel minden heist alatt egy darab pisztoly, és Y%-al egy-két tár. Pénz minimálisan lenne található, ékszerek és egyéb tárgyak nem találhatóak.
A kezdett: Strawberry, Davis környékén mindig máshol lenne megtalálható egy NPC a banda scripttel rendelkező frakcióknak. "Local" szereplőként tengődik az NPC, fő feladata annyi, hogy infóval lássa el azokat akik egy kis pénzt adnak cserébe. Az infó kifizetése után a chaten megjelenik egy rövidebb szöveg, majd a térképen megjelölésre kerül a traphouse.
.."Hé, haver! Nem fogod kitalálni mit láttam pár napja az utcán! ..Ennek tuti hamar híre megy, de én jó fej leszek és csak neked mondom el de komolyan. Perkálj ki nekem ....... zöldhasút és tiéd az infó!." ..
.."Király, ezt már szeretem. Tudod te, hogyan is kell bánni az emberekkel! Oké, szóval. ......... helyet ismered nem? Láttam arra pár arcot, nem tűntek valami barátságosnak, tuti készülnek valamire bent. Láttam ahogy több dobozt is becipelnek egy szakadt épületbe. Haver, én mondom neked! Ez tuti egy drogbarlang."..
A kifizetés után az épület körül megjelennek az előre elkészített placedo-k, ezzel is jobban felismerhetővé téve a helyet. Valamint növelve a lebukásnak az esélyét.
- "Az épület ablakai deszkákkal vannak lefedve, nem szűrődnek ki fények mögüle."
- "Látszólag teljesen el van hanyagolva a ház."
- "Erős kábítószer illat csapja meg néha az emberek orrát amikor a ház előtt haladnak el."
A betörés menete: Miután megszerezte a játékos az infót, és felkészült a csapata a betörése elindulhat a helyszínre. Ahol szüksége lesz egy lockpickre, valamint táskára. (A biztonság kedvéért nem fog ártani ha van legalább egy darab fegyver is a heist alatt a társaságban. Anélkül a betörést nem lehetne elindítani, hogy ne lenne kézben.)
A házhoz érve két lehetőség tárul elénk, az elsőben:
- Az első ajtót választjuk ahol X% esélye van annak, hogy egy járókelő bejelenti a betörést a rendőrségnek. Itt a Skyrim-es módszert kell alkalmazni a lockpick segítségével az ajtón. Egy hiba lehetőséggel, amennyiben nem sikerül a rendőrség értesítést kap a betörésről a civilektől.
- A hátsó ajtó lehetőségével a járókelők nem tudnak bejelentést tenni, nyugodtabban tehet dolgozni a heisten. Szintén a Skyrim-es módszerrel lehet bejutni az épületben egy lehetőséggel. Itt ha nem sikerül nem küld értesítést a rendőrségnek, de nem is próbálkozhat újra az illető.
A betörés alatt egy NPC lenne alvó pozícióban lehelyezve az épületben. Amennyiben nagy zajt csapnak a betörés alatt résztvevők az NPC felébred és értesíti a társait. Ilyenkor el kell menekülnie a csapatnak a helyszínről feladva az egészet. (Emiatt kötelezően csak sunnyogva lehet mozogni az épületen belül, valamint csendesen lehet kommunikálni. Az NPC közelében nagyobb értékű felszerelés van, de itt nagyobb az esélye annak is, hogy felébred.) (Amint értesíti a társait, a rendőrség is fülest kap az eseményekről, és elindulhat a helyszínre.)
- Különböző fiókokban, valamint lerakott objecteken keresztül tudja a társaság magához venni a házban lévő dolgokat.
- Az NPC körül lévő fiókban ahol a nagyobb értékű dolgok vannak egy lakatott kell feltörni, ami egy három számos számkombinációszár véd.
Összegezve az egészet:
- Legnagyobb százalékban drogokat lehet szerezni a traphouseból, X% eséllyel egy darab fegyvert is.
- Könnyebben riasztható a helyszín a hibázás esetén.
- A lerakott placedo-k miatt akár más is megpróbálhatja a betörést amíg nem ér a csapat a helyszínre, vagy amíg bent van. De még a rendőrség is kiszállhat megnézni, hogy mi folyik ott.
- Minimális scriptre van szükség hozzá. (A zaj figyelésre, és a számkombinációszárat kell csak elkészíteni.)
- Új lehetőség a bandák számára.
Traphouse:
A rablás ideje, és feladatai változóak lennének, több helyen is megjelenhetnének a térképen. Nagyobb rizikóval mint egy átlagos rablás, cserébe nagyobb értékű kábítószert tudnak lootolni azok akik megpróbálják a feladatokat teljesíteni. A drogok mellett kapható lenne X% eséllyel minden heist alatt egy darab pisztoly, és Y%-al egy-két tár. Pénz minimálisan lenne található, ékszerek és egyéb tárgyak nem találhatóak.
A kezdett: Strawberry, Davis környékén mindig máshol lenne megtalálható egy NPC a banda scripttel rendelkező frakcióknak. "Local" szereplőként tengődik az NPC, fő feladata annyi, hogy infóval lássa el azokat akik egy kis pénzt adnak cserébe. Az infó kifizetése után a chaten megjelenik egy rövidebb szöveg, majd a térképen megjelölésre kerül a traphouse.
.."Hé, haver! Nem fogod kitalálni mit láttam pár napja az utcán! ..Ennek tuti hamar híre megy, de én jó fej leszek és csak neked mondom el de komolyan. Perkálj ki nekem ....... zöldhasút és tiéd az infó!." ..
.."Király, ezt már szeretem. Tudod te, hogyan is kell bánni az emberekkel! Oké, szóval. ......... helyet ismered nem? Láttam arra pár arcot, nem tűntek valami barátságosnak, tuti készülnek valamire bent. Láttam ahogy több dobozt is becipelnek egy szakadt épületbe. Haver, én mondom neked! Ez tuti egy drogbarlang."..
A kifizetés után az épület körül megjelennek az előre elkészített placedo-k, ezzel is jobban felismerhetővé téve a helyet. Valamint növelve a lebukásnak az esélyét.
- "Az épület ablakai deszkákkal vannak lefedve, nem szűrődnek ki fények mögüle."
- "Látszólag teljesen el van hanyagolva a ház."
- "Erős kábítószer illat csapja meg néha az emberek orrát amikor a ház előtt haladnak el."
A betörés menete: Miután megszerezte a játékos az infót, és felkészült a csapata a betörése elindulhat a helyszínre. Ahol szüksége lesz egy lockpickre, valamint táskára. (A biztonság kedvéért nem fog ártani ha van legalább egy darab fegyver is a heist alatt a társaságban. Anélkül a betörést nem lehetne elindítani, hogy ne lenne kézben.)
A házhoz érve két lehetőség tárul elénk, az elsőben:
- Az első ajtót választjuk ahol X% esélye van annak, hogy egy járókelő bejelenti a betörést a rendőrségnek. Itt a Skyrim-es módszert kell alkalmazni a lockpick segítségével az ajtón. Egy hiba lehetőséggel, amennyiben nem sikerül a rendőrség értesítést kap a betörésről a civilektől.
- A hátsó ajtó lehetőségével a járókelők nem tudnak bejelentést tenni, nyugodtabban tehet dolgozni a heisten. Szintén a Skyrim-es módszerrel lehet bejutni az épületben egy lehetőséggel. Itt ha nem sikerül nem küld értesítést a rendőrségnek, de nem is próbálkozhat újra az illető.
A betörés alatt egy NPC lenne alvó pozícióban lehelyezve az épületben. Amennyiben nagy zajt csapnak a betörés alatt résztvevők az NPC felébred és értesíti a társait. Ilyenkor el kell menekülnie a csapatnak a helyszínről feladva az egészet. (Emiatt kötelezően csak sunnyogva lehet mozogni az épületen belül, valamint csendesen lehet kommunikálni. Az NPC közelében nagyobb értékű felszerelés van, de itt nagyobb az esélye annak is, hogy felébred.) (Amint értesíti a társait, a rendőrség is fülest kap az eseményekről, és elindulhat a helyszínre.)
- Különböző fiókokban, valamint lerakott objecteken keresztül tudja a társaság magához venni a házban lévő dolgokat.
- Az NPC körül lévő fiókban ahol a nagyobb értékű dolgok vannak egy lakatott kell feltörni, ami egy három számos számkombinációszár véd.
Összegezve az egészet:
- Legnagyobb százalékban drogokat lehet szerezni a traphouseból, X% eséllyel egy darab fegyvert is.
- Könnyebben riasztható a helyszín a hibázás esetén.
- A lerakott placedo-k miatt akár más is megpróbálhatja a betörést amíg nem ér a csapat a helyszínre, vagy amíg bent van. De még a rendőrség is kiszállhat megnézni, hogy mi folyik ott.
- Minimális scriptre van szükség hozzá. (A zaj figyelésre, és a számkombinációszárat kell csak elkészíteni.)
- Új lehetőség a bandák számára.