Sérülés anim

3sm4rt

Pletykafészek
Adminsegéd
Üzenetek:110
Chase Dalton

qh62gjT.png

Szerverrel kapcsolatos ötletek

In Game Neved/Discord Neved

» Takahasi Shota/ 3sm4rt«

Ötleted leírása

» A ötletem igazából csak egy kis finomhangolása lenne a különböző sérüléseknek. Jelenleg, ha bármilyen sérülésünk van az nem annyira hat ki a karakterünk mozgására.
Az ötlet az lenne ha sérülne a lábunk vagy a mellkasunk avagy az életerőnk egy adott szint alá kerülne, akkor az aktuális séta stílusunk megváltozna a sérült stílusra.
Így kevesebb lenne az olyan player aki vörös mellkassal lábbal tovább tolná a minden napjait, addig míg meg nem hal vagy valamilyen úton módon nem kényszerítve lenne az orvosi ellátásra. Esetleg egy lövöldözés során ha el lövik a lábunkat, ne futkossunk már tovább úgy mintha semmisem történt volna. Bár ilyen esetben lehetne egy kis delay míg ugye az "adrenalin" dolgozik. «


Csatolmányok

» -«

Egyéb megjegyzések

» -«



 

Hyperbeast4all

Haladó
Játékos
Üzenetek:18
Adam Pierce
Én támogatom az ötletet, szerintem nem lenne rossz.
Az delay bevezetésével meg egész ötletes (amennyiben ez megoldható persze)
Ez az "adrenalin" hatás meg lehetne 30 perc vagy akár egy óra is és akkor Illegál-PD-SD részről senki sem tűzharc közben kezdene el sántítani. A civil játékos szempontjából pedig mindegy, hogy 2 percen belül üt be ez vagy egy óra múlva, mindenképp nagyobb lenne az ösztönzés az orvosi ellátás felkeresésére.
Támogatom
 

3sm4rt

Pletykafészek
Adminsegéd
Üzenetek:110
Chase Dalton
Én támogatom az ötletet, szerintem nem lenne rossz.
Az delay bevezetésével meg egész ötletes (amennyiben ez megoldható persze)
Ez az "adrenalin" hatás meg lehetne 30 perc vagy akár egy óra is és akkor Illegál-PD-SD részről senki sem tűzharc közben kezdene el sántítani. A civil játékos szempontjából pedig mindegy, hogy 2 percen belül üt be ez vagy egy óra múlva, mindenképp nagyobb lenne az ösztönzés az orvosi ellátás felkeresésére.
Támogatom
Hát az adrenalin hatás annyira hosszan nem küldeném meg, legtöbb esetben egy ilyen adrenalin löket nem tart sokáig.
 

Kirazu84

Fórum Mester
Játékos
Üzenetek:187
Kriszokos0
Nagyon maximum egy 3 percet lőnék be az adrenalin sokknak, de még talán annyit se.. Ahány ember annyiszor változik ez is, hogy most pár másodperc vagy akár fél perc, egy perc is.
Plusz egész menő lenne, ha amúgy az adrenalin sokk után az emberek be ájulnának, ha a sérüléseik mondjuk le vitték őket 35%-65%(példa értékek) HP közé. Ez nem lenne halálos ájulás, viszont 1-2 percre a földön tartana és ez idő alatt a fej fölött lehetne egy jelzés, hogy "X-y elájulva fekszik". Közben természetesen mint animban is, a játékos tudna do-zni, ezzel Rp-zve a körülötte lévőkkel. Ennél az ájulásnál egyébként el is utasítanám azt, ha valaki azt RP-zi, hogy nem reagál a repülősóra.. Viszont magunkhoz térést követően esetleg egy 30 seces vagy 1 perces szédülés effektet raknék be, hogy ne lehessen ki használni pl egy PD vs illegális tűzharcban a semmiből fel állva. (Szédülés miatt valamennyire nehezebb lenne lőni ugye, így ha valaki emellett is dönt, akkor is van esélye a másik félnek)

Szerkesztés:
Ahogy a videón is látszik, itt például másodpercek alatt ki ment emberünkből az adrenalin. Azonban egész hamar magához is tért és látszólag jól is volt. Csak példa, viszont ettől még szerintem inkább a kisebb számok felé kellene menni.
 
Utoljára szerkesztve:

Kinézet személyre szabása

Top Alsó