pdf jelentkezése fórum moderátornak.

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

pdf

Fórum Mester
Játékos
Üzenetek:182
zsim zsum
QVcxKUn.gif

pdf jelentkezése Fórum Moderátornak


Magamról egy pár mondatban:
» Jelenleg 13. életévemet töltöm. Pécsen töltöm a mindennapjaimat, természetesen általános iskolás diák vagyok. Szabadidőmet főként a barátaimmal, illetve a gép előtt töltöm.
Körülbelül 2021. augusztusa óta vagyok benne a szerepjáték világában, ezalatt voice (FiveM) és text (altV és MTA) platformokat egyaránt volt lehetőségem kipróbálni.
Mostanában fogom elkezdeni a sportlövészetet, amihez egy jó hobbi reményét fűzöm. Tanulmányaimat tekintve reálbeállítottságúnak tartom magam, a jövőmet is informatikai szakmában képzelem el.
MxVe2CQ.png

Motivációm:
» Az MTA szerepjáték melett volt szerencsém fórumokkal foglalkozni. (SMF és XenForo) Korábban is érdeklődtem a fórum moderátori feladat után, de sajnos nem sikerült még egyik nevesebb szerveren se moderátori pozíciót betöltenem, főként életkorbeli problémák miatt. Ugyanakkor továbbra is szeretnék próbálkozni ezzel, mert bízok magamban és a képességeimben, illetve egy jobb fórum működéséhez szükség van olyan moderátorokra, akik nem átjáróházként tekintenek erre.

Céljaim:
» A ma megnyíló leendő játékosaként szeretnék hozzájárulni a fórum megfelelő működéséhez, és a fórumközösség építéséhez. Ezen kívül szeretnék minél tovább a pozícióban maradni, hogy hosszútávon tudjam kamatoztatni eddig megszerzett tudásomat és tapasztalataimat a fórumok területén. Szeretnék továbbá részese lenni a szerver életének, és több minőségi szerepjátékban résztvenni. Úgy gondolom, hogy a céljaim megfelelően illeszkednek a szerver és fórum vezetősége által igényelteknek.

Jövőbeli terveim:
» Amennyiben a lapom kedvező bírálatra talál, ahogy említettem, szeretnék hosszútávon moderátori pozíciót betölteni. Egyéb konkrét terveket nem igazán állítottam fel, hiszen felesleges előre tervezni egy kétesélyes témában.