LSFD Random tűz és káresetek átdolgozása.

LAC!

Fékezhetetlen
Mentor
Üzenetek:785
Sean Maverick

qh62gjT.png

Szerverrel kapcsolatos ötletek

In Game Neved/Discord Neved

» LACI «

Ötleted leírása

»

  1. TŰZESETEK
    • Belső helyszínek létrehozása: Azzal, hogy belső helyszínek is megjelennének a tűzeseteken sokkal nagyobb lehetőségek kerülnének az FD kezébe. Hiszen a legtöbb tűz általában bentről keletkezik, legyen az egy kigyulladt serpenyő, vezeték, etc.. Az alap interiorok lerakása a helyszíneken és azokban való tüzek elhelyezése növelheti az élvezeti értékét a tűzeseteken való részvételnek.

    • Lángok eloltásának az ideje: Jelenleg az előkészületi rp-vel is percek alatt készen vagyunk az esetekkel. Természetesen boldogsággal kellene eltöltenie az embert az a tudat, hogy milyen hamar tudta eloltani a tüzet, de jelenleg többet utazunk néha egy-egy helyszínre mint amennyi időbe a lángok eloltása telik. Erre lenne jó a lángok „életerejének” a növelése, akár duplázása.

    • Játékosok által birtokban lévő épületek: Ez egy nehéz téma, de sokkal közelebb kerülhetnek a civil játékosok a frakcióhoz akkor, ha Őket is éri valamilyen kár. Természetesen ne legyen benne a lehetőség az alap esetekben, de kaphatnának az interiorok egy olyan tulajdonságot amire ha nem figyelnek akkor tűz alakulhat ki a lakásukban. (Például az aki otthon próbálja a tűzhelyet használni, de több esetben is elrontotta a receptet akkor kigyulladna a tűzhelye. Ez csak egy példa, de rengeteg lehetőség van még arra, hogyan alakulhat ki bármilyen probléma az otthonokban)

    • Füstjelzők beszerelése az interiorokba: Ez kapcsolódhat a korábbi ötlethez is akár, azok akik igénylik a biztonságtechnikai eszközök beszerelését hamarabb tudnák tájékoztatni az FD-t. (A rendszer később jelezne be az FD-nek automatikusan ha nincs az otthonodban jelző készülék. Amennyiben van, azonnal értesítést tudna küldeni.)

    • Lángok elhelyezése épületeknél: Legyenek inkább az épületek tetőszerkezetén a lehelyezett lángok amikor egy épület külső területét oltja az FD. Ami nem a tetőn helyezkedne el az legyen ablak-ajtó előtt.


  2. KÁRESETEK

    A jelenlegi káresetek többsége nem igazán reális, olyan dolgokat kell végeznie az FD-nek ami nem ebbe a feladatkörbe tartozik. A roncsautók teljes kivételére lenne szükség, és új dolgok berakására. • Autóbalesetek: Ezekben az esetekben olyan járművek spawnolnának különböző helyszíneken amik összeütköztek (az elhelyezkedésüknek is erre kellene utalniuk). A járművek ne carwreck objectek legyenek! (Ezek az
    autóbalesetek tartalmazhatnának sérült személyeket is (npc), akinek a kimentése és ellátása is a frakcióhoz tartozna.)
    •NPC-ről: Az npc-hez közelebb érve megjelennének random adatok róla (neve, születése, neme, vércsoport, milyen sérülés-e van, életveszélyben van-e a baleset miatt, beszorult-e?)
    Ehhez az npchez utána az MD is kihívható lenne amennyiben szükséges, egy alap rp-t követően pedig az NPC-re kattintva eltávolíthatják a járműből. (ekkor az npc eltűnne teljesen)

    • Járművek visszaborítása: Amikor egy játékos általi káresetre vonul ki az FD nincs normális lehetősége a járművek visszafordítására. Az rp-t követően sokszor rbs-t kell lehelyezni, és a vontatókötéllel rángatni a járművet addig amíg nem fordul vissza a megfelelő oldalára. A bénázás elkerülésére szükség lenne egy parancsra amivel a járművet a megfelelő rp-t követően visszafordíthatja az FD. ( /carflip játékosid)
    • Kidőlt fák: A kidőlt fák újragondolást követően a következőképpen nézne ki. A fák lehetnének nagyobbak, ezzel teljes útszakaszokat, vagy nagyobb utaknál csak a felét elzárva. A fák lehetnének néhány helyszínen egybe kötve járművekkel is (a fa a kocsira dőlt rá). Itt is szükség lenne arra, hogy fáknak nagyobb, vagy dupla annyi „életereje” legyen. (Jó lenne akár házakkal is összekötni a kidőlt fákat, mint a kocsis esetnél csak itt házakra dőlne rá)«

Csatolmányok

» Válasz «

Egyéb megjegyzések

» köszi az ötletet @Doctor Juan «



 
Utoljára szerkesztve:

Kinézet személyre szabása

Top Alsó