Játékos követése kutyával, valamint játékosra való uszítás.
Az 1.8-as patch érkezésével lehetőségünk van háziállatunkat arra bírni, hogy egy általunk megadott játékost kövessen. Ehhez szükség van a megfelelő hűségszintre, amit simogatással vagy kis labdadobálással lehet elérni.
Játékos követése:
➢ Az interakcióhoz be kell gépelni /dogt parancsot és ezt követően a játékos ID-t megadni. Ekkor a háziállatunk elkezdi követni a másik játékost.
	
	
	
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	
		
		
		
		
	
	
		
	
(Amint beírtuk a parancsot, úgy az IC chaten kapunk értesítést a sikeres interakcióról)
	
	
	
		
		
		
		
	
	
		
	
➢ Visszahívni a házi kedvencet a képernyő tetején megtalálható panelen lehetséges. (Jobbról az első, kéz ikon) Ekkor a követést megszakítjuk és az állat egyenesen visszatér a gazdájához.
Kutya uszítása:
➢ Amennyiben beírtuk a /dogt parancsot és sikeresen követi az általunk kiválasztott játékost, úgy az /attacktarget parancs beírásával a játékosra tudjuk uszítani a kutyát. Ezt a parancsot csak akkor engedi használni a script, amennyiben a lehívott háziállat kutya. Macska esetén ezt a parancsot nem fogjuk tudni használni. Visszahívni szintén a fent megjelenített panelen keresztül tudjuk, ekkor megszakítjuk ezt a folyamatot és visszatér hozzánk a kutya.
Játékos követése:
➢ Az interakcióhoz be kell gépelni /dogt parancsot és ezt követően a játékos ID-t megadni. Ekkor a háziállatunk elkezdi követni a másik játékost.
	
	(Amint beírtuk a parancsot, úgy az IC chaten kapunk értesítést a sikeres interakcióról)
	➢ Visszahívni a házi kedvencet a képernyő tetején megtalálható panelen lehetséges. (Jobbról az első, kéz ikon) Ekkor a követést megszakítjuk és az állat egyenesen visszatér a gazdájához.
Kutya uszítása:
➢ Amennyiben beírtuk a /dogt parancsot és sikeresen követi az általunk kiválasztott játékost, úgy az /attacktarget parancs beírásával a játékosra tudjuk uszítani a kutyát. Ezt a parancsot csak akkor engedi használni a script, amennyiben a lehívott háziállat kutya. Macska esetén ezt a parancsot nem fogjuk tudni használni. Visszahívni szintén a fent megjelenített panelen keresztül tudjuk, ekkor megszakítjuk ezt a folyamatot és visszatér hozzánk a kutya.