K&K Motoring--Szerelő frakció pályázat

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Martin

Újonc
Játékos
Üzenetek:9
af2478d2ad1be5a31d175d5becf6b998.jpg


K&K Motoring
IC rész:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Műhely történet:

A műhely története. 1997-ben Tokyo külvárosában, egy  családi ház pincéjében indult minden. Ebben az évben szereztem meg a jogosítványt és egyben a nissan silviamat. Ismerősök segítségével tanultam meg minden bugyrát  a kocsinak, amikor is elhatároztam, hogy nem hagyom gyári állapotába a hajtásláncot. Tervrajzokat vettem, hozzáértőket kérdezgettem, tanulmányoztam a motor felépítését. 8 hónapba telt de beteljesedett a Sor 6, 20 szelepes gyönyör motor mind a 273 lóerejével. Első versenyemen eszméltem rá, hogy nekem ezt a szakmát kell elsajátítanom. Minden nagy nevet otthagytam a kis bestiámmal és nem győztem válaszolni a sok kérdésre, hogy honnan van a motor, ki tuningolta és miegysmást. Ekkor szerényen adtam át mindenkinek a Telefon számomat, amit akkor még nem tudtak, hogy az enyém. Sokk hatása érte a leendő ügyfeleimet hogy a 21 éves kispöcs vette fel a telefont. Ekkor indult be igazán a meló, tucatjával érkeztek a motorok felújításra, tuningra. Egyedül nem győztem ezért közeli ismerősök segítségével körülbelül. másfél évig mókoltuk a motorokat a kis garázsba, mire oda nőtte ki magát a dolog hogy fél éves várólistán voltak a motorok. Ekkor határoztam el, hogy lépni kell és egy becsődölt tésztagyár raktárát kibérelve folytattuk a munkálatokat. Itt már több motort tudtunk egyszerre tuningolni és mérföldkövet is léptünk, ugyanis már komplett kocsik is kerültek be a szerény műhelyünkbe. Ekkor határoztam el, hogy muszáj felvennem egy képzést, mivel már akkora a kuncsaft táborom, hogy bármelyik pillanatban kopogtathat a hatóság és csődbe vihet itt mindent. Fél évet vett el az életemből az autóvillamossági képzés, de most, már nyugodt a lelkiismeretem. Erre rá nemsokára jött be a telephelyre annak a műhelynek az igazgatója akinél a gyakorlatomat végeztem a suliba. Egy öltönyös fehér fickót hozott magával és egy munkás ruhában lévő félvér fazont. Az öltönyös úriember érdeklődve tekintett körbe miközben a munkás, feltehetően az embere, leguggolt egy szétszerelt motor mellé és alaposan szemügyre vette. Amikor odaértek hozzám köszöntöttek és meginvitáltak egy kávéra. Közben informáltak róla hogy az öltönyös úriember beosztottja itt marad és szemügyre veszi a kocsikat. Elkezdett kalapálni a szívem és nem tudtam hogy mi történik éppen, alig mondtak valami konkrétat, csak a műhellyel kapcsolatban kérdezősködtek. Amikor odaértünk a kávézóba és leültünk, bemutatkozott az öltönyös úriember és azt mondta hogy Amerikából és azon belül Los Santosból jött Tokyoba csak miattam. Tomnak az üzletembernek egy munkaajánlata volt számomra, vezetői munkakörben. Ebben a pillanatban már a laptopján mutatta a képeket a műhelyről és a környezetről. Mindenféle felszerelések, motorcsörlők, emelők amire csak vágyik egy magamfajta. Elmesélte, hogy Japán irányzatú tuning műhelyt szeretne alakítani a szimpla műhelyéből és erre a legjobb emberre van szükség aki én vagyok. Sokat hallott már rólam és tudja hogy nálam jobbat nem is találhat. Felbátorodtam a dicsérő szavak hallatán és pár nap haladékot kérve mentem vissza a műhelybe. Ismerősök bíztatására hagytam ott a jól megszokott környezetet, a bal oldali közlekedést, az ismerős arcokat egy ismeretlen de virágzó útért cserébe. Egyeztettünk a tokyoi műhellyel kapcsolatban és két nap papírmunka után végül felszálltunk a repülőre és elindultunk Amerika felé. Itt várt a Nissan Silviám amit Tom a tudtom nélkül tett fel a kompra és hozatta ilyen messzire, hogy a nehéz napokon kiengedjem a gőzt a száguldás segítségével. Két nap pihenőt kértem, hogy feldolgozzam a történteket és hogy megbékéljek a környezettel. Ezután első utam a szerelőtelep volt, arcról megismertek a fiúk akik ott dolgoztak. Tom az irodában várt és az első feladat az volt, hogy átbeszéljünk mindent ami csak kell a műhelyhez. Mondta az árakkal ne foglalkozzak, ami kell ő azt előteremti. Itt már tudtam, hogy életem legjobb döntése volt, hogy kimozdultam a komfortzónámból és mertem kockáztatni. Berendeltünk nagyon sok alkatrészt Tokyóból és elkezdtem tanítani az amerikai srácokat a japán autókultúra kultuszába. Nehéz dolgom volt nekem is és a srácoknak is. Nem könnyű megszokni, hogy egyik nap több literes V8-as motorokat szerelsz, másnap pedig 1.6-os, sor 6-os motorokat.
Rájöttem, hogy itt Amerikában is van ismerettsége a japán kocsiknak de még eldugva. Ez a mi feladatunk lesz, hogy előhozzuk és megszilárdítsuk ezt a stílust a v8-as monstrumok országában. Sok Orosz Angol Amerikai üzletember kereste fel a műhelyt, hogy komplett kocsikat építsünk nekik és vagyonokat bíztak ránk kvóta gyanánt.


Szervezetünk felépítése:

A legalacsonyabb rang a Mechanic lesz, az alany csak kocsi javításra felhatalmazott, képeznie kell magát abba az irányba amibe szeretne elhelyezkedni.

Bodywork locksmith: Külső javításokat végezhet és optikai tuningok felszerelésére jogosult. Erről a rangról képezheti magát fényezővé.

Automotive electrician: Ezt a rangot birtokolhatja a munkavállaló ha már az alap szerelő rangról szeretné tovább képezni magát. Az alany végezhet javításokat a járműveken, ezentúl végezhet teljesítmény növelő tuningolást is. A jármű elektronikus rendszereihez jól ért, ha ilyen feladatot kell végrehajtani akkor ő kapja meg a feladatot.

Orderer of car parts: Az ezen feladatkörön lévő személynek kell gondoskodnia a járművek alkatrészeiről. Minden nap műszak kezdéskor elmegy az alkatrészboltba és megvásárolja az aznap várható alkatrészeket. A váratlan alkatrészeket napközben beszerzi.

Car polisher: Ezt a rangot csak a karosszéria lakatos rang után elvégzett továbbképzés után lehet birtokolni. Ezzel a ranggal rendelkező végezhet bármilyen tuningot és bármilyen javítást a járműveken. Ezeken felül ő végzi a Designer által megadott fényezéseket is.

Designer: Ez egy rugalmasabb munkakör, ő az a személy aki az ügyféllel egyeztet a kívánt fényezés és tuningról, és megtervezi azokat.

Workshop conductor: A továbbképzéseket tartja és a műhely pénzügyi és gazdasági ügyeit rendezi.

78dbcd3c4de6b080937a3de93af766d0.png


A műhely felszerelései:

A műhely felszerelései három nagy csoportra vannak felosztva:

Fix berendezések:
hidraulikus csápos emelők, (2,5 és 5 Tonna), szerelő akna, aknaperem emelő, Fékpad, teljesítmény mérő pad, forgácsoló gép, hidraulikus prés,motor emelő, váltó emelő, festő kabin, akkumlátor töltők, futómű beállító berendezés, kerék szerelő gép, centírozó gép, kerék súlyok,
Mozgatható/egyéb eszközök:
Minden szerelőnek egy-egy szerelőláda:
Tartalma: Csillag kulcs készletek(6-22-es méretig), csillag-villás kulcs készletek(6-22-es méretig), dugókulcs készletek( 6-33-as méretig), imbusz készletek, különböző csavarhúzók, torx készletek,csavarhúzó készletek  T-kulcs készletek, különböző hidegvágók, kalapács, patent kiszedő. 3 karos csapágylehúzó, Légkulcs, 3 méretű nyomatékkulcs.
Minden szerelőnek egy-egy levegőcső.(légkulcs használatához)
Olaj leeresztő,KPS diagnosztizáló eszköz és a hozzá való számítógép, különböző méretű erőkarok,váltó emelő
Különleges eszközök, amik nem minden szerelőnek biztosított:
Karosszéria Lakatos: 2 méretű flex, szélvédővágó, különféle speciális kalapácsok, pointer, ragasztós horpadás eltávolítók, hegesztő berendezések. Tömítő paszták, Karosszéria Lakatosoknak biztosított különleges, küszöb cserére alkalmas emelő.
Autó fényező: Speciális munkaruha, különböző méretű szórópisztolyok, maszkoló szalagok, festő állványok,
Designer: Számítógép a munkakörnek megfelelő programokkal
Autóvillamossági szerelő: Forrasztó páka, bádogos forrasztó páka, forrasztó ón, különböző méretű vezetékek, elektronikai csatlakozók,
Alkatrész beszerző: Munkajármű

OOC rész:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bemutatkozás:

Arcade (jómagam):
Sziasztok! Péter Martinnak hívnak, 2002 Decemberében születtem Békéscsabán, jelenleg is itt töltöm a napjaim. Közép iskolába járok
11.-es tanuló vagyok. A leendő szakmám az autószerelő lesz. Azért választottam ez a szakmát mert érdekelnek az autók, motorok és repülőgépek bütykölése. Szabadidőmben BMX-ezek, a számítógép előtt ülök vagy a biciklimet szerelgetem. RP szervereken KB 3 éve játszom
kisebb kihagyásokkal. Sokszor voltam frakció tagja de csak alleader pozícióig jutottam el, leader még nem voltam. A téli időszakban elég aktív tudok lenni, Kb olyan 4-5 órát. Nyáron 2-3 órát naponta. AZ aktivitásom ideje az idő elteltével sem fog változni mert nagyon kitartó és türelmes tudok lenni. Szeretek csapatban dolgozni és megértő vagyok. Amiért én megfelelőnek érzem magam erre a posztra az az, hogy van tapasztalatom a szakmában és a szabadidőm nagy részét autókkal és szereléssel kapcsolatos dolgokkal töltöm. Van megfelelő kreativitásom és akaraterőm az ötleteim megvalósításához.Köszönöm hogy elolvastátok.  :D 

Jeges:
Sziasztok! Hevesi Martinnak hívnak 16 éves vagyok és Szabolcs Szatmár bereg megyében lakok. Szabadidőmben RP-zek és BMX-ezek. Közel állok a kocsikhoz, apum autószerelő gyakran segítek neki és van egy suzuki swiftem közösbe egy haverral, ezt szoktuk szerelgetni. Hétköznaponként általában 4 óra az aktivitásom hétköznap nagyon eltérő. Szeretek csapatban dolgozni, csapatmunkát folytatni, ezért terveztük meg így a munkarendeket, hogy ne legyen önfejűség és hogy mindenki mindenkire utalva van. Jó a probléma megoldó képességem, ami elengedhetetlen egy frakció vezetéséhez. Akikkel együtt dolgozom, mindig a szívemen viselem a véleményüket és a kérésüket, tudom milyen az amikor olyan helyen dolgozik valaki ahol nem jó a környezet ezért mindent megteszek, hogy ne legyen probléma/konfliktus a frakción belül. Persze ha adódna ilyen akkor állok elébe és azon leszek, hogy megoldjam a problémát. Hungary RP szerveren voltam LSMC leader kb fél évig tehát van tapasztalatom a leader posztban.

Terveink a frakcióval:
Ahogy láthattátok már az előzőekben, ketten fogjuk a frakciót irányítani. Sok éve együtt RP-zünk ismerjük egymást és különféle ötleteink miatt színessé varázsolnánk a sablon „teljes javítás lesz” fixes melót. A műhelyt első sorban Japán stílusban tervezzük megvalósítani, tervezünk Japán és más autók eladását és kiállítását helyszínen a telephelyen. Az alosztályokkal kapcsolatban mindenkinek megvannak azok a dolgok amiket kizárólag csak ő tud megcsinálni. Minél több továbbképzésen fog résztvenni (amit a műhelyvezető tart) annál több dologra lesz felhatalmazva. Kivételt képeznek azok az esetek amikor nincs fent egy illetékes sem, ekkor bárki megcsinálhatja a feladatot, de jegyzőkönyvbe kell venni. Így hamarabb kiszűrjük az inaktív játékosokat akik nagyobb munkakörben vannak. A vontatás a javítási összeg 20%-a lenne. Mivel Japán stílusú a műhely, ezért a távolkeleti kocsik valamennyire olcsóbbak. A továbbképzések személyre szabottak lehetnek, eldöntheti a dolgozó, hogy milyen irányba szeretné tovább képezni magát. (az elhelyezett ábra mutatja) Hogy elkerüljük az úgymond gyors javításokat a későbbiekben úgy tervezzük, hogy a totálkáros autókat nem 2 perc lesz megjavítani. Mivel való életben is lehet akár több hónap a javítás ezért a játékban is ott kell hagyni pár órára az autót a szerelőtelepen. Ekkor felajánljuk a bérautó használatát, aminek a bérlése ingyenes, csupán kauciót kell fizetni érte. Az alkatrész beszerző ranggal is színesebbé tennénk az RP-t, egy ember bepattan a kis furgonba és elmegy az alkatrész boltba és megveszi.(Ha nem megoldható scripttel akkor nem tervezzük megvalósítani ezt a rangot. Az ábrán az alkatrész beszerző rang nem szerepel, ha ezt scipt engedi akkor pótlom a hiányosságom.) Köszönjük hogy szántál időt ránk. :)
 

DoubleB10

Újonc
Játékos
Üzenetek:2
Sziasztok. Elolvastam a lapotokat és ha már dolgoztatok vele megérdemlitek az őszínte véleményt. Atttól hogy a betűméret a 23332-at veri nem lesz több a pályázat mindenképp vegyétek kisebbre. Rengeteg benne az elírási- és a helyesírási hiba. Továbbá én előnybe részesíteném, ha a rangok angolul lennének megnevezve, szerintem úgy mutatósabb lenne. A másik szerintem ezt az autó eladásos dolgot hanyagoljátok, értem, hogy valamivel egyediek akartok lenni a többbi pályázattal szembe, de maradjatok a realitás határán.
 

Martin

Újonc
Játékos
Üzenetek:9
A betűméret azért ilyen nagy mert sok az egybefüggő szöveg és nem akartam azt hogy az olvasónak kiessenek a szemei, de igazad van, kicsit túllőttem a célon. Kisebbre fogom venni. A sok helyesírási hibát javítani fogom a mai nap folyamán. Az eladó járművekkel kapcsolatban csak annyit szeretnék megjegyezni hogy nem az autóeladások mellet szeretnénk szerelni és tuningolni, hanem fordítva. Fő tevékénységünk a szerelés lenne és a tuningok és emellett lenne néhány eladó autó. Szerintem ez még teljesen a realitás keretein belül van hiszen a való életben is sok példa van erre. Köszi szépen az építő jellegű hozzászólásodat. :D
 

Dani

Fékezhetetlen
Játékos
Üzenetek:490
Szervusz!

A lapod átolvasásra és megbeszélésre került a vezetőségen belül.
Sajnos a pályázatodat el kellett utasítanunk.
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó