~ Fuegos Mechanic ~

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Szabii

Újonc
Játékos
Üzenetek:5
fnK4Dwg.jpg

Ügyiratszám: 2214/2022
Tárgy: pályázat benyújtása

Tisztelt Polgármester Úr!

Los Santos alaptörvénye 12. cikk ( 8 ). bekezdése, valamint a Városgyűlésről szóló 2015. évi XXXVI. törvény 32. § (6) bekezdése alapján írásbeli kérvényt szeretnék benyújtani a várost vezető bizottságnak, a városfejlesztési projekt keretében meghirdetett lehetőség kapcsán. A pályázatot Peter Fuegos, egyéni vállalkozó nyújtja be.

A városfejlesztési pályázatra szánt anyagi támogatás elnyerésének érdekében az alábbi pályázatot szeretném benyújtani. A mellékletben található pályázat célja a közösség összekötése, a város anyagi helyzetének javítása, illetve a városban élő állampolgárok hiányos adózásának megoldása. Erre a megoldás egy munkahely-teremtő projekt lenne, ami növelné a város munkavállalóinak számát, ezáltal az adózási rendszerben aktívan részt tudnak vállalni. Az eljárás a településfejlesztési koncepcióról, az integrált településfejlesztési stratégiáról és a településrendezési eszközökről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről szóló rendelet szerinti egyszerűsített eljárás keretében történne. A munkavállalók a próbaidejük alatt (várhatóan 1, maximum 2 hónap) egyszerűsített foglalkoztatás keretében, határozott idejű munkaviszonyra lesznek bejelentve, tehát havonta 15 munkanap, napi 8 órában. A próbaidő lejárta után a munkavállaló kilép az egyszerűsített foglalkoztatásból, határozatlan idejű munkaviszonyra vált és hetente 40, naponta 8 órás kötelezettsége lesz, amihez társul heti 2 szabadnap. A szabadnapok meghatározása az aktuális beosztás keretében formálódik, előre nem meghatározott.
A pályázatot mellékletként csatolom.​

Remélem, a pályázatom pozitív eredményeket alkot majd a bíráló bizottság elképzelésében. Előre is köszönöm a visszajelzést!

Los Santos, 2022.12.04
Üdvözlettel,

g2gLFhA.png






kép_2022-12-04_224220057.png


A pályázat ötlete egészen a születésemig nyúlik vissza. Édesanyám és édesapán szintén vállalkozók voltak, azonban kevésbé sikeresek. Egy szegényes negyedben laktunk, ahová mint tudjuk, a polgárok nem szívesen járnak be, a bizonyos etnikai nézeteltérés következtében. Édesanyám többnyire a papírmunkát végezte, míg édesapámé volt a fizikai munka, az autók javítása. Ez egyfajta családi hagyomány marad számomra, hiszen én is ezen szakmában szeretnék dolgozni, mégpedig vállalkozóként. Középiskolai tanulmányaimat a Los Santosi Műszaki Szakgimnáziumban végeztem, onnét pedig sikeres felvételt nyertem a Las Venturasi szakképző iskolába. Itt Finommechanikai és szerszámkészítő szakmát szereztem. Úgy gondoltam, hogy egy érettségivel és egy szakmával nem lehetek sikeres. Mint tudjuk, ezek csak papírok, a tudást viszont szaporítani kell. San Fierroba szerencsét próbáltam az egyetemen, ahol sikeres diplomát szereztem Gép-Mechanikából. 2018-tól egészen mostanáig, egy autószerelő műhelyben dolgoztam, de aztán beláttam: nekem ez nem való. Magamért szeretnék dolgozni és azért, hogy saját jövőmet alapozzam meg, a saját vállalatommal.

A városra nézve optimizmussal töltenek el a lehetőségek. Az utcákat járva számos gépjárművet látok, amire igenis ráférne egy felújítás, ez is egyfajta ösztönzést ad arra, hogy kiálljak magamért és próbát tegyek egy vállalkozás nyitásában. A városfejlesztési projekt által meghirdetett támogatás keretösszege kellően elégnek bizonyulna a vállalkozás alapjainak megteremtésére. Az alkalmazottak szintén pozitív hatással lennének a városra, hiszen új adófizetőket tudhatna maga mellett a város és a munkanélküliségi arány is jelentős számban csökkenne. A szükséges munkavállalói létszámmal kezdetben nem lenne gond, számos jelentkező jelezte már, hogy támogatja a kezdeményezést és hogy az elfogadást követően azonnal munkába tudnának állni.

A vállalkozás meglétének vannak bizonyos kritériumai. A megfelelő munkavégzés érdekében szükséges lesz a városon belül egy területrész, amit a szerelőtelep szükség szerint fel tudna használni. A város tele van lehetőséggel ezen szempontból, azonban az 1990-es évi szerelőtelep is tökéletesen megfelelne a célnak, ezáltal rengeteg kiadást megspórolnánk, ami mondani sem kell, mindkét félnek kedvező. Ámbár rekonstrukciót igényel a telep, de a statisztikák is azt mutatják, hogy a kiadások összege jóval kevesebb lenne, ha egy meglévő telepet újítanánk fel.

Előrelátható gondolkodással elkészítettem a leendő kiadások összegét, amely szám szerint mutatja, hogy mekkora támogatásra lenne szükségünk, illetve hogy a pályázat keretösszegét mire fordítanánk. A nagykereskedelmi árak alapján készítettem el a diagramot, ami annyit jelent, hogy különböző cégek által biztosított termékek árának körülbelül az 1/3-át kell csak kifizetni, ami a költségvetési statisztikának természetesen csak jót tesz. A rekonstrukciós alapanyagokat a nagykereskedelmi vállalatoktól szereznénk meg, azonban erre külön engedély kell, a nagy mennyiségű termék megvételéhez, szóval ezen paragrafusban is kérvényezem önöket, hogy az esetleges pályázat elfogadást követően, a Nagykereskedelmi Zrt.-vel kössön egy megállapodást, miszerint az építés ideje alatt, korlátozott, előre megadott mennyiségű alapanyagot biztosítsanak számunka a magas kiadások elkerülése érdekében.​


xmdPqit.png


A vállalatot nem én fogom meghatározni vagy az, amit elértem, hanem a benne dolgozó munkavállalók. Egy cégnél vagy vállalkozásnál az alkalmazottak színvonalának fenntartása elengedhetetlen tényező. Színvonal alatt azt értem, hogy a munkavállalók dolgozzanak ütemezetten illetve, hogy minőségi munkát adjanak ki a kezeik közül. Ezen felül létfontosságú elem a hangulat is, hiszen mindenki szívesebben dolgozik olyankor, amikor éppen boldog, vagy jó kedve van. Minden alkalmazottól elvárjuk, hogy rendelkezzen szakképesítéssel, hiszen csak akkor tudunk egy vállalatot felhúzni, illetve hírnevet szerezni, ha a szolgáltatásainkkal meg vannak elégedve az ügyfelek. Pontosan ezért célunk egy olyan ügyfél- és dolgozó centrikus munkahelyet (közösséget) megalkotni, ahol mindkét csoport elégedetten lép majd be a telepre. A feltüntetett kiadások összegzése kizárólag egy irányadó kezdetleges diagram, ami a költségvetések általános lefedését tartalmazza.​


sLFmOMc.png


A szakképesítés nem elegendő, az iskolát is nézzük, hogy hol és mikor végzett. Sajnos ma olyan világban élünk, ahol a pénznek magának hatalma van, és ez egy olyan hatalom, amit a többség meg szeretne szerezni. Ez alatt azt értem, hogy még a legszorgalmasabb vizsgáztató is lefizethető kellő mennyiségű pénzzel azért, hogy kiállítson egy szakképesítésen alapuló bizonyítványt. Tervezünk szerződést is létrehozni más vállalatokkal, cégekkel, amiken keresztül akár az alkalmazottakat is mozgatni tudjuk. Szerződés gyanánt olyanra kell gondolni, mint a vontató cég. Biztosítanak számunkra egy előre meghatározott számú gépjárművet, és cserébe, havonta fizetjük nekik a bérleti díjat, vagy éppen a bevétel X százalékát. Ez már megegyezés kérdése, meglátjuk, hogy mit hoz a jövő.

Az alkalmazottaknak továbbá rendelkezniük kell megfelelő gyakorlati szakképesítéssel, tehát többnyire nem olyan munkásokat keresünk majd, akik nemrég végeztek az egyetemen, hanem olyanokat, akik rendelkeznek legalább 3 év tapasztalattal ezen a területen. A gyakorlat megszerzéséhez partnercégre van szüksége az adott munkavállalónak, ahol ezt a kötelező gyakorlatot elvégezheti. Igen, szeretnénk szerződést kötni más, kisebb vállalatokkal, esetleg vállalkozókkal, akik által a dolgozni akaró munkások letölthetik a kötelező szakmai gyakorlatukat. A gyakorlatot követően referenciát kérünk a partnercégtől, ahol részletesen áttekintjük a munkavállaló teljesítményét. Elsőre ijesztőnek hangzik ez az elvárás, azonban azt is szemügyre kell venni, hogy ha a vállalkozás hírneve előre tör, akkor a fizetési arányok is megemelkednek, ami által a munkavállalók bére bizonyos százalékkal, avagy összeggel megnő. Ez kedvező a vállalatnak és a munkavállalónak is. Végül, de nem utolsó sorban pedig szigorú kritérium, hogy a leendő alkalmazottnak rendelkeznie kell legalább egy B típusú jogosítvánnyal. Erre azért van szükség, mert ha egy partnercéggel szerződést kötünk, tegyük fel vontató terén, akkor minden alkalmazottra szükség lesz, annak érdekében, hogy az ügyfeleket kellő módon ki tudjuk szolgálni. Itt értendő az, ha jön egy hívás, hogy egy lakó lerobbant a város szélén és vontatásra van szüksége. Ezen esetben az alkalmazottjaink közül legalább 1 embernek ki kell indulnia vontatás céljából, és mint tudjuk, nem mindenki van egyszerre egy műszakban, ezáltal nem megengedhető, ha valakinek nincs jogosítványa, hiszen bármikor szükség lehet rá.

Azonban lesznek esetek, amikor a kiválasztási folyamat olyan eredményt képez, hogy a jelentkező általános esetben elutasításra kerül, azonban ha olyan kritériumnak nem felel meg, ami pótolható vagy fejleszthető, akkor egyéni kiválasztási programba fogjuk sorolni. Ezen program folyamatábrája a következő:


oScsdca.png


TELEPHELYVEZETŐ
Felelősség:
  • Az esetleges külső partnerekkel (beszerzőkkel) való kapcsolattartás/ajánlatkérés/ajánlat készítés
  • Az alkalmazottakra vonatkozó törvények/szabályok betartottságának felügyelete (kötelező munkarend, fizetés)
  • A heti státuszmeetingek lebonyolítása
  • A szervezeti egység üzemeltetése, karbantartása, fejlesztése
Elvárás:
  • Üzleti politikával/menedzseléssel kapcsolatos diploma
  • Autószerelői végzettség
  • További alapvető készségek (kommunikációs készség, ambíció, mobilitás, stb)

TELEPHELYVEZETŐ HELYETTES
Felelősség:
  • Az alkalmazottakra vonatkozó törvények/szabályok betartottságának felügyelete (kötelező munkarend, fizetés)
  • A heti státuszmeetingen való részvétel
  • A szervezeti egység üzemeltetése, karbantartása
Elvárás:
  • Üzleti politikával/menedzseléssel kapcsolatos diploma
  • Autószerelői végzettség
  • További alapvető készségek (kommunikációs készség, ambíció, mobilitás, stb)

VEZETŐ SZERELŐ
Felelősség:
  • Az esetleges külső partnerekkel (beszerzőkkel) való kapcsolattartás/ajánlatkérés/ajánlat készítés
  • A struktúrában alatta résztvevő dolgozókért felelősségvállalás
  • A különleges vendégek fogadása (állami, prémium, stb)
  • Beosztástól függően általános szerelői tevékenységek ellátása (kevés ember jelenlétében)
  • Közvetlen kapcsolattartás a telephely vezetőjével
Elvárás:
  • Üzleti politikával/menedzseléssel kapcsolatos diploma (előny)
  • Autószerelői végzettség
  • További alapvető készségek (kommunikációs készség, ambíció, mobilitás, stb)

VEZETŐ FESTŐ
Felelősség:
  • A struktúrában alatta résztvevő dolgozókért felelősségvállalás
  • A különleges vendégek fogadása (állami, prémium, stb)
  • Beosztástól függően általános szerelői ÉS festői tevékenységek ellátása (kevés ember jelenlétében)
  • Közvetlen kapcsolattartás a telephely vezetőjével és a vezető szerelővel
Elvárás:
  • Üzleti politikával/menedzseléssel kapcsolatos diploma (előny)
  • Autószerelői ÉS festői végzettség
  • További alapvető készségek (kommunikációs készség, ambíció, mobilitás, stb)

HALADÓ SZERELŐ
Felelősség:
  • Közvetlen kapcsolattartás a vezető szerelővel
  • Rutinfeladatok ellátása
Elvárás:

  • Autószerelői végzettség
  • További alapvető készségek (kommunikációs készség, ambíció, mobilitás, stb)

FESTŐ
Felelősség:
  • Közvetlen kapcsolattartás a vezető szerelővel
  • Rutinfeladatok ellátása
  • Festéssel kapcsolatos kérések teljesítése
Elvárás:
  • Autószerelői és festői végzettség
  • További alapvető készségek (kommunikációs készség, ambíció, mobilitás, stb)

PRÓBAIDŐS SZERELŐ
Felelősség:
  • Rutinfeladatok ellátása
  • Továbbképzéseken való részvétel
  • Próbaidő lejárta után szerelői vizsga sikeres letétele
Elvárás:
  • Autószerelői végzettség
  • További alapvető készségek (kommunikációs készség, ambíció, mobilitás, stb)

A rutinfeladatok alatt az általános szerelői és festői munkaköri leírásokat értjük. Ide tartozik a sérült jármű bevezetése a megfelelő boxba a bejárattól, javítás/festés és tuningolás esetén az aktuális kár/költség felmérése és árajánlat tétele az ügyfélnek, az előre meghatározott díjszabási keretek figyelembe vételével. Ezt követően a szerelő rutin szerűen elvégzi az adott feladatot (szerelés/festés/tuningolás) és miután elvégezte, az ügyfél-centrikus látásmódunk következtében kötelezően meg kell kérdezni az ügyfélt, hogy szeretne-e más szolgáltatásunkat is igénybe venni. Ezt követően pedig ki kell vezetni az ügyfelet a telepről és fogadni a következőt (ez alól kivétel a műszak végi utolsó ügyfélfogadás)!​


Munkaruházat.png

Ebben a szakmában a munkaruházat egy elengedhetetlen tényező minden munkás számára. Az autó egy olyan találmány, amit ha megbütykölnek, akkor az illető többnyire nem marad tiszta. Figyelembe kell venni azt, hogy a vállalat nem vállal semmiféle felelősséget a dolgozó által hozott tárgyaiért, beleértve a ruházatát is. Ezért ez az egyik szempont, amiért érdemes munkaruhában dolgozni. A másik szempont pedig az, hogy kötelező. A civileknek meg kell tudniuk különböztetni a szerelőt a többiektől, hiszen ha gondjuk vagy kérdésük van, akkor tudniuk kell, hogy kihez fordulhatnak. Kötelező a vállalkozó által kiszabott munkaruházat viselete, ellenkező esetben az alkalmazott nem tevékenykedhet a telepen.

A munkaruházat mellett szerves részét képezi a viseletnek még az alapvető szerszámok birtoklása munkaidő alatt. A munkáltató ezen esetben nem szabhatja meg, hogy milyen kiszerelésben birtokolja a munkavállaló a szükséges szerszámokat. A felelős személy a munkavállalónak, munkakezdéskor, szerszámot kell biztosítania az alkalmazottnak, azonban ha az alkalmazott úgy látja, vagy akarja, akkor használhat saját eszközöket is, a szabályzatban meghatározott kritériumok keretein belül. A munkaruházat illetve viseletért felelős személy a munkaidő kezdetekor egy szerszámos készletet biztosít csak az alkalmazott részére, ami munkavállalóhoz kötött, tehát a cég által mindenkinek megvan a saját eszköze. A kihelyezett boxokban és a műhelyben található eszközök használata megengedett a munkavállalónak a munkakezdés idejétől számítva egészen a munkaidő végéig. A cég tulajdonát képezik ezek az eszközök, ezáltal az eltulajdonításuk lopásnak minősül, ami komoly következményeket von maga után.​

Munkaruházat alapvető elemei:
  • FM feliratú póló/kardigán/kabát + nadrág
  • a munkáltató által meghatározott cipő/bakancs
  • alapvető szerszámok, amiket a felelős személy határoz meg munkakezdéskor
  • rádió (ezen tárgy szolgálaton kívüli használata szigorúan TILOS!)
  • céges mobiltelefon - erre a számra érkeznek a telepre irányuló hívások


Szolgáltatások.png

Mint fentebb már említettem, telephelynek számunkra megfelelő lenne az 1990-es régi szerelőtelep. A költségeket is figyelembe kell venni, észszerűen kell gazdálkodni azért, hogy egy remek telepet tudjunk kialakítani. A telep kialakítását rábízom az építészekre, csupán csak pár kritériumot említenék meg. Mivel a telephely alapterülete nem bővíthető, ezért egy alternatív megoldást kell keresnünk az elhelyezésre. A telephelyen szükség lesz külön szerelő és külön festő műhelyekre, amiknek a szerepe teljesen eltér egymástól. A szerelő műhely fel kell hogy legyen szerelve bizonyos szerszámokkal és műszerekkel, amik a munkafolyamat haladását elősegítik, illetve lehetővé teszik. A festő műhelybe pedig csupán csak alapvető színezési eszközökre van szükség, azonban ebben az esetben az sem mindegy, hogy a műhely hogyan van felépítve. Figyelni kell a zártságra és arra, hogy a falak megfelelőek legyenek erre a célra.

A parkolási lehetőséget is biztosítani kell az érkező vendégeknek. Előreláthatólag nem tudjuk meghatározni a leendő forgalmat és azt, hogy milyen igényekre, milyen gyakran lesz szükség, ezáltal elővigyázatosságból inkább érdemes biztosítani a parkolási lehetőséget. A személyzet számára ki kell alakítani egy garázst, ahová a munkaidő alatt le tudják tenni járműveiket. A garázsba kizárólag alkalmazottak mehetnek be, ezért egy portás rendszert fogunk létrehozni, ami annyit takar, hogy munkakezdés előtt negyed órával felvehetik a kulcsot, hogy levigyék gépjárműveiket. Azt követően természetesen vissza kell szolgáltatni a kulcsot az adott portásnak. Mindemellett, szükség lesz majd egy olyan irodára is, ahol a vezetőség össze tud majd ülni fontosabb ügyeket megbeszélni, illetve a szerződések és a egyéb más dokumentumok tárolására is alkalmas legyen.​

A műhelyünkben számos szolgáltatást igénybe vehetnek vendégeink:
  • Autó-és teherautó javítás
  • Autóalkatrész ellátás
  • Műszaki vizsgáztatás
  • Fék és futómű javítás
  • Pótkocsi javítás
  • Műszeres diagnosztika, autóvillamossági munkák
  • Személy és teherautó részecskeszűrő tisztítás
  • Festés


Alapító.png


~ Peter Fuegos ~
~ 1997.12.11 ~
~ Los Santos ~

Még gyerekként kezdett el érdekelni a gépjárművek mechanikája. Ahogyan fentebb is említettem, édesapám és édesanyám is vállalkozóként dolgozott ebben, tehát bizonyára ez is befolyásolta azt, hogy miért ezt a szakmát választottam. 2014-ben a Los Santos-i Műszaki Szakgimnáziumba szakmai érettségit tettem. Ezt követően a +1 évben Las Venturas-i szakképző iskolába Finommechanikai és szerszámkészítő szakmát szereztem. Aztán San Fierro-ba 2 év alatt megszereztem a Gépmechanikai diplomámat. 2018 óta tevékenykedek egyéni vállalkozóként. Egészen eddig, csak kisebb vállalkozásoknak dolgoztam, mint autószerelő, azonban úgy gondolom, hogy mostanra már kinőtte magát ez az egész és egy igazi kalandba szeretnék belevágni, olyasvalamibe, ami érdekel és amibe potenciált látok. Ezért tartok most itt. Továbbá megrázó nézni azt, hogy kis városunkban a polgárokat kiszolgáló szolgáltatások száma és aránya abszolút nem elégíti ki a piaci igényeket.

Összegzés.png

Remélem, a pályázatom elnyerte a bizottság tetszését, és elfogadásra kerül. Az esetleges pályázat elnyerést követően minden erőmmel azon leszek, hogy a lehető legnagyobb változást hozzam a város szívébe. Legyen az a munkahely teremtés, vagy a közösség építés. Kulcsfontosságú szerepet játszott, és játszani is fog a szerelőtelep az emberek életében. Egy ilyen drasztikus döntés hiba volt a vezetőség felől, hogy egészen 27 évig nem volt szerelőtelep a városban, így a lakosság nagy része, akik birtokolnak valamilyen gépjárművet, át kellett vándorolniuk egy másik városba annak érdekében, hogy gépjárműveiket rendbe tehessék. Remélem, hogy ismét sikerül majd megvalósítani ezt a beruházást, hiszen mint mondtam, mindkét félnek kedvező indítványozást ajánlottam fel.

Az általános adatok szerint a pályázható keretösszeg 10 millió dollár, azonban ezt a nagy mennyiségű pénzt nem használnánk fel egyetlen célra, hiszen a diagram is bizonyítja: az összeg jelentős része is elég az alapok megalkotására. Ezen összeg nem tűnik csak úgy el, a jövőben fejlesztési célokra használjuk majd fel, ami által sokkal jövedelmezőbb lesz a vállalatra és a városra is nézve. Hiszünk egy szebb holnapban és abban, hogy ez a város többre hivatott ennél! Tegyünk hát érte, hogy a város felszabaduljon, és ismét pompás alakjában tűnjön fel!​

A pályázathoz csatolt dokumentumok mintái a következők:
  • A szerződés
  • A jelentkezési lap
  • Felelősségvállalási és titoktartási nyilatkozat

Los Santos, 2022.12.04
Üdvözlettel,

g2gLFhA.png







Rólam.png

Összességében a terveim nagy részét igyekeztem az IC részbe is belefoglalni, azonban van 1-2 dolog, amit nem kifejezetten tudtam vagy akartam beépíteni. Első sorban szeretném leszögezni, hogy igen, egyszer már megpályáztam ezt a frakciót 2019-ben, azonban úgy alakult, hogy mégsem kezdem el pályafutásomat ezen a szerveren, azonban most konkrétabb tervekkel fogalmaztam át a pályázatot. Visszatérve a pályázatos tervekhez, mind tudjuk, hogy a GTA 5 RP nem kellően robbant (még) be a közösségbe, főleg, ha az MTA-s arányokat nézzük a mai napig, bár legfőképpen a magyarországi szerverekre gondolok. Ami nekem legfőképpen hiányzik a GTA 5 szerverekről, az a szerelőtelepek kidolgozottsága. A legtöbb helyen csak parancsokkal való fixelgetés van, ami véleményem szerint elég RP gyilkos kivitelezés. Bár aláírom azt a részt is, hogy nincs lehetőség jelenleg olyan alapos és pontos szerelő rendszer kidolgozásra, mint a hírhedt MTA szervereken. Azonban ezzel kapcsolatban is szívesen beszélnék a vezetőséggel, amennyiben a pályázatom végkimenetele sikerrel zárul, ugyanis fejlesztői szemszögből is tudnék ötleteket adni azzal kapcsolatban, hogy hogyan lehetne szofisztikáltabban kifejleszteni egy szerelő rendszert. Legfőképpen az a célom, hogy nem csak a szerveren, de a jelenlegi magyar GTA 5 szerverek közül is egy olyan frakciót tudjak felépíteni (a vezetőséggel együtt), ami páratlan ebben a műfajban és értelemszerűen ebbe az is beletartozik, hogy egy olyan rendszert építsünk ki ennek a frakciónak, amire más szerveren még nem volt példa. Mindig is szívügyemnek tekintettem a szerelő frakciót (MTA szerveren hosszabb ideig vezettem szerelő frakciót töretlenül, PD-vel egybekötve), ezáltal évekig igazgattam azokat, különböző szervereken, ami minden esetben sikeres végkimenetellel zárult. Nem tartom magam megfelelőnek illegális frakciókban, ezáltal RP pályafutásom alatt kizárólag csak legális frakciókban fordultam meg.

Remélem, hogy sikerrel tudjuk lezárni ezt a pályázatot és elkezdhetünk dolgozni valami olyasmin, amire még jelenleg nincs példa a magyar GTA 5 RP világában. Továbbá szívesen várom a tippeket, tanácsokat és véleményeket is a pályázattal kapcsolatban!​
 
Utoljára szerkesztve:

PeRy

Lelkes Forumozó
Játékos
Üzenetek:47
#6000
Szia, elolvastam a pályázatot, szerintem nagyon összeszedett, nekem tetszik! Támogatom!
 

Kockasajt

Pletykafészek
Játékos
Üzenetek:112
Hellóka! Tok jol megirt palyazat! Nagyon osszeszedett, es nagyon tetszik! Anno en is a Fuegosba kezdtem a szereloi palyafutasom, es oszinten jol esett ezt vegig olvasni. Sok sikert neked!🥰
 

pdf

Fórum Mester
Játékos
Üzenetek:182
zsim zsum
okosan megvalositottad, nem lattam meg ilyet. en adnam ha a kezedbe kerulne egy ilyen frakcio. tamogatom.
 

Matteo

Fórum Betyár
Játékos
Üzenetek:153
Dr. Arthur Dylan
[fa]Szia! Átolvastam a Te pályázatodat is, elképesztően részletes és igazából kérdésem sincs, hiszen mindent leírtál. Egyetlen dolog, ami szúrta a szemem miközben haladtam a sorok között; kissé olyan a pályázatod, mintha nem a oneRP-re szántad volna, vagy legalább is mintha nem ezen a szerveren, illetve nem amerikai közegben tevékenykednél. Rengeteg a magyar beütés, több részén is a pályázatodnak, ugyan ez figyelhető meg a rangoknál is. Sok változtatással és kompromisszummal tudnám elfogadni a pályázatod, így fájó szívvel, hiszen egy nagyon szépen összerakott, kidolgozott pályázatról van szó, de most sajnos el kell utasítanom.[/fa]
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó