Forced CK eltörlése

Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Corey

Haladó
Játékos
Üzenetek:21
Samson Jeans

qh62gjT.png

Szerverrel kapcsolatos ötletek

In Game Neved/Discord Neved

» Samson Jeans / ThatCorey_ «

Ötleted leírása

» Sziasztok. Ez egy ötlet, amiben a vezetőség által elfogadott CK kérelem téma átgondolását szeretném felvetni.
Megértem, hogy bizonyos szituációk megkövetelik, hogy bizonyos karakterek el legyenek hallgattatva, de szerintem erre egy player-barátabb megközelítést is ki lehet találni. Például ahelyett, hogy 2 hetes karakterek 2 éves karaktereket CK-zzanak, megoldható lenne egy egyszerű, és már részben meglévő szabályt bevezetni, amitől a karakter mintent elfelejtene a témáról. Vagy bármi hasonlót.
Személy szerint én ennek tudatában nem nagyon tudok már mit kezdeni a szerveren, IC és OOC egyaránt. Szabályosan féltem a karaktert, IC és OOC egyaránt, mert egy-két rossz szó, vagy rosszakaró cselekedet bármelyik szervezet felé, és oda minden.
Személyes példaként, ha írunk egy lejárató cikket bármelyik illegális szervezetről, amely tagjainak neve kiszivárgott, akkor jönnek és le CK-zzák a Lifeinvadert? Értem én, és tudom, hogy IRL ilyenek megtörténnek, de ez még mindig egy játék. Ha elkezdenénk újságírókat lefejezni, akkor akár át is lehetne nevezni a szervert AlkaidaRP-re. Szerencsére itt nem tartunk. Még.
Köszönöm, hogy elolvastátok, remélem értelmes beszélgetés és ötletelés alakul ki belőle. «


 

Vilmos

Pletykafészek
Játékos
Üzenetek:112
Simon Khorozian
Kértem már többször is CK-t, egy pár gyengébb szóért, beszólásért nem adja meg a vezetőség. Nincs szerintem semmi probléma a CK-val, IRL is néhány cselekedeted következménnyel jár. Mivel Los Angeles játék verziójában játszunk, ezért nem találom irreálisnak, hogy meghalnak újságírók, informátorok stb...
 

KGvagyok

Haladó
Játékos
Üzenetek:23
Messi123A
Ez az ötlet bizonyos értelemben érthető, hiszen a karakterek hosszú időn át való elvesztése néha kihívást jelenthet a játékosoknak, és olykor nehezítheti a történetmesélést. Azonban, egy ilyen egyszerű, visszaállító mechanizmus bevezetése jelentős hatással lehetne a játék világának hitelességére és a játékosok élményére.

Egyrészt, ez a javasolt változtatás csökkentené a játékban való felelősségvállalást és az egyéni döntések súlyát. A karakterek cselekedeteinek következményei, ideértve azok hibáit is, azokat olyan élménnyé teszik, amitől a játékosok érzelmileg befolyásolva érezhetik magukat. Ha a karakterek könnyen el tudnák felejteni a súlyosabb eseményeket, az a játék világának hitelességét és a történetmenet értékét is gyengítheti.

Másrészt, az ilyen jellegű mechanizmus könnyen visszaélésre adhatna alkalmat. A játékosok kihasználhatnák ezt a lehetőséget azáltal, hogy bármilyen kellemetlen helyzetben egyszerűen "elfelejtenék" az eseményeket, és így kerülnék el azoknak a következményeit. Ez pedig torzíthatná a játék világának dinamikáját és kiszámíthatatlanságát.

Ezért fontos, hogy a játékszabályok és a karakterek sorsának alakulása között egyensúlyt teremtsünk. Fontos, hogy a játékosok érezzék a döntéseik súlyát és következményeit, ugyanakkor a vezetőségnek figyelembe kell vennie a játékosok élményét és elégedettségét is. Talán jobb megoldás lenne olyan mechanizmusokat kidolgozni, amelyek lehetővé teszik a karakterek fejlődését és változását anélkül, hogy elveszítenék azok múltját és élményeit.

''meg kell tanulni elengedni a karakterünket.'' Támogatom ezt a sort, de az ötletet nem támogatom!
 

Laca

Fékezhetetlen
Vezetőségi tag
Head of Staff
Üzenetek:7,245
-
Head of Staff hozzászólás
Egy kezemen megtudom számolni, hogy hány darab kérelem lett elfogadva a vezetőség által az elmúlt négy év alatt. Minden egyes tetteiteknek következménye van egy karakteralakítás során. Nem fogadunk el a semmire kérelmet senkitől. Minden egyes megkeresés alapos mérlegelést követően kerül elbírálásra, ahol figyelembe vesszük az összegyűjtött bizonyítékokat amit a benyújtó félnek hitelesen logokkal és akár képekkel / videókkal alá kell támasztania.

Ejthetünk szót arról is, hogy néhány karakter a szerveren mint egy terminátor úgy viselkedik a "legál" karaktereikkel - illegális fegyverekkel járkál, spicliskedik, házakba tör be, fearRP nélkül megy szembe több fős illegális csoportokkal, játékosokat ver össze vagy legrosszabb esetben lő le... és még hosszasan lehetne sorolni. Nem beszélve arról, hogy már egyes karakterek mindenesek is a szerveren.

Ez a tegnapi eset nagyon jól prezentálja azt, hogy vannak helyzetek amikor eljön az ideje annak, hogy mérlegeljük a karaktereink cselekedeteit és nem pedig a következményekkel nem számolva / semmibe véve mindent megengedhetünk magunknak, ahogy a fenti bekezdésben is leírtam egy-egy karaktert a szerveren.

Nem fogjuk megszüntetni ezt a lehetőséget.
 
Állapot
A témához nem lehet hozzászólni, mert le van zárva.

Kinézet személyre szabása

Top Alsó